Is er een nieuw seizoen begonnen!!?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:45 schreef JMW12 het volgende:
Dudes, er is sinds kort weer een nieuw seizoen begonnen in amerika..
De eerste aflevering van south park season 12 gaat over Cartman die het HIV virus krijgt.
Klinkt grof, maar daar staan ze om bekend toch
De tweede aflevering zal gaan over Britney Spears![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:45 schreef JMW12 het volgende:
De eerste aflevering van south park season 12 gaat over Cartman die het HIV virus krijgt.
Buttersquote:Op maandag 17 maart 2008 19:02 schreef slindenau het volgende:
http://southpark.comedycentral.com/index.jhtml = überofficieel.
Puh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens TVP
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:45 schreef JMW12 het volgende:
Vooral dat knipoog emoticon in de postquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:59 schreef neggix het volgende:
Relax, van die mensen die ff de moeite nemen om ook maar 1 blik in het topic te nemen
Zijn er serieus mensen die dat doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is er een nieuw seizoen begonnen!!?!
En kan je ze in ultraslechte kwaliteit kijken op allsp!
GOH DANKJEWEL HOOR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik bij de blur grap, die ook niet zo sterk was, maar ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een bout aflevering.De enige keer dat ik moest lachen was bij de slechte grap: "That squirrel has nuts."
Er zat een klein stukje uit I Am Legend in, toen zo'n papparazzo naar Britney wees.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:17 schreef petrelli het volgende:
Was dat I Am legend parodie gewoon een gerucht of fake ofzo?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een bout aflevering.De enige keer dat ik moest lachen was bij de slechte grap: "That squirrel has nuts."
Dat bedoelde ik. Ik was in de war, want hij is nuts. Maar eekhoorntjes hebben ook nootjes.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoorde that squirrel is obvious nuts?
Goede episode hoorBeter dan de vorige.
En dat hoge geluid maakte? Dat is een invasion of the body snatchers verwijzing.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zat een klein stukje uit I Am Legend in, toen zo'n papparazzo naar Britney wees.
Yup had het door maar niet meer meer dan een flauwe glimlach van mijn kant. Voor mij is seizoen 12 een definitief afscheid van southpark, zoals seizoen 16 ook een definitief afscheid betekende van The Simpsons.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef MikeyMo het volgende:
niemand die de Children of the corn connectie doorziet?
Ja wel. En The Wicker Man connectie. En Invasion of the Body Snatchers. Maar meer dan een minuscuul glimlachje kon er bij mij ook niet af.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef MikeyMo het volgende:
niemand die de Children of the corn connectie doorziet?
of weer een aflevering met de critters!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:49 schreef Sethje het volgende:
ik vond er niet veel aan, ik wil gewoon cartman die mensen uitscheld en mensen injecteert met aids al die verwijzingen vind ik nooit zoveel aan
Als ik dan toch iets zou mogen wensen, doe dan maar een aflevering van het niveau seizoen 4 of 5. Vond deze aflevering vermakelijker dan die met Cartman's aids.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:49 schreef Sethje het volgende:
ik vond er niet veel aan, ik wil gewoon cartman die mensen uitscheld en mensen injecteert met aids al die verwijzingen vind ik nooit zoveel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |