Beetje voorbarig hoor.. Laten we maar eens afwachten wat er met onze verdediging gebeurd. Want wat er op het moment staat kan elke ploeg 5x scoren...quote:Op zondag 6 januari 2008 08:56 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
eINDELIJK WORDEN WE WAARSCHIJNLIJK WEER EENS KAMPIOEN!!!!
Net als bij die tweede goal gaat hij het duel niet aan. Sterker nog hij gaat niet eens voor de bal.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:39 schreef Nashje het volgende:
Die eerste goal snap ik dan eigenlijk niet. Je slide die bal als Maduro zijnde toch keihard de tribune in
Wat ik erger vind, is dat er niemand bij de eerste paal stond ...quote:Op zondag 6 januari 2008 11:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net als bij die tweede goal gaat hij het duel niet aan. Sterker nog hij gaat niet eens voor de bal.
Ogararu stond toen al ergens rand 16quote:Op zondag 6 januari 2008 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat ik erger vind, is dat er niemand bij de eerste paal stond ...
En Mitchell Donald heette opeens Stanley Donaldquote:Op zondag 6 januari 2008 10:20 schreef Xrenity het volgende:
Sportjournaal deed wel een beetje gek vond ik.
Volgens mij was het wel echt een penalty van Suarez maar de commentator deed alsof het klaar als een klontje was dat Suarez maar weer eens was gaan liggen.
En verder nog steeds aardig negatieve toon, maar dat kan aan mij hebben gelegen
Wellicht hadden ze er hier geen penalty voor gegeven terwijl het er toch echt één was.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:37 schreef Acathla het volgende:
Ik hoop dat iemand dat theater eens uit Suarez kan schoppen. Werkt echt alleen maar in z'n nadeel.
Schijt aan dat vallen, hij wordt gewoon een kans ontnomen.quote:
What's next? de kleur van de veters van zijn schoenen niet goedquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:33 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
[ afbeelding ]
Kenneth Perez dolt wat met trainer Adrie Koster.
Ja precies... een man die dik 2 miljoen verdient (for the record: Robinho verdient ook 2 miljoen en Ajax maar zeggen dat ze dat soort salarissen niet kan betalen) komt nooit in actie...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:45 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom heeft Luque niet gespeeld? Vooral in de competitie als je Perez, Davids en Luque in het veld zet heb je voorin zoveel meer voetballend vermogen wat we voor de winter hebben gemist. Op die manier blijft de bal langer voorin en kunnen we af van die verschrikkelijke lange ballen naar voren zoals de laatste competitiewedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |