Tuurlijk,zij hebben elkaar 4 keer gezien en alleen nog maar gezoend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen Lieke, Quintin is ook een hoer
Is aangepast.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Toe maar, gooi iedereen maar op 1 hoop... jammer hoor.![]()
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:
Ik hoop dat dit doorzet. NIet dat ik zit te wachten op meer relatie shit maar meer op het normaliseren van de verstandhouding tussen Lieke en Huub.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef riri het volgende:
de aanrakingen,de lichamelijkheid tussen die twee ziet er heel vanzelfsprekend uit...een natuurlijke klik zeg maar.....ik vindt het een leuk stel.....hij is echt warm naar haar en zij voelt zich veilig bij hem
Tuurlijk wel, dat is tv, 2 naast elkaar liggende exe die liggen te rampetampen, dat is presies wat men wil.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Quintin blijft ben ik er bijna van overtuigd dat Huub geen groupie mee mag nemen vannacht.
Nah, geloof ik niet. Meestal weten ze het wel al... En dan komen héél spontaan de speculatie gesprekjes..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda leest in de Agenda voor volgende week "Leader opname" ...... Japio : "Dat is omdat we ouder zijn geworden en nog maar met 5 man".
Maar ze hebben niet in de gaten dat morgen Claire komt
Nee daar lijkt het wel op. Niemand die dat soort aanknopingspunten lijkt op te pikken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda leest in de Agenda voor volgende week "Leader opname" ...... Japio : "Dat is omdat we ouder zijn geworden en nog maar met 5 man".
Kijk als je zulke dingen post dan vraag je erom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen Lieke, Quintin is ook een hoer
Wie is Claire?? Nieuwe miljonair??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Meestal wel, inderdaad. Daarom verbaasde ik me dat Japio niet scherp was. Te druk bezig met het dollen van Mikey met die spelcomputer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah, geloof ik niet. Meestal weten ze het wel al... En dan komen héél spontaan de speculatie gesprekjes..
Horen ze vanavond wel met het optreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee daar lijkt het wel op. Niemand die dat soort aanknopingspunten lijkt op te pikken.
En dat met de monotone stem van Lieke, evenals haar vriend....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
HEYYYY
Coollll
Te gek zeg!
Ik voel me keigoed
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Kooi__.html?p=11,1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
Wie is Claire?? Nieuwe miljonair??
ben niet helemaal bij mbt DGK![]()
Ik zeg dat Quintin een hoer is, Quintin is op de streams te zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Kijk als je zulke dingen post dan vraag je erom.
T bevalt lieke wel die nieuwe scripsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft het tenminste weer eens naar haar zin.
Nu de streamer nog..........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:06 schreef maril het volgende:
[..]
T bevalt lieke wel die nieuwe scrips
daar was ik juist mee gestopt omdat er weinig info in de COSsen stondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Kooi__.html?p=11,1
TIP : Lees eens 'n keer 'n COS terug, het is hier pas vijf keer gepost !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |