inderdaad, en bij SMS6 weten ze in een leuke wedstrijd nog te onderbreken voor reclame.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef Jaytonism het volgende:
Hoppa, 121 bullfinish.
Wat is dat commentaar bij de BBC ook hemels, in vergelijking met SBS6.
Kunnen hem beter renamen naar extalent...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef nightfall het volgende:
mr exelent dude bakt er geen zak van vandaag
klopt maar ook Roosenbrand staat me daar een partij te gooien zegquote:Op zondag 6 januari 2008 16:52 schreef wormwood het volgende:
Anderson moest even op gang komen. Maar nu gooit die weer zoals we hem op de afgelopen Nederlandse TV toernooien hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja,. ik ook wel,. sympathieke vent die anderson en als ie op stoon is gooit ie fantastisch,. maar die rosenbrand had toch een paar mooie finishes ook..quote:Op zondag 6 januari 2008 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer ik had Anderson graag zien winnen
Ja ik had het hem ook wel gegund. Maar een nieuwe Nederlander door is ook wel leuk.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer ik had Anderson graag zien winnen
Ach, ik hoef niet persé meer vrouwenpartijen te zienquote:Op zondag 6 januari 2008 17:05 schreef wormwood het volgende:
De dames die meteen al met de kwart finale beginnen. 1 gewonnen wedstrijd en ze staan in de halve finale... Blijft raar.
Van mij mag hij er snel uitvliegenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:03 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ja ik had het hem ook wel gegund. Maar een nieuwe Nederlander door is ook wel leuk.
Trouwens wel bijzonder dat een 19jarige darter niet goed genoeg engels spreekt.
Dat is ook nog niet echt nodig in de fase van zijn carriere lijkt me.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van mij mag hij er snel uitvliegen
Hij heeft geen uitstraling op het podium
Iddquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet echt nodig in de fase van zijn carriere lijkt me.
edit: en de bookmakers zullen ook blij zijn.
Veruit het meeste is ingezet op Anderson, dus ze maken hier dikke winst op.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:21 schreef wormwood het volgende:
De bookies zien het liefst de favoriet winnen. Want dan hoeven ze het minst uit te keren. Bij een onverwachtse winst moet ze veel meer uitkeren.
Zeker bij een partij als deze!
Roosenbrand 84,33quote:Op zondag 6 januari 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
Wat een klasse prestatie zeg! Ik had deze pot graag gezien, zit alleen niet thuis.Zijn er misschien onderin beeld gemiddeldes langs gekomen?
Je kunt bijna overal op wedden!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:38 schreef wormwood het volgende:
Je kunt ook wedden met welke dubbel iemand het toernooi wint!
http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvEv&id=11075726
Ik zou een paar pond op de 17 zetten als het kon.
Ik ben blij dat die zich meer op de dubbel 20 concentreerde dan op hoe die op de winst moest reageren...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:46 schreef Alec690 het volgende:
Fabien Roosenbrand mist uitstraling en zelfs toen hij zijn beslissende dubbel gooide kon er maar net een klein glimlachje vanaf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |