Waarom?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wedden dat binnen niet al te lange tijd niet goedschiks dan wel kwaadschiks het vogeltje uit haar nest wordt gewipt?
Omdat ze duidelijk niet functioneert. Eerst de joods christelijke islamitische cultuur, huilen vanwege het niet toegewezen krijgen van budget en nu deze uitglijder. Het stapeld zich maar op.quote:
Daarmee liet ze inderdaad zien dat ze knettergek idee hadquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Omdat ze duidelijk niet functioneert. Eerst de joods christelijke islamitische cultuur, huilen vanwege het niet toegewezen krijgen van budget en nu deze uitglijder. Het stapeld zich maar op.
Minstens net zo belachelijk als een joodse peiler. Als de nederlandse politie 'damals' iets beter had gecoopereerd, dan hadden we met de GBA in de hand kunnen bewijzen dat zo'n ding al vijftig jaar niet meer bestaan had.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Het idee al......Een islamitsche peiler.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1270311.htmlquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wedden dat binnen niet al te lange tijd niet goedschiks dan wel kwaadschiks het vogeltje uit haar nest wordt gewipt?
Jij raadpleegt GeenStijl?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1270311.html
Ze zou dus al op de wip zitten.
Ik erken alleen een Joods-Christelijke-humanistische grondslag. Jammer dat we Nederland zo hebben verkwanseld door een stelletje hotemetotenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Minstens net zo belachelijk als een joodse peiler. Als de nederlandse politie 'damals' iets beter had gecoopereerd, dan hadden we met de GBA in de hand kunnen bewijzen dat zo'n ding al vijftig jaar niet meer bestaan had.
Ik heb hem ook even stil gezet. Wat een machteloosheid.. en een pijnlijke stilte...quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Je gaat bijna denken dat ze er binnenkort uit zichzelf mee ophoudt. Als je elke keer zo behandeld wordt, waarom zou je dan nog minister blijven.
Dan laat ik even voor het gemak buiten beschouwing dat ze er ook niet zoveel van bakt en dat het 'interview' nergens op sloeg. Wat genant om naar te kijken. Ik moest mezelf opladen voor de laatste minuut, zo erg.
Nogmaals, waar blijkt de 'joodse' grondslag van nederland uit, behalve uit de bezoekjes van Widlers aan de Israelische ambassade?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik erken alleen een Joods-Christelijke-humanistische grondslag. Jammer dat we Nederland zo hebben verkwanseld door een stelletje hotemetoten
Nah, wat dit prima laat zien is dat de politiek 200 (2000?) jaar terug gaat: terug naar het ouderwetse overtuigen, debatteren en gebruiken van rhetoriek. Pure verbale vaardigheden, in plaats van vriendjespolitiek of technocratie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
Een interview kun je dit niet noemen, maar het toont wel één van de krachten van nieuwe media als geenstijl aan.
quote:
Die interviewer verstaat z'n vak niet. In plaats van een gesloten vraag te stellen, waar balkenende makkelijkt uitkomt door 'nee' te zeggen, had-ie beter een open vraag kunnen stellen als 'wat vindt u, gezien het laatste optreden van mevrouw zoals te zien bij geenstijl, van de resultaten?'quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:59 schreef Caesu het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_over_vogelaar.html
Rutger had dat beter gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Die interviewer verstaat z'n vak niet. In plaats van een gesloten vraag te stellen, waar balkenende makkelijkt uitkomt door 'nee' te zeggen, had-ie beter een open vraag kunnen stellen als 'wat vindt u, gezien het laatste optreden van mevrouw zoals te zien bij geenstijl, van de resultaten?'
Ik ben geen cultuur deskundige. Laat ik het erop houden dat de islam als peiler never nooit deel uit gaat maken van de Nederlandse cultuur.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Nogmaals, waar blijkt de 'joodse' grondslag van nederland uit, behalve uit de bezoekjes van Widlers aan de Israelische ambassade?
Spinoza.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef gronk het volgende:
Nogmaals, waar blijkt de 'joodse' grondslag van nederland uit, behalve uit de bezoekjes van Widlers aan de Israelische ambassade?
Spinoza werd zelf door de Joodse gemeenschap uit Amsterdam verbannen.quote:
Ze is niet verschrikkelijk, alleen te islamitisch gezind.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:56 schreef -Jean- het volgende:
Vogelaar is echt een verschrikkelijke minister
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |