Zat hier ook ff te gniffelen, mister Lafbek himself.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:30 schreef Marrije het volgende:
Ik moet wel lachen om dat lafbekkie van Brian
Dat gaat inderdaad niet op bij Lieke en Huubje...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Het enige verschil is dat een man fysiek groter is.
Amanda heeft erg veel last van haar keel, merk je het?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:32 schreef Varen het volgende:
Kan Amanda iets zachter krijsen, please, of kan ze af
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
Is natuurlijk wel het uitgesproken moment voor Huub om even over het doucheincident te beginnen
dat mag niet van achterquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
Is natuurlijk wel het uitgesproken moment voor Huub om even over het doucheincident te beginnen
stress hé....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:35 schreef maril het volgende:
huub rookt veel te veel, tis niet gezond i n de kooi.
So, de afstandregeling vind ie ook niet zo boeiend. Huub moet ook eens ophouden zo braaf te zijn richting achterquote:
thanxquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jee, herkende je niet![]()
Nice pinguin
Nee ik ben net nieuw... het was mijn eerste post hier....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:29 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Heb je ook eerder gestreamd?? Had je kunnen zien dat Huub totaal niet bang is voor Brian.. niet zo liegen he!!
Dat lukt je waarschijnlijk wel....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ik doe de streams ook even aan, lekker ergeren
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ik ben net nieuw... het was mijn eerste post hier....
Gezien je opmerking ga ik het nog bijna geloven ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ik ben net nieuw... het was mijn eerste post hier....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |