Hopelijk vergaat het hem wat beter dan Wallace.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:31 schreef AchJa het volgende:
Wat een vent die Moody, ik kan er wel om lachen.
Hij staat trouwens samen met Les Wallace ook met stip op 1 als lelijkste darter.
Het wordt een tikkeltje minder gehyped ja, PDC is al jaren mooier vind ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef Urquhart het volgende:
De Lakeside is toch anders na het vertrek van Barney.
Idd, ja... Met je dronken harses vanuit de auto het weiland in vluchten met de politie op je hielen gaat niet goed...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:34 schreef Blawh het volgende:
Hopelijk vergaat het hem wat beter dan Wallace.
Geen verrassing, die gooit het laatste half jaar al geen pepernoot meer. Het is dat Moody slecht gooide, anders was hij er helemaal kansloos afgegaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef nightfall het volgende:
mr exelent dude bakt er geen zak van vandaag
Het is inderdaad niet echt 'fijn' om te zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
Ik moet nog steeds aan dat "nieuwe" podium wennen.
Volgens mij wilde de decorontwerper een ruimteschip bouwen, maar kwam hij niet verder dan een ingang.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
Ik moet nog steeds aan dat "nieuwe" podium wennen.
Hij stortte elke keer dat de 5e leg begon in...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:11 schreef BigFire het volgende:
3-0 verloren
die gast stortte werkelijk helemaal in toen het in de 2de set er om ging
Hij wist 144 niet uit te gooien.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:22 schreef wormwood het volgende:
[..]
Hij stortte elke keer dat de 5e leg begon in...
Whitlock gooide niet op zijn niveau. Er had zeker 1 set ingezeten voor Max.
en nu 1-1 in legs nadat Roosenbrand een 121 finish gooidequote:Op zondag 6 januari 2008 16:27 schreef Jaytonism het volgende:
Wow,
1e set voor Roosenbrand. Schijnt ook een Neerlands talentje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |