Het is moeilijk om weg te komen uit zo'n klein bad.quote:
Whehe, hij is weer te grappig.....quote:
Als Quintin blijft ben ik er bijna van overtuigd dat Huub geen groupie mee mag nemen vannacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef BuffyJan het volgende:
quintin begint over t slapen
in t kader van de privacygerichtheid, nu weet ie niet goed wat ie ermee aan moet.
Zn omgeving houdt t goed in de gaten
hij wil aankijken hoe t zich nu gaat ontwikkelen (tussen hem en Lieke)
Lieke: aan de ene kant zou ik t leuk vinden als je zou blijven, maar ze snapt t heel goed, maar ze vindt t heel fijn dat ie t zegt
Quintin zou aan de ene kant ook wel willen blijven
Ze wil wel maar nu weer niet... verrassend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BuffyJan het volgende:
Q&L zoenen, Lieke zegt: raaaare situatie dit zeg. Q: Nee, leuk! L: aan de ene kant ja en aan de andere kant nee
ff bedden tellen :quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Quintin blijft ben ik er bijna van overtuigd dat Huub geen groupie mee mag nemen vannacht.
Nee ze doelde meer op t feit dat t raar is dat ze in de villa zitten. Dat haalde ik eruit iigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil wel maar nu weer niet... verrassend.
Jaap kan ook naast Miky, dus kan er een groupie naast Huubquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff bedden tellen :
Lieke en Q in de Master
2 danseressen in het Selene bed
Japio bij Huub
Lijkt me lastig als er een groupie bij zal komen .......
Jaap houdt van kijken...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff bedden tellen :
Lieke en Q in de Master
2 danseressen in het Selene bed
Japio bij Huub
Lijkt me lastig als er een groupie bij zal komen .......
Technisch gezien wel, maar Japio zal waarschijnlijk niet in bed willen met die hond. En dan zal Lieke dus niet met Q in de MBR kunnen slapen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:43 schreef NS het volgende:
[..]
Jaap kan ook naast Miky, dus kan er een groupie naast Huub
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef riri het volgende:
met de auto waarmee hij kwam zat hij achterin...dus waarschijnlijk werd ie opgehaald en zal hij ook weer worden teruggebracht
mooi lichaam heeft ie trouwens
Ze heeft maanden in te halen... ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft het tenminste weer eens naar haar zin.
fakequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft het tenminste weer eens naar haar zin.
Dat is snel gevonden van jou? Zelf ingevuld?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef snkr-xxx het volgende:
http://djquincibeekamn.hyves.nl/
hoe zielig....
Hij heeft ook een andere...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef snkr-xxx het volgende:
http://djquincibeekamn.hyves.nl/
hoe zielig....
Die auto pendelt op-en-neer naar 'achter'......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef riri het volgende:
met de auto waarmee hij kwam zat hij achterin...dus waarschijnlijk werd ie opgehaald en zal hij ook weer worden teruggebracht
mooi lichaam heeft ie trouwens
Niet alleen Lieke, Quintin is ook een hoerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is dit gewoon prostitutie wat Lieke doet
HEYYYYquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heey, leuk man, top, ooh lachen. , hihihie....
[ afbeelding ]
-laat maar-quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die auto pendelt op-en-neer naar 'achter'......
Even geleden ging hij naar 'achter' om uit z'n auto z'n zwembroek te halen ........
Toe maar, gooi iedereen maar op 1 hoop... jammer hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja ja, fake of gescript meer kunnen de Huub fans niet verzinnen.
Wat je zegt dat ben jezelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen Lieke, Quintin is ook een hoer
Sorry, ik mis de grapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die was express maar desalniettemin is hij leuk
Gebruik je gezonde verstand.. dus kijk zelf oordeel zelf.. ik vind het fake, jij niet.. lekker belangrijk..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja ja, fake of gescript meer kunnen de Huub fans niet verzinnen.
Goeiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |