Dat is prima. Zolang de accu "bezig" is, is het prima. Wanneer je oplaadt of juist gebruikt maakt niet uit, als je maar zorgt dat je accu een van de twee aan het doen is. Het is vooral slecht om je laptop altijd aan de stroom te hangen en de accu zelden te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dus een halve dag aan stroom laten hangen, dan even op accu gebruiken, en daarna weer opladen en de rest van de dag op netstroom laten draaien?
Nu doe ik dus opladen > ontladen > opladen > ontladen. Maar dat is dus niet goed.
Zou ik daardoor m'n accu verneukt hebben? Ik heb em thuis altijd aan de stroom hangen..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is prima. Zolang de accu "bezig" is, is het prima. Wanneer je oplaadt of juist gebruikt maakt niet uit, als je maar zorgt dat je accu een van de twee aan het doen is. Het is vooral slecht om je laptop altijd aan de stroom te hangen en de accu zelden te gebruiken.
Dat lijkt me wel. Accu's kunnen er erg slecht tegen om nooit gebruikt te worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou ik daardoor m'n accu verneukt hebben? Ik heb em thuis altijd aan de stroom hangen..
Eens per week zou genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, ik gebruikte de accu af en toe wel.
Dat heb ik met mijn oude laptop gehad. Die kon op het laatst nog niet eens opstarten vanaf de accu of hij viel al uit. Ook jaren lang constant aan de lader gehad. Maar dat was wel een oude accu met geheugeneffect.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou ik daardoor m'n accu verneukt hebben? Ik heb em thuis altijd aan de stroom hangen..
Fat32 schijf?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Tijn het volgende:
Hey, als ik vanuit Windows XP m'n Powerbook benader via FTP (met de ingebouwde FTP-server van OS X), dan laat 'ie bestanden groter dan 4 GB niet goed zien. Is dat een brakke implementatie aan de kant van Windows of OS X?
Als ik SMB (Windows Networking) gebruik om de bestanden te bekijken, doen ze het wel goed. Maar dan zeurt Windows weer dat er niet genoeg vrije schijfruimte is om het naar m'n computer te kopieeren, terwijl die ruimte er wel isHij gaat weer lekker.
Is dat met die powerbook g4?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en ik gebruik mijn batterij zeker niet een keer per week. Het is me ook een raadsel hoe ik aan 80 laadcycli kom.
Nou, 80 binnen het jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mwoah, 80 oplaadcycles is toch niet zo veel? Tevens was dit niet je eerste accu toch?
Grappig hoe die laptop de wereld over gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die heeft Tijn tegenwoordig en die deed mee in het replace programma
Ik had er 90 in het jaar. Wat ik eigenlijk ook niet extreem veel vond. En ik heb daarvan volgens mij 30 oplaadcycles gedraaid toen ik 7 weken in Amerika zat..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, 80 binnen het jaar.
En mijn batterij is 2 weken na aanschaf vervangen omdat hij nooit tot de 100% kwam.
Dat was inderdaad het probleem. Maar dat is heel stom, want ik had 'em de opdracht gegeven de schijf naar NTFS de converteren. Maar dat is dus niet goed gegaan ofzo. Nadat ik het nog een keer deed, ging het wel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |