quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.
We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef dronkeykong het volgende:
In de samenvatting zag ik toch wel weer de nodige ruimte achterin...
Ok maar lijkt me dat ze wel wat wakkerder zijn en Maduro hoort echt hier niet thuisquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.
morgen op ajax.nl ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
is of zal de samenvatting ergens online te zien zijn?
Mag ie lekker naar R'dam toequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Ruiseart het volgende:
Ik weet niet of deze al is langsgekomen, zo niet:
http://www.youtube.com/watch?v=U3LA_IisZx0
http://www.forbes.com/lis(...)-Alekperov_QXTX.html
Net, eto ne hochu. Spasibo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Ruiseart het volgende:
Ik weet niet of deze al is langsgekomen, zo niet:
http://www.youtube.com/watch?v=U3LA_IisZx0
http://www.forbes.com/lis(...)-Alekperov_QXTX.html
Inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2008 00:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
morgen op ajax.nl ofzo?
Heerlijke goal trouwens van kenneth
quote:Volgens BZ is Ajax rond met Bruno Silva van Groningen
quote:Voor acht miljoen las ik? Is er ooit zoveel betaald voor een rechtsback?
In het kader van komkommertijd.quote:Volgens dat bericht op FN zou Silva trouwens om en nabij de 4 miljoen kosten.
FN en BZ?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het kader van komkommertijd.
Naja, mocht het waar zijn, Bruno Silva is natuurlijk wel goede aankoopquote:Op zondag 6 januari 2008 02:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
BZ is een user geloof ik en FN is feyenoord Netwerk.
Ja, waar haal ik het geld vandaanquote:Op zondag 6 januari 2008 02:18 schreef Jasza het volgende:
Ohja Angelo kutlijerrr, zomaar ga je NEC niet hehe.
Hey ANgelob, je had op draw moeten inzetten dan had je pas geld gehadquote:Op zondag 6 januari 2008 02:19 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ja, waar haal ik het geld vandaanals Ajax nou is verloor van Inter had ik geld om naar Vitesse te gaan
Stomme zwerverquote:Op zondag 6 januari 2008 02:19 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ja, waar haal ik het geld vandaanals Ajax nou is verloor van Inter had ik geld om naar Vitesse te gaan
Dat klote Benfica ook van jou...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey ANgelob, je had op draw moeten inzetten dan had je pas geld gehad
quote:Bij Ajax vierden Edgar Davids (op de foto in duel met Patrick Vieira en Leonardo hun rentree na maanden blessureleed.)
Beetje voorbarig hoor.. Laten we maar eens afwachten wat er met onze verdediging gebeurd. Want wat er op het moment staat kan elke ploeg 5x scoren...quote:Op zondag 6 januari 2008 08:56 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
eINDELIJK WORDEN WE WAARSCHIJNLIJK WEER EENS KAMPIOEN!!!!
Net als bij die tweede goal gaat hij het duel niet aan. Sterker nog hij gaat niet eens voor de bal.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:39 schreef Nashje het volgende:
Die eerste goal snap ik dan eigenlijk niet. Je slide die bal als Maduro zijnde toch keihard de tribune in
Wat ik erger vind, is dat er niemand bij de eerste paal stond ...quote:Op zondag 6 januari 2008 11:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Net als bij die tweede goal gaat hij het duel niet aan. Sterker nog hij gaat niet eens voor de bal.
Ogararu stond toen al ergens rand 16quote:Op zondag 6 januari 2008 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat ik erger vind, is dat er niemand bij de eerste paal stond ...
En Mitchell Donald heette opeens Stanley Donaldquote:Op zondag 6 januari 2008 10:20 schreef Xrenity het volgende:
Sportjournaal deed wel een beetje gek vond ik.
Volgens mij was het wel echt een penalty van Suarez maar de commentator deed alsof het klaar als een klontje was dat Suarez maar weer eens was gaan liggen.
En verder nog steeds aardig negatieve toon, maar dat kan aan mij hebben gelegen
Wellicht hadden ze er hier geen penalty voor gegeven terwijl het er toch echt één was.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:37 schreef Acathla het volgende:
Ik hoop dat iemand dat theater eens uit Suarez kan schoppen. Werkt echt alleen maar in z'n nadeel.
Schijt aan dat vallen, hij wordt gewoon een kans ontnomen.quote:
What's next? de kleur van de veters van zijn schoenen niet goedquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:33 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
[ afbeelding ]
Kenneth Perez dolt wat met trainer Adrie Koster.
Ja precies... een man die dik 2 miljoen verdient (for the record: Robinho verdient ook 2 miljoen en Ajax maar zeggen dat ze dat soort salarissen niet kan betalen) komt nooit in actie...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:45 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom heeft Luque niet gespeeld? Vooral in de competitie als je Perez, Davids en Luque in het veld zet heb je voorin zoveel meer voetballend vermogen wat we voor de winter hebben gemist. Op die manier blijft de bal langer voorin en kunnen we af van die verschrikkelijke lange ballen naar voren zoals de laatste competitiewedstrijden.
Die was toch niet helemaal fit?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:45 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom heeft Luque niet gespeeld? Vooral in de competitie als je Perez, Davids en Luque in het veld zet heb je voorin zoveel meer voetballend vermogen wat we voor de winter hebben gemist. Op die manier blijft de bal langer voorin en kunnen we af van die verschrikkelijke lange ballen naar voren zoals de laatste competitiewedstrijden.
Wat is er mooi aan een panenka? Juist dat je het in een beslissende wedstrijd doet waar heel de wereld naar kijkt. In een oefenduel tegen Inter stelt het niets voor. Geen druk etc. Ik kan het ook tijdens een voetbaltraining.quote:
Is dit al langs gekomen? Ze hebben Hans van der Zee toch niet voor niets aangetrokken? Dat spelers als Modric onhaalbaar zijn voor Ajax (onhaalbaar voor Nederlandse clubs) dat weten we toch allemaal? Nederlandse clubs moeten slim zijn in scouting en het hebben van de eigen jeugd.quote:Ajax heeft moeite met aantrekken spelers
Het lijkt voor Ajax steeds lastiger te worden om nieuwe spelers aan te trekken. Martin van Geel, technisch directeur van de club, is dan ook van mening dat de Amsterdammers nadrukkelijk met de realiteit worden geconfronteerd.
"In deze fase worden we gewezen op de mogelijkheden van Ajax, maar vooral ook op de onmogelijkheden. De meeste kandidaten zijn simpelweg onhaalbaar, of je stuit bij veel clubs per definitie op weerstand. De enige oplossing voor ons is inventief proberen te zijn", aldus Van Geel.
Eerst probeerde Ajax Luka Modric en Branislav Ivanovic los te weken. Al snel bleek dat dit niet gerealiseerd kon worden. De huidige werkgever van Modric, Dinamo Zagreb vroeg minimaal 25 miljoen euro voor de speler en Ivanovic heeft inmiddels voor Chelsea gekozen.
Verder zou Ajax ook geprobeerd hebben om Denny Landzaat binnen te halen. De speler van Wigan Athletic zou er echter geen trek hebben in een avontuur bij de Amsterdamse formatie. Naast de club uit de hoofdstad zou ook Feyenoord naar de diensten van de middenvelder hengelen, maar de speler gaf aan in Engeland te willen blijven. "Ik heb het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben in het buitenland," aldus de voormalig speler van AZ en Willem II.
Stoer man , mag ik je aanraken ?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan een panenka? Juist dat je het in een beslissende wedstrijd doet waar heel de wereld naar kijkt. In een oefenduel tegen Inter stelt het niets voor. Geen druk etc. Ik kan het ook tijdens een voetbaltraining.
Ik denk dat de positie van Van Geel nu wel ter discussie staat, wat jij!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dit al langs gekomen? Ze hebben Hans van der Zee toch niet voor niets aangetrokken? Dat spelers als Modric onhaalbaar zijn voor Ajax (onhaalbaar voor Nederlandse clubs) dat weten we toch allemaal? Nederlandse clubs moeten slim zijn in scouting en het hebben van de eigen jeugd.
Kan me niets schelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:41 schreef BonJovi het volgende:
Lekker boeiend wat jij vind D-K
Opzeker!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat de positie van Van Geel nu wel ter discussie staat, wat jij!
En Luque is minstens 1 klasse beter als Kennedyquote:Op zondag 6 januari 2008 13:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja precies... een man die dik 2 miljoen verdient (for the record: Robinho verdient ook 2 miljoen en Ajax maar zeggen dat ze dat soort salarissen niet kan betalen) komt nooit in actie...
Persoonlijk denk ik dat Luque wel een steentje zou kunnen bijdragen in het Ajax met Perez. Hopelijk zien we hem morgen.
Ajax zit nu in de situatie dat er niemand echt aansprekend is om mee te gaan werken. Zet je Van Basten neer op de trainerspositie, dan wordt het werk van Van Geel gelijk een heel stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:02 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Ajax heeft geen aansprekende namen waar een speler voor zou willen komen. Als Cruyijf je vraagt of een van Hanegem of een Hiddink is het wat anders dan als Van Geel je roept. En er heerst een onzekerheid bij Ajax omdat de TD niet afgestemd is op de trainer en omgekeerd. Als je een speler haalt moet dat wel zijn voor de basis. En niet dat een trainer een speler haalt en dat ie vervolgens ergens op d ebank verpieterd
Van Basten is te onervaren om bij een club als Ajax aan de slag te gaan. Mijn nummer 1 is de onhaalbare Mourinho en Hiddink als technisch directeur, anders Hiddink als technisch directeur en Co Adriaanse of Rijkaard als trainer.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax zit nu in de situatie dat er niemand echt aansprekend is om mee te gaan werken. Zet je Van Basten neer op de trainerspositie, dan wordt het werk van Van Geel gelijk een heel stuk eenvoudiger.
Vind ik echt simpel gelul.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Van Basten is te onervaren om bij een club als Ajax aan de slag te gaan.
Stop van Geel er trouwens mee? Wil hij er zelf mee stoppen, of krijgt hij geen nieuwe contract?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
Ik denk dat Ajax ook niet teveel wil uitgeven onder van geel meer. Dit worden toch zijn laatste weken en hopelijk ook de laatste maanden van deze organisatievorm...
Z'n contract loopt komende zomer af dacht ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stop van Geel er trouwens mee? Wil hij er zelf mee stoppen, of krijgt hij geen nieuwe contract?
Ajax wil niet verlengen?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Z'n contract loopt komende zomer af dacht ik.
Ga er maar vanuit dat van Geel blijft hoor. Denk ook dat het met een andere TD niet veel anders was gegaan. Misschien zelfs de spelers tegen een lager bod verkocht.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stop van Geel er trouwens mee? Wil hij er zelf mee stoppen, of krijgt hij geen nieuwe contract?
Ja waar blijven de wonder aankopen van Bosz?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dit al langs gekomen? Ze hebben Hans van der Zee toch niet voor niets aangetrokken? Dat spelers als Modric onhaalbaar zijn voor Ajax (onhaalbaar voor Nederlandse clubs) dat weten we toch allemaal? Nederlandse clubs moeten slim zijn in scouting en het hebben van de eigen jeugd.
Overduidelijke schwalbe weer jaquote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijken of die domme kankerkneus van een Jorien nu nog wat durft te zeggen.
Kermit Erasmus is aangetrokken!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja waar blijven de wonder aankopen van Bosz?
Gelukkig wel zeg. Wedstrijdje of 11 in een week of vijf.quote:
Als er nog nieuwe spelers komen dan worden daar pas mededelingen over gedaan als ze weer in Nederland zijn, denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax dagen met presentaties van nieuwe spelers.
Dat is waar. Ik wist dat het een druk schema was, maar kom er nu pas achter dat we 3 woensdagen achter elkaar spelen. Lekkerquote:
En toch weet ik bij god niet wat ik aanmoet met deze vrije zondag. Zit nog steeds als een duffe duif achter m'n computer hier. Laat die kaasboeren volgende week maar komen, ha!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wist dat het een druk schema was, maar kom er nu pas achter dat we 3 woensdagen achter elkaar spelen. Lekker
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit nog steeds als een duffe duif achter m'n computer hier.
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef w00h00 het volgende:
Volgens iemand op AN die 'redelijk goed' ingelicht zou zijn zou Ajax bezig zijn met Senderos van Arsenal.
Er zijn pas geleden 2 Brazilaanse stagiares geweest maar hebben niet een dusdanige indruk gemaakt dat Ajax ze gecontracteerd heeft. Ook was er een gerucht van een Braziliaanse aanvallende middenvelder wat uiteindelijk toch niets in geworden. Het lijkt me toch dat deze jongens gescout zijn door Hans van der Zee. Maar voor hem zal het ook niet makkelijk zijn omdat de eigen Ajax jeugd toch minder moet zijn dan een eventueel Zuid-Amerikaans talent voordat zo'n speler wordt aangetrokken.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ook al zouden ze komen, zij willen allebei te touwtjes in handen hebben dus dat gaat echt niet samen werkenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:37 schreef twi het volgende:
Even hierboven oppert iemand om Hiddink en Mourinho als TD en trainer aan te stellen. Ongelofelijk, wat een garnalenhersens sommige mensen hebben. Laten we dan ook gelijk Ronaldinho, Messi en Kaka kopen, dan zijn alle problemen opgelost!
Hoe vaker ik je berichtjes lees.............quote:Op zondag 6 januari 2008 15:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kermit Erasmus is aangetrokken!
Van Geel zit in een veel gemakkelijker schuitje als Bosz. Van Geel heeft geld te besteden, Bosz bijna niets.
Ogarau heeft de basis principes stukken beter onder de knie dan Emanuelson.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zou wel graag een rechtsback zien. Waar Urby vaak middelpunt van kritiek is, komt Ogararu er meestal onbevlekt er vanaf. Hij speelt ook niet vaak slecht, maar vind hem toch eigenlijk iets te sober voor Ajax.
Zijn ze er nog ? backs die primair gewoon verdedigers zijn, en blijven staan. Lijkt me dat ajax ze zelf ook niet meer opleidt. (Van de Wiel toch meer VC)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |