Uit ervaring kan ik vertellen dat vooral levertijden van sanitair / tegels en elektrisch schakelmateriaal tegen kan zitten. En dan kan zo maar zijn dat je woning een paar maand later op wordt geleverd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:15 schreef snoopy het volgende:
Dat is het zeker. We begrijpen ook helemaal niet waarom het inene zoveel langer gaat duren![]()
Vanaf de buitenkant ziet het er al aardig 'af' uit. Maandag maar eens bellen. Alhoewel ik bang ben dat dat niet veel op zal leveren.
Heb je nog geen kijkdag gehad tot nu toe dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:27 schreef snoopy het volgende:
Nou, lekker dan. Al dat sanitair hebben we ruim een jaar geleden al besteld. Zou je toch denken dat dat er wel op tijd zou kunnen zijnEn waarom melden ze dan eerst dat het in februari wordt opgeleverd?
Zie, dat vind ik nu niet fijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:18 schreef snoopy het volgende:
Begrijp ik iig iets beter hoe hij je voelt Leonieke
Vaak zijn inmeetdagen inderdaad 3 maanden voor oplevering.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:35 schreef snoopy het volgende:
We hebben een kijkdag van de zomer gehad en de volgende staat gepland voor 23 januari. Volgens de nieuwsbrief kan de keukenleverancier dan ook komen om in te meten.
Oh t gaat ook snel hoor, en als het wat langer duurt is het ook geen probleem, bij het tijdelijke huis zit een grote aangelegde tuin / terras. Dat hebben we straks nog niet natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:45 schreef phluphy het volgende:
CarOnline, een half jaar vliegt om joh, zeker als je tussendoor toch steeds bezig en betrokken bent bij de bouw. En de zomer is een heerlijke tijd om te verhuizen! Misschien komt het juist wel heel mooi uit met vakanties en zo.
Je keukenverhaal begrijp ik niet helemaal meer. De keuken die je in de VT wonen zag, leek die veel op de keuken die je uiteindelijk bij de Duitse keukenboer had uitgezocht?
Ja das ook weer waarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:45 schreef phluphy het volgende:
Oh en wat je eigen topic betreft, het ene hoeft het ander niet uit te sluiten.
Gewoon voor je eigen voorkeur en portemonnaie kiezen, heur!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:52 schreef CarOnline het volgende:
Ja, de keuken in de VT leek op de keuken die we uitgezocht hebben in DLD.
We hebben hem zelf samen gesteld, een granieten blad en deze (overigens ook verkrijgbaar bij IKEA zoals u kan zien) deurtjes.
Ja psies. Ben benieuwd straks, vooral naar de prijsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gewoon voor je eigen voorkeur en portemonnaie kiezen, heur!Ook als dat zou betekenen dat je toch bij die boer moet zijn die je het eigenlijk niet gunt.
Tuurlijk, helemaal normaal! Dat heet voorpretquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Is het normaal dat ik al
- borden (zes zwarte en zes witte)
- schoteltjes (zes zwarte)
- soepkommen (zes witte)
- bestek (vierentwintig-delig, maar ook de vorkjes voor op de schoteltjes, de lepeltjes voor in de kopjes, slabestek en meer van dat soort prullaria)
- handdoeken, washandjes, gastdoekjes, handdoekjes voor in de keuken, theedoeken
- wijnglazen
- koffiekopjes/mokken
enzo in huis heb. Terwijl ik nog niet eens aan het verhuizen ben of een huis heb gekocht en dat eigenlijk voorlopig ook nog niet in de planning zit.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |