We ergeren ons aan Brian,dat hij steeds zo mooi weg komt.Zijn nu ineens de Lieke fans ook Brianfans.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef neehe het volgende:
Zo te lezen wordt dit een avondje ergeren voor de Huub fans.![]()
![]()
En niet ergeren, ik zet hm gewoon uit, opgezout en lekker een spel spelen:D!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef neehe het volgende:
![]()
Idd Brian en Amanda worden al maanden beschermd, ook dat ziet iedereen, en weet iedereen die regelmatig streamt. Dat hier de Lieke en Huub fans over elkaar heen vallen, is opzich een succesje voor de redactie want dit willen ze blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We ergeren ons aan Brian,dat hij steeds zo mooi weg komt.Zijn nu ineens de Lieke fans ook Brianfans.
Kom op gooi die tafel om Huub en ga schreeuwen.En sla Brian op zijn bek en we kunnen mooi stoppen met kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch dat ie nu niet meteen de tent op zn kop zet.
Nee hoor. Meer doorgestoken kaart kun je het niet krijgen, dat weet Huub ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef neehe het volgende:
![]()
Dat is zo jammer.Zogauw we ons ergeren aan Brian mag dat ook niet meer.moet je die koppen van Amanda en Brian zien,gewoon om te kotsen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:13 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd Brian en Amanda worden al maanden beschermd, ook dat ziet iedereen, en weet iedereen die regelmatig streamt. Dat hier de Lieke en Huub fans over elkaar heen vallen, is opzich een succesje voor de redactie want dit willen ze blijkbaar.
Kijk dat bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:11 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En niet ergeren, ik zet hm gewoon uit, opgezout en lekker een spel spelen:D!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef neehe het volgende:
![]()
Mag het ook zijn hart zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef 2live het volgende:
Kan Brian accuut iets aan zijn stembanden krijgen.
Ongelooflijk hè?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik hoop dat je oprecht bent met Lieke en als je dr hart breekt dan kom ik achter je aan
Aaaaaah
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We ergeren ons aan Brian,dat hij steeds zo mooi weg komt.Zijn nu ineens de Lieke fans ook Brianfans.
Ongelooflijk maar zeer vermakelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè?
En wat zal Quitin nou bang zijn.![]()
En hij zei ook dat hij nu zeker weten iemand mee naar huis zou nemenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Varen het volgende:
Ricardo heeft Lieke shotjes gevoerd en tegen Huub gezegd, dat hij niemand mee moet nemen.
Huub zegt dat hij een probleem heeft en daar zelf mee moet dealen
Pak een touw Huubquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Varen het volgende:
Ricardo heeft Lieke shotjes gevoerd en tegen Huub gezegd, dat hij niemand mee moet nemen.
Zie je Quintin als de terminator ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè?
En wat zal Quitin nou bang zijn.![]()
Ah, Lieke heeft dus shotjes nodig om los te komen......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Varen het volgende:
Ik luister naar Huub.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
Zo, nu eens even luisteren hoe gezellig Lieke en Quinten het hebben.
Ja Huub stond voor lul.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:22 schreef itsme het volgende:
My God Het wordt steeds erger in DGK. Net een stukje uitzending gekeken. Na 10 minuten maar uitgezet.![]()
Ga maar een goed boek lezen.
Vabaf NU neem ik Huub niet meer serieus. Lat hem eerts maar eens bewijzen dat ie het spel wel kan spelen. Afgelopen maanden was dramatisch. Hij heeft geer reet gepresteerd waar ik echt blij van wordt. Ik ga niet langer iemand proberen te supporten die het verdomd om naar zichzelf te kijken. Iets wat ik altijd een sterk punt van Huub vond.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub roept Quitin apart : "Doe wat je wilt. Maar als je haar hart breekt, dan kom ik achter ja aan"
Ze gaan toch al best vaak in aparte auto's. De valse zusters kunnen niet samen op de achterbank.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:25 schreef T-lex het volgende:
Gaat goed....vanavond toch niet optreden samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |