D'r is zo weinig echts aan die hele familie Clinton, ik kan ze niet uitstaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.newsweek.com/id/85609
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
Wat een overduidelijk geacteerd verachtelijk toneelstukje
Het is gewoon duidelijk. Hillary kan het nu al niet meer aan. En zelfs de bookmakers hebben Hillary al op gegeven.quote:
En dan Obama een draaikont noemen, omdat ze niks beters kan bedenken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hillary Clinton is wel heel erg wanhopig als ze denkt te winnen door toneelstukjes of de kiezers bang te maken voor Al Queada. Volgens mij zijn de meeste Amerikanen na al die jaren Bush voor dit laatste nu redelijk immum. Ze doet me steeds meer denken aan Wouter Bos, alle kanten op draaien en hopeloos zoeken naar een boodschap die de kiezers wel aanspreekt.
Wat dat betreft passen ze uistekend bij de USA.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
D'r is zo weinig echts aan die hele familie Clinton, ik kan ze niet uitstaan.
Ik begin serieus te geloven dat Obama een goede kans maakt. In de mailwisseling met een aantal vrienden in Amerika geven zij aan dat hij mensen aanspreekt die al jaren niet meer hebben gestemd (en dat zijn er heel wat). Hierdoor zouden de Christelijke stemmen uit de "Bible Belt" dus eens een keer niet de doorslaggevende factor kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik gun het Obama wel, maar die wordt weer enorm gehyped door de media wat me ook wel weer begint tegen te staan.
Maar zullen dat er genoeg zijn? In de VS is het nl. bekend dat lager opgeleiden vaker weg blijven van de stembus dan bij Europeanen. Zal hij genoeg jongeren kunnen aan spreken? Met alleen de goedopgeleide jeugd red hij het niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin serieus te geloven dat Obama een goede kans maakt. In de mailwisseling met een aantal vrienden in Amerika geven zij aan dat hij mensen aanspreekt die al jaren niet meer hebben gestemd (en dat zijn er heel wat). Hierdoor zouden de Christelijke stemmen uit de "Bible Belt" dus eens een keer niet de doorslaggevende factor kunnen zijn.
Ik kom er ook op terug: lees nu pas dat ze emotioneel aangedaan was tijdens een interview inderdaad. Maar ik doelde meer op poltieke beslissingen maken en dergelijke. Of moet je per se helemaal onmenselijk en zonder emotie zijn om een Iron Lady te zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef Stratos het volgende:
[..]
Een Hillary die zich emotioneel laat tonen tijdens een vragen uurtje, is geen iron lady!
Heb je een afkeer van Joden ofzo? Wat teveel in The Protocols of the Elders of Zion gelezen? Je hebt het constant over de Joodse Lobby.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:31 schreef Babyloniaa het volgende:
Neem een kijkje bij de adviseurs van Obama
Net als bij clinton een schoon zootje oorlogs liefhebbers...
http://www.rense.com/general79/obam.htm
En toch word het Clinton Want die is al intern verkozen CFR? TRilaterale commisie AIPAC (joodse Lobby)
heeft haar goed voorbereid als de volgende dame de fer.
De verkiezingen zijn er nog maar voor de schijn van een democratie op te houden.
Net als Stalin zei; de verkiezingsuitslag ligt in handen van degeen die ze mag tellen.
De meesten weten hoe de verkiezingen gemanipuleerd zijn geweest de laatste keren.
Het begon al bij het uitrangeren van vele zwarten
Theater la grande carnevale.
dat heb ik nou ook, ik voorspelde 6 maanden geleden al dat Hillary geen kans zou maken tegen Obama, maar nu de 'serieuze pers' hem ontdekt heeft werkt het alleen maar weer tegen em.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik gun het Obama wel, maar die wordt weer enorm gehyped door de media wat me ook wel weer begint tegen te staan.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:31 schreef Babyloniaa het volgende:
Neem een kijkje bij de adviseurs van Obama
Net als bij clinton een schoon zootje oorlogs liefhebbers...
http://www.rense.com/general79/obam.htm
En toch word het Clinton Want die is al intern verkozen CFR? TRilaterale commisie AIPAC (joodse Lobby)
heeft haar goed voorbereid als de volgende dame de fer.
De verkiezingen zijn er nog maar voor de schijn van een democratie op te houden.
Net als Stalin zei; de verkiezingsuitslag ligt in handen van degeen die ze mag tellen.
De meesten weten hoe de verkiezingen gemanipuleerd zijn geweest de laatste keren.
Het begon al bij het uitrangeren van vele zwarten
Theater la grande carnevale.
Bush is er wel veel slechter in geworden, zeker als je kijkt naar beelden van zijn speeches uit zijn vroege politieke carriere..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:37 schreef NLweltmeister het volgende:
Ik erger me er ook aan dat van Bush wordt gezegd dat ie geen toespraken kan houden, maar als je zijn toepsraak tijdens de Rep confentie van 2000 ziet, en vergelijkt met de toespraak van Gore op de Dem confentie, dan blijken dat ook alleen maar papagaai-wijsheden te zijn.
ja, dat wel, gisteren toevallig die toespraak over de hypotheekcrisis gezien, volgens mij snapt ie het zelf ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bush is er wel veel slechter in geworden, zeker als je kijkt naar beelden van zijn speeches uit zijn vroege politieke carriere..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |