abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55909325
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef tha_dark het volgende:
Het is gewoon een feit dat er veel clubs in Nederland zijn die wel zouden kunnen fuseren op basis van wat ze te bieden hebben maar als je het zo gaat bekijken hou je dadelijk maar 10 clubs over en dat is ook niet echt bevoordelijk voor het Nederlandse voetbal lijkt me zo...
En het is trouwens sowieso een nutteloze discussie die we hier voeren want de fans gaan er toch nooit mee akkoord
De KNVB wil inkrimpen, dan is het simpelweg snel bekeken met de zwakke broeders. TV-aandacht, daar staat en valt het mee. Zoals ik in dit topic opende: clubs kunnen niet langer aan gemeentelijke steun hangen. Dus fuseren of failliet gaan. In de Limburgse situatie zal het even wachten zijn tot verval in Kerkrade daartoe aanleiding geeft. Zo groot is Parkstad nu ook weer niet, dat men alleen tegen het gouvernement zal kunnen oproeien.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:27:52 #152
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55910212
Parkstad is de vijfde stad van Nederland.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55910286
We hebben het wel steeds over dat FC Zuid-Limburg, maar volgens mij maken Telstar, AZ, Haarlem, Ajax en Volendam samen ook een bijzonder sterk kluppie!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55910456
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef DarkShine het volgende:
Je bedoeld een regio waarin gemeentes samenwerken en die tevens steeds verder vergrijst en steeds verder leegloopt
pi_55910488
Derksen is ook weer triest bezig trouwens. Toen zijn clubje NEC nieuwe shirts kreeg zat hij hoog in de boom omdat de club een traditie verloochende en nu preekt hij in zijn column voor een fusie van de Zuidlimburgse clubs, waardoor dus een club zal onstaan zonder enige traditie
pi_55910550
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:30 schreef vingerplant het volgende:
We hebben het wel steeds over dat FC Zuid-Limburg, maar volgens mij maken Telstar, AZ, Haarlem, Ajax en Volendam samen ook een bijzonder sterk kluppie!
Ja en als we er dan nog psv en feyenoord bij doen komen we misschien wel in de kwartfinale van de uefa cup!
Koning.
pi_55910566
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:34 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je bedoeld een regio waarin gemeentes samenwerken en die tevens steeds verder vergrijst en steeds verder leegloopt
Je hebt een punt, dan is bijvoorbeeld Twentestad nog wel een stukje groter. Neemt niet weg dat het verzorgingsgebied groot genoeg is voor een subtopper.
pi_55910588
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ja en als we er dan nog psv en feyenoord bij doen komen we misschien wel in de kwartfinale van de uefa cup!
Zo enthousiast wilde ik nog niet worden, maar zeker FC Utrecht kan er dan ook nog wel bij!
pi_55910683
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Zo enthousiast wilde ik nog niet worden, maar zeker FC Utrecht kan er dan ook nog wel bij!
Leuk topic is dit aan het worden

Ajax, telstar, haarlem, az en utrecht bij elkaar
Feyenoord, Sparta, excelsior en dordrecht
Psv, nac, willem II en die andere 100 brabantse clubs samen
Compleet limburg op een hoop
Heerenveen, Groningen, cambuur, veendam en emmen.
Twente, Heracles, Vitesse, Nec, agovv en de Graaschap.

Zo wordt het idd niet moeilijk om Europees voetbal te halen!
Koning.
pi_55910777
En dan spelen die 6 fusieclubs een viervoudige competitie, waarna de beste 5 zich plaatsen voor de playoffs
pi_55910960
Kunnen we niet gewoon 1 fusieclub maken en dan elk jaar een andere competitie ingaan.
Dan noemen we het Oranje en gaan we eerst in Engeland voetballen, daarna Spanje etc etc.
pi_55911765
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:49 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we niet gewoon 1 fusieclub maken en dan elk jaar een andere competitie ingaan.
Dan noemen we het Oranje en gaan we eerst in Engeland voetballen, daarna Spanje etc etc.
Kan niet, in verband met de clubcard en combiregelingen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 23:27:46 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55912245
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef DarkShine het volgende:

da's geen stad joh
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:31:36 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55912386
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

da's geen stad joh
Regio noemen we dat.

Nog zo eentje, Ede is de grootste gemeente van Nederland qua oppervlakte...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:32:33 #165
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55912425
4 clubs in zo'n kleine provincie is gewoon te veel van het goede. Fortuna sittard kunnen ze natuurlijk gewoon opdoeken. 2 clubs in Limburg lijkt me meer dan voldoende. Welke clubs daarnaast moeten fuseren of gewoon moet verdwijnen daar kunnen ze zelf wel over beslissen.
pi_55912531
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef Grulez het volgende:
4 clubs in zo'n kleine provincie is gewoon te veel van het goede. Fortuna sittard kunnen ze natuurlijk gewoon opdoeken. 2 clubs in Limburg lijkt me meer dan voldoende. Welke clubs daarnaast moeten fuseren of gewoon moet verdwijnen daar kunnen ze zelf wel over beslissen.
De provincie Limburg heeft meer dan het dubbele aantal inwoners van Groningen, dus ik neem aan dat je ook wil fuseren met Veendam?
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:36:43 #167
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55912548
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:36 schreef vingerplant het volgende:

[..]

De provincie Limburg heeft meer dan het dubbele aantal inwoners van Groningen, dus ik neem aan dat je ook wil fuseren met Veendam?
Die andere optie zou best kunnen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 23:38:33 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55912595
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Regio noemen we dat.

volgende, dan is het KAN ook klaar voor een fusie tussen NEC & Vitesse. Gezellig samen in een nieuw stadion in Elst
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55913556
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Regio noemen we dat.

Platgooien dan en een vijfsterrenstadion voor VV Bennekom bouwen (samen met FC Lunteren en wat Veenendaalse amateurs)
pi_55913661
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

Platgooien dan en een vijfsterrenstadion voor VV Bennekom bouwen (samen met FC Lunteren en wat Veenendaalse amateurs)
Wat Veenendaalse amateurs hebben daar zeker wat aan. Dat dorp heeft 7 clubs oid .
pi_55914837
Fuseren die hap!
AFC AJAX
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:25:13 #172
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_55916463
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef okee6 het volgende:

[..]

De KNVB wil inkrimpen,
De KNVB wil niet inkrimpen maar de competitie opengooien door degradatie uit de eerste divisie mogelijk te maken. Daarnaast gaat de eredivisie misschien terug naar 16 clubs. Van deze besluiten zullen een aantal clubs het slachtoffer worden. Welke clubs dat zijn zullen we vanzelf zien, daar zijn geen fusies voor nodig, het zal simpelweg survival of the fittest worden. Het komt dan aan op prestaties en als we daar vanuit gaan hoort Roda over de afgelopen 25 jaar in de top 5 van de eredivisie thuis, of jij dat nou leuk vindt of niet. Of dat zo blijft zal de tijd uitwijzen.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:30:17 #173
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_55916546
quote:
Qua inwoners is Limburg de vijfde provincie van het land en relatief gezien zijn er dan ook niet meer profclubs dan in bijvoorbeeld Groningeen en Overijssel. Zeker een FC Overijssel zou daarom niet minder onlogisch zijn dan een FC Limburg.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_55916557
quote:
4 clubs in zo'n kleine provincie is gewoon te veel van het goede. Fortuna sittard kunnen ze natuurlijk gewoon opdoeken. 2 clubs in Limburg lijkt me meer dan voldoende
Dus zullen we Veendam en Cambuur ook maar opdoeken. Want ja, die provincies zijn 2 keer zo klein als Limburg, dus dan is 1 club meer dan voldoende....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55916627
Als je als club gewoon aan de gestelde voorwaarden voldoet om een profclub te zijn, moet je er gewoon niet aan gaan sleutelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')