Ja , dat is dan appeltje eitje voor de GK.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar leren kennen toen Brian en Lieke plots naar een dagje DOB mochten samen. Quintin draaide daar toen op het feestje. Lieke had tegen iemand gezegd dat ze het wel een leuke jongen vond en voila daar stond opeens Quintin op de stoep.
2 opties:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat die slaapkamer deur nog niet is vervangen..
Jaja en de kindjes van God hebben voor kaarsjes gezorgdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Gaan ze nou echt in bad?
Die hond was straks zo kwaad op Huub, dat hij de hele tijd hapbeweging maakte, huub waarschuwde Micky als hij zou bijten dat hij hm een ,.. zou verkopen, Huub was trouwens erg boos en schreeuwde(was de scene met Lieke) en volgens mij kan die kattenmoordenaar daar niet tegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef BuffyJan het volgende:
Quitin is een beetje bang voor Dilana. Hij is meer een kattenmens.
Lieke zegt dat ie niet bang hoeft te zijn maar toch knijpt ie m n beetje
Kan me er wel iets bij voorstellen, grote hond, blaffen brr
is soms ook n beetje bang
Leuk he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Gaan ze nou echt in bad?
Heeft hij de watertemperatuur al gechecked?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
de badmeester heeft het er maar druk mee!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
de badmeester heeft het er maar druk mee!
Tenenkrommend....ik krijg er koude voeten van....jij ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Leuk he?
En dan Brian die Q instructies geeft over het afspoelen en afdrogen na het bad, lief hoor.
Nee, een doorbraak in de muziekwereld dankzij DGK. Net zoals King Luc.. Of double L.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:22 schreef Kinga het volgende:
Vraag me echt af hoeveel Quintin betaald krijgt voor al die gescripte opdrachtjes met Lieke...
B en A hebben het maar mooi weer mogelijk gemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Het geluk is compleet, met dank aan badmeesters Brian en Amanda...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef akveor het volgende:
Och... Amanda wou vroeg naar bed... maar ze zitten nu in bad....
Ja hij wilde Huub naar beneden lokken om te gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
Brian wil Huub beneden even spreken.
Was wel een goeie...ff zodat hij zou zien wat er daar gebeurt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
Brian wil Huub beneden even spreken.
Ja Brian heeft nog iets open staan.... het bef incident is ie nog niet vergeten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was wel een goeie...ff zodat hij zou zien wat er daar gebeurt.
"Huub kan ik je even speken beneden'
Het is moeilijk om weg te komen uit zo'n klein bad.quote:
Whehe, hij is weer te grappig.....quote:
Als Quintin blijft ben ik er bijna van overtuigd dat Huub geen groupie mee mag nemen vannacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef BuffyJan het volgende:
quintin begint over t slapen
in t kader van de privacygerichtheid, nu weet ie niet goed wat ie ermee aan moet.
Zn omgeving houdt t goed in de gaten
hij wil aankijken hoe t zich nu gaat ontwikkelen (tussen hem en Lieke)
Lieke: aan de ene kant zou ik t leuk vinden als je zou blijven, maar ze snapt t heel goed, maar ze vindt t heel fijn dat ie t zegt
Quintin zou aan de ene kant ook wel willen blijven
Ze wil wel maar nu weer niet... verrassend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BuffyJan het volgende:
Q&L zoenen, Lieke zegt: raaaare situatie dit zeg. Q: Nee, leuk! L: aan de ene kant ja en aan de andere kant nee
ff bedden tellen :quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Quintin blijft ben ik er bijna van overtuigd dat Huub geen groupie mee mag nemen vannacht.
Nee ze doelde meer op t feit dat t raar is dat ze in de villa zitten. Dat haalde ik eruit iigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil wel maar nu weer niet... verrassend.
Jaap kan ook naast Miky, dus kan er een groupie naast Huubquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff bedden tellen :
Lieke en Q in de Master
2 danseressen in het Selene bed
Japio bij Huub
Lijkt me lastig als er een groupie bij zal komen .......
Jaap houdt van kijken...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff bedden tellen :
Lieke en Q in de Master
2 danseressen in het Selene bed
Japio bij Huub
Lijkt me lastig als er een groupie bij zal komen .......
Technisch gezien wel, maar Japio zal waarschijnlijk niet in bed willen met die hond. En dan zal Lieke dus niet met Q in de MBR kunnen slapen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:43 schreef NS het volgende:
[..]
Jaap kan ook naast Miky, dus kan er een groupie naast Huub
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef riri het volgende:
met de auto waarmee hij kwam zat hij achterin...dus waarschijnlijk werd ie opgehaald en zal hij ook weer worden teruggebracht
mooi lichaam heeft ie trouwens
Ze heeft maanden in te halen... ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft het tenminste weer eens naar haar zin.
fakequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef neehe het volgende:
Dat is snel gevonden van jou? Zelf ingevuld?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef snkr-xxx het volgende:
http://djquincibeekamn.hyves.nl/
hoe zielig....
Hij heeft ook een andere...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef snkr-xxx het volgende:
http://djquincibeekamn.hyves.nl/
hoe zielig....
Die auto pendelt op-en-neer naar 'achter'......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef riri het volgende:
met de auto waarmee hij kwam zat hij achterin...dus waarschijnlijk werd ie opgehaald en zal hij ook weer worden teruggebracht
mooi lichaam heeft ie trouwens
Niet alleen Lieke, Quintin is ook een hoerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is dit gewoon prostitutie wat Lieke doet
HEYYYYquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heey, leuk man, top, ooh lachen. , hihihie....
[ afbeelding ]
-laat maar-quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die auto pendelt op-en-neer naar 'achter'......
Even geleden ging hij naar 'achter' om uit z'n auto z'n zwembroek te halen ........
Toe maar, gooi iedereen maar op 1 hoop... jammer hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja ja, fake of gescript meer kunnen de Huub fans niet verzinnen.
Wat je zegt dat ben jezelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen Lieke, Quintin is ook een hoer
Sorry, ik mis de grapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die was express maar desalniettemin is hij leuk
Gebruik je gezonde verstand.. dus kijk zelf oordeel zelf.. ik vind het fake, jij niet.. lekker belangrijk..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja ja, fake of gescript meer kunnen de Huub fans niet verzinnen.
Goeiequote:
Tuurlijk,zij hebben elkaar 4 keer gezien en alleen nog maar gezoend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is aangepast.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Toe maar, gooi iedereen maar op 1 hoop... jammer hoor.![]()
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:
Ik hoop dat dit doorzet. NIet dat ik zit te wachten op meer relatie shit maar meer op het normaliseren van de verstandhouding tussen Lieke en Huub.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef riri het volgende:
de aanrakingen,de lichamelijkheid tussen die twee ziet er heel vanzelfsprekend uit...een natuurlijke klik zeg maar.....ik vindt het een leuk stel.....hij is echt warm naar haar en zij voelt zich veilig bij hem
Tuurlijk wel, dat is tv, 2 naast elkaar liggende exe die liggen te rampetampen, dat is presies wat men wil.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Quintin blijft ben ik er bijna van overtuigd dat Huub geen groupie mee mag nemen vannacht.
Nah, geloof ik niet. Meestal weten ze het wel al... En dan komen héél spontaan de speculatie gesprekjes..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda leest in de Agenda voor volgende week "Leader opname" ...... Japio : "Dat is omdat we ouder zijn geworden en nog maar met 5 man".
Maar ze hebben niet in de gaten dat morgen Claire komt
Nee daar lijkt het wel op. Niemand die dat soort aanknopingspunten lijkt op te pikken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda leest in de Agenda voor volgende week "Leader opname" ...... Japio : "Dat is omdat we ouder zijn geworden en nog maar met 5 man".
Kijk als je zulke dingen post dan vraag je erom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie is Claire?? Nieuwe miljonair??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Meestal wel, inderdaad. Daarom verbaasde ik me dat Japio niet scherp was. Te druk bezig met het dollen van Mikey met die spelcomputer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah, geloof ik niet. Meestal weten ze het wel al... En dan komen héél spontaan de speculatie gesprekjes..
Horen ze vanavond wel met het optreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee daar lijkt het wel op. Niemand die dat soort aanknopingspunten lijkt op te pikken.
En dat met de monotone stem van Lieke, evenals haar vriend....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
HEYYYY
Coollll
Te gek zeg!
Ik voel me keigoed
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Kooi__.html?p=11,1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
Wie is Claire?? Nieuwe miljonair??
ben niet helemaal bij mbt DGK![]()
Ik zeg dat Quintin een hoer is, Quintin is op de streams te zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Kijk als je zulke dingen post dan vraag je erom.
T bevalt lieke wel die nieuwe scripsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef neehe het volgende:
Nu de streamer nog..........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:06 schreef maril het volgende:
[..]
T bevalt lieke wel die nieuwe scrips
daar was ik juist mee gestopt omdat er weinig info in de COSsen stondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Kooi__.html?p=11,1
TIP : Lees eens 'n keer 'n COS terug, het is hier pas vijf keer gepost !
Quintin is een echte TV hoer net als al die Zooi .......................+Flens!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg dat Quintin een hoer is, Quintin is op de streams te zien.
Jij zegt dat ik een hoer ben, ik ben niet op de streams te zien. Dat is het verschil!!!
En nu hou ik me nog heel erg in, want eigenlijk had ik je een heel ander antwoord willen geven. Maar aangezien ik jou niet op de streams zie, zou dat erg offtopic zijn.
Maar hij eet altijd zo engquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:09 schreef PeterNB het volgende:
Mooie tv is dat altijd......Jaap die schaakt en 'eet'
Ik luister alleen op dit moment... de audio is ook top... smakken en zo nu en dan een schaakstuk die verzet wordt en op de achtergrond een romantisch muziekje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:09 schreef PeterNB het volgende:
Mooie tv is dat altijd......Jaap die schaakt en 'eet'
Komop nehee dt kan je verwachten, na die neukpartijen van Huub waren die vrouwen op zijn minst hoeren dus wie de bal kaatst. zie er de humor van in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Kijk als je zulke dingen post dan vraag je erom.
in dit geval wel terecht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Amanda toch vreselijk onzelfverzekerd. Ricardo maakt 1 opmerking over haar haar en ze maakt zich gelijk helemaal zorgen.
Dat zal wel niet, maar ze kunnen dan wel met zijn vieren in badquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef akveor het volgende:
Ik ben eigenlijk ook benieuwd wanneer de 'relatie' tussen L en Q wat wordt of dat ook van invloed op de relatie B en A zal hebben.
Amanda zou Huub dankbaar moeten zijn ipv hem nu zo aan te vallen... Jeetje wat had hij haar over de rooie kunnen krijgen... En dat kan natuurlijk nog steeds. Helemaal nu Brian zo zit te stoken zal Huub hun er ongetwijfeld vroeg of laat een prijs voor laten betalen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Amanda toch vreselijk onzelfverzekerd. Ricardo maakt 1 opmerking over haar haar en ze maakt zich gelijk helemaal zorgen.
Laten we het weer over de streams hebben ..... is veel leuker voor iedereenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:13 schreef neehe het volgende:
Nooit geweten maar net gelezen, .......
Das inderdaad een vreemde situatie.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:15 schreef Taurus het volgende:
Ik zag Amanda vandaag om 16:00 bij de mac donalds in HilversumLiep haar zo tegen het lijf, was een rare gewaarwording. Een 'ik ken jou'-moment, moest me even realiseren dat ik haar helemaal niet echt ken natuurlijk.
Was Amanda om 4 uur ergens heen vandaag op de streams?
Als het goed is zag je naast Amanda dan Mikey ........ Ze waren in Hilversum kleren kopen voor hemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:15 schreef Taurus het volgende:
Ik zag Amanda vandaag om 16:00 bij de mac donalds in HilversumLiep haar zo tegen het lijf, was een rare gewaarwording. Een 'ik ken jou'-moment, moest me even realiseren dat ik haar helemaal niet echt ken natuurlijk.
Bij Huub moest ze altijd meteen betweterig doen.Bij die patser zit ze met een gemaakte glimlach te luisteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:06 schreef maril het volgende:
[..]
T bevalt lieke wel die nieuwe scrips
Dat vond ik toen ook zo flauw van de FEBO toen er met het haardrama van Amanda niet geziekt mocht worden. Heel wat COSsers zaten daar op te wachten, na maandenlang geterroriseerd te zijn op de streams met dat eeuwige getang en gestijlquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda zou Huub dankbaar moeten zijn ipv hem nu zo aan te vallen... Jeetje wat had hij haar over de rooie kunnen krijgen... En dat kan natuurlijk nog steeds. Helemaal nu Brian zo zit te stoken zal Huub hun er ongetwijfeld vroeg of laat een prijs voor laten betalen.
O dat zag ik niet, ik draaide me om en keek recht in haar gezicht terwijl ze zei: "1 mek tsjikken menu en een aardbeienmilkshake", maar ik had haast dus ik ging niet staan apengapen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das inderdaad een vreemde situatie.
Ze was volgens mij shoppen met Mikey, was hij er niet bij?
Ik heb Lieke nog niet met Quinten zien neuken, ben je tegenwoordig al een hoer als je met iemand in bad zit ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:11 schreef maril het volgende:
[..]
Komop nehee dt kan je verwachten, na die neukpartijen van Huub waren die vrouwen op zijn minst hoeren dus wie de bal kaatst. zie er de humor van in.
Mikey niet gezien dan? Want daar was ze samen mee shoppen ....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:15 schreef Taurus het volgende:
Dat probeer ik ook al de hele tijd uit te leggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we het weer over de streams hebben ..... is veel leuker voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |