lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Claire is nieuwe bewoner Gouden Kooi
door onze redactie
AMSTERDAM - Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers. Dat wordt spannend...
Vanaf zaterdag 5 januari neemt Claire (23) het stokje over van oud-miljonair Dennis Bax, die de villa moest verlaten. HIj had de regels overtreden.
Claire betreedt de villa op een gepast moment: namelijk haar 24ste verjaardag, als dat geen reden voor een feestje is?
Totdat ze wordt uitgeroepen als winnaar wil ze zich vooral gaan bezighouden met haar passies: visagie en make-up.
Claire is vanaf eind volgende week in De Gouden Kooi te zien.
Bron: Telegraaf
quote:
ik mis TerrorJaapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef Dementor het volgende:
Die is zo weer weg.
Een beetje rans en terror jaap,para brian, slieko en huub acties en weg is ze.
Haar broer is Bram uit BB. Heeft een media/entertainent bedrijfje. Klein wereldje he, daar in die kooi...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:04 schreef fredfik het volgende:
volgens mij komt ze uit tilburg,en heeft haar broer in big brother gezeten
Is ze misschien een zusje/halfzusje van Amanda, dit klinkt zo bekend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:51 schreef Rapaille het volgende:
Claire Recourt (05-01-1984):
"Om mijn passie voor haar en make-up te kunnen begrijpen moet je weten dat ik mijn hele leven lang al omringt wordt door inspirerende en creatieve mensen, voornamelijk kappers. Op jonge leeftijd was ik kindmodel, waardoor ik dus veel shows liep voor o.a. televisie en zo in contact kwam met fotografen, stylistes, modeontwerpers, visagisten, kappers en tv-mensen.
bron: http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=claire_nieuws
Klinkt als een leuke meid!quote:Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:52 schreef Rapaille het volgende:
..................................
Dat weet ik niet:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ze misschien een zusje/halfzusje van Amanda, dit klinkt zo bekend.
haha: ik denk een vergelijkbaar iets. De bedoeling is vooral steun voor Lieke, maar zal inderdaad eindigen bij Amanda en Brian. Spelen tegen Huub en Jaap gaat denk ik niet actief gebeuren, en ze is binnen 3 maanden weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef itsme het volgende:
Zo. Wat belachelijk, toch ene nieuwe bewoner en dat is maar normaal.
maar goed. script: meisje wordt nieuwe dikke vriendin van Lieke, samen tegen huub spelen, maar het eindigt dat ze beste maatjes wordt met Brian en Amanda.![]()
Lieke wist iig al lang dat er een nieuwe zou komen begreep ik?
Ik kom dr hyves niet opquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:52 schreef Rapaille het volgende:
fotootje van hyves geplukt:
[ afbeelding ]
Net als Amanda was Claire op jonge leeftijd kindmodel en liep shows.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
Is ze misschien een zusje/halfzusje van Amanda, dit klinkt zo bekend.
Goed planquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:49 schreef Wokkel het volgende:
Kunnen we een poll opzetten wie er als eerste overheen gaat?
Oh moeder Maria, een ware filosofe.quote:"Vandaar ook mijn motto: 'mode zegt; ik ook! Stijl zegt; Ik alleen...'
Iets om over na te denken.."
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn god, weer zo'n doos. Visagie en make-upIs het zo moelijk om iemand met een beetje inhoud te vinden?
Is er ook bekend hoe laat ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:27 schreef F04 het volgende:
Vanavond is 't zover!
Blijkbaar is ze op dat gebied wel slim.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:31 schreef kissa het volgende:
Unfortunately this Hyver has set her or his to private.
Ze voelt de bui al hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |