Kom op Brian pak die lafbek van een Huub maar aan. Huub is gewoon bang voor Brian... dat heeft ie ondertussen wel bewezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Huub pak Brian aan.Pfff waarom doet hij het nou niet.
Dat is ook de opzet...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht een SL, Brian gaat Huub helemaal over de klink helpen.
Heb je ook eerder gestreamd?? Had je kunnen zien dat Huub totaal niet bang is voor Brian.. niet zo liegen he!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Kom op Brian pak die lafbek van een Huub maar aan. Huub is gewoon bang voor Brian... dat heeft ie ondertussen wel bewezen.
Dat denk ik ook, maar vaak word Brian daar ook flink para van.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht een SL, Brian gaat Huub helemaal over de klink helpen.
I know......Amanda noemt zelfs de naam van Ome Sjon, die durft.quote:
Zat hier ook ff te gniffelen, mister Lafbek himself.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:30 schreef Marrije het volgende:
Ik moet wel lachen om dat lafbekkie van Brian
Dat gaat inderdaad niet op bij Lieke en Huubje...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Het enige verschil is dat een man fysiek groter is.
Amanda heeft erg veel last van haar keel, merk je het?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:32 schreef Varen het volgende:
Kan Amanda iets zachter krijsen, please, of kan ze af
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
Is natuurlijk wel het uitgesproken moment voor Huub om even over het doucheincident te beginnen
dat mag niet van achterquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
Is natuurlijk wel het uitgesproken moment voor Huub om even over het doucheincident te beginnen
stress hé....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:35 schreef maril het volgende:
huub rookt veel te veel, tis niet gezond i n de kooi.
So, de afstandregeling vind ie ook niet zo boeiend. Huub moet ook eens ophouden zo braaf te zijn richting achterquote:
thanxquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jee, herkende je niet![]()
Nice pinguin
Nee ik ben net nieuw... het was mijn eerste post hier....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:29 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Heb je ook eerder gestreamd?? Had je kunnen zien dat Huub totaal niet bang is voor Brian.. niet zo liegen he!!
Dat lukt je waarschijnlijk wel....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ik doe de streams ook even aan, lekker ergeren
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ik ben net nieuw... het was mijn eerste post hier....
Gezien je opmerking ga ik het nog bijna geloven ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ik ben net nieuw... het was mijn eerste post hier....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |