quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.
We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef dronkeykong het volgende:
In de samenvatting zag ik toch wel weer de nodige ruimte achterin...
Ok maar lijkt me dat ze wel wat wakkerder zijn en Maduro hoort echt hier niet thuisquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.
morgen op ajax.nl ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
is of zal de samenvatting ergens online te zien zijn?
Mag ie lekker naar R'dam toequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Ruiseart het volgende:
Ik weet niet of deze al is langsgekomen, zo niet:
http://www.youtube.com/watch?v=U3LA_IisZx0
http://www.forbes.com/lis(...)-Alekperov_QXTX.html
Net, eto ne hochu. Spasibo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Ruiseart het volgende:
Ik weet niet of deze al is langsgekomen, zo niet:
http://www.youtube.com/watch?v=U3LA_IisZx0
http://www.forbes.com/lis(...)-Alekperov_QXTX.html
Inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2008 00:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
morgen op ajax.nl ofzo?
Heerlijke goal trouwens van kenneth
quote:Volgens BZ is Ajax rond met Bruno Silva van Groningen
quote:Voor acht miljoen las ik? Is er ooit zoveel betaald voor een rechtsback?
In het kader van komkommertijd.quote:Volgens dat bericht op FN zou Silva trouwens om en nabij de 4 miljoen kosten.
FN en BZ?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het kader van komkommertijd.
Naja, mocht het waar zijn, Bruno Silva is natuurlijk wel goede aankoopquote:Op zondag 6 januari 2008 02:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
BZ is een user geloof ik en FN is feyenoord Netwerk.
Ja, waar haal ik het geld vandaanquote:Op zondag 6 januari 2008 02:18 schreef Jasza het volgende:
Ohja Angelo kutlijerrr, zomaar ga je NEC niet hehe.
Hey ANgelob, je had op draw moeten inzetten dan had je pas geld gehadquote:Op zondag 6 januari 2008 02:19 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ja, waar haal ik het geld vandaanals Ajax nou is verloor van Inter had ik geld om naar Vitesse te gaan
Stomme zwerverquote:Op zondag 6 januari 2008 02:19 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ja, waar haal ik het geld vandaanals Ajax nou is verloor van Inter had ik geld om naar Vitesse te gaan
Dat klote Benfica ook van jou...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey ANgelob, je had op draw moeten inzetten dan had je pas geld gehad
quote:Bij Ajax vierden Edgar Davids (op de foto in duel met Patrick Vieira en Leonardo hun rentree na maanden blessureleed.)
Beetje voorbarig hoor.. Laten we maar eens afwachten wat er met onze verdediging gebeurd. Want wat er op het moment staat kan elke ploeg 5x scoren...quote:Op zondag 6 januari 2008 08:56 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
eINDELIJK WORDEN WE WAARSCHIJNLIJK WEER EENS KAMPIOEN!!!!
Net als bij die tweede goal gaat hij het duel niet aan. Sterker nog hij gaat niet eens voor de bal.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:39 schreef Nashje het volgende:
Die eerste goal snap ik dan eigenlijk niet. Je slide die bal als Maduro zijnde toch keihard de tribune in
Wat ik erger vind, is dat er niemand bij de eerste paal stond ...quote:Op zondag 6 januari 2008 11:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net als bij die tweede goal gaat hij het duel niet aan. Sterker nog hij gaat niet eens voor de bal.
Ogararu stond toen al ergens rand 16quote:Op zondag 6 januari 2008 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat ik erger vind, is dat er niemand bij de eerste paal stond ...
En Mitchell Donald heette opeens Stanley Donaldquote:Op zondag 6 januari 2008 10:20 schreef Xrenity het volgende:
Sportjournaal deed wel een beetje gek vond ik.
Volgens mij was het wel echt een penalty van Suarez maar de commentator deed alsof het klaar als een klontje was dat Suarez maar weer eens was gaan liggen.
En verder nog steeds aardig negatieve toon, maar dat kan aan mij hebben gelegen
Wellicht hadden ze er hier geen penalty voor gegeven terwijl het er toch echt één was.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:37 schreef Acathla het volgende:
Ik hoop dat iemand dat theater eens uit Suarez kan schoppen. Werkt echt alleen maar in z'n nadeel.
Schijt aan dat vallen, hij wordt gewoon een kans ontnomen.quote:
What's next? de kleur van de veters van zijn schoenen niet goedquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:33 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
[ afbeelding ]
Kenneth Perez dolt wat met trainer Adrie Koster.
Ja precies... een man die dik 2 miljoen verdient (for the record: Robinho verdient ook 2 miljoen en Ajax maar zeggen dat ze dat soort salarissen niet kan betalen) komt nooit in actie...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:45 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom heeft Luque niet gespeeld? Vooral in de competitie als je Perez, Davids en Luque in het veld zet heb je voorin zoveel meer voetballend vermogen wat we voor de winter hebben gemist. Op die manier blijft de bal langer voorin en kunnen we af van die verschrikkelijke lange ballen naar voren zoals de laatste competitiewedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |