Idem hier! Deze CE is het waard.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
, paar dagen geleden de CE besteld
( had ook de CE van deel 1 , dan kan die van deel 2 niet ontbreken uiteraard )
Over de nieuwe missie(spoilers is voor mensen die zelf willen weten waar de missie over gaat. maar het gaat niet over het verhaal, characters ofzo. Het is gewoon een side missie)quote:Addressing rumors: BioWare will not be charging extra for any new Mass Effect 2 content on launch day. More DLC details next week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De DLC kan je krijgen via het Cerbeurs Netwerk. In je exemplaar van ME2 (CE of niet) Krijg je een pasje/kaartje met een code erop. Met die code activeer je het Cerbeurs Network. Dat is eigenlijk een in-game dienst waar je de DLC kan downloaden. Ik neem aan dat Bioware dit heeft gedaan om piraterij tegen te gaan en 2'dehands expemplaren. Dan moet je Cerbeurs Network kopen voor 1200MS points. Maar als je gewoon een nieuw exemplaar koopt is het gratis.
heb de 2 boeken ook van MEquote:
Ik ookquote:
Inderdaad. Zelf ga ik gewoon voor een totale nieuwe game. Daarna misschien eventueel als ik nog een keer ga spelen een oude save laden.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:35 schreef Bart het volgende:
Ik ben trouwens wel echt benieuwd in hoeverre je beslissing of Ambassador Udina of Captain Anderson voorzitter van de nieuwe council wordt, invloed heeft op ME2
Ik twijfel ook nog een beetje wat ik ga doen. Ik heb een mannelijke renegade vanguard en een vrouwelijke paragon soldier, maar aangezien bij beiden Kaiden dood is en Wrex nog leeft, en bij beiden voor Anderson gekozen is op het eind, denk ik eigenlijk dat het niet zo gek veel uitmaakt aangezien je toch je class kan wijzigen en je je verdere experience kwijtraakt.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelf ga ik gewoon voor een totale nieuwe game. Daarna misschien eventueel als ik nog een keer ga spelen een oude save laden.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Myers het volgende:
Udina.Ze hadden je echt de mogelijkheid moeten geven om hem door z'n kop te schieten op het eind. Nobody stabs me in the back, Udina, nobody.
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Myers het volgende:
Udina.Ze hadden je echt de mogelijkheid moeten geven om hem door z'n kop te schieten op het eind. Nobody stabs me in the back, Udina, nobody.
ik doe het juist precies andersom ,ik wil eerst weten hoe "mijn" verhaal veder gaat .quote:Op zondag 17 januari 2010 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelf ga ik gewoon voor een totale nieuwe game. Daarna misschien eventueel als ik nog een keer ga spelen een oude save laden.
Dan zie je toch hoe goed ze het gedaan hebben als je al pissig wordt op een virtueel karakterquote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Myers het volgende:
Inderdaad, zou echt nergens op slaan. "Oh ja, jij hebt me genaaid en mijn schip afgepakt! Nou oké, dan maak ik je wel de machtigste persoon in het universum."quote:Op zondag 17 januari 2010 16:44 schreef Ryon het volgende:
Die keuze tussen Anderson en Udina vond ik wel een goede. Ik vraag me echt af of er veel spelers zijn geweest die voor Udina gekozen hebben.. Het is gewoon niet echt logisch.
Als je de bad guy was zou je juist niet kiezen voor Udina omdat die je steeds dwars zat.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef Bart het volgende:
Maar het idee erachter is natuurlijk dat het de 'bad' keuze is, en als je de bad guy hebt gespeeld, veel renegade, dan zou je dus voor Udina moeten kiezen.
The Witcherquote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je de bad guy was zou je juist niet kiezen voor Udina omdat die je steeds dwars zat.
Die goede/slechte dingen zijn sowieso altijd kut in die spellenHeb dat nog nooit goed gezien
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:16 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het juist supergoed gedaan in ME1, juist omdat het niet zo zwart/wit is.
Nee, de bovenste is Paragon en de onderste is Renegade. Maar het goede is juist dat dat niet per se goed en slecht is.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:18 schreef Seam het volgende:
[..]![]()
Het lag meestal zelfs vast in de dialogen (de bovenste was goed, de onderste slecht)
Lol, heb je daar een voorbeeld van? Ik dacht namelijk dat Paragon altijd goed was ..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de bovenste is Paragon en de onderste is Renegade. Maar het goede is juist dat dat niet per se goed en slecht is.
Paragon is vaak nobel en nogal moraalridderig, maar niet per se goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Lol, heb je daar een voorbeeld van? Ik dacht namelijk dat Paragon altijd goed was ..
Lawful vs Chaotic dus, maar ik vind het wel met elkaar samenhangen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Paragon is vaak nobel en nogal moraalridderig, maar niet per se goed.
Natuurlijk hangt het samen. Maar het is wel wat complexer dan good vs evil.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Lawful vs Chaotic dus, maar ik vind het wel met elkaar samenhangen.
Ik heb twee personages op m'n XBOX staan. Volgens mij kun je bij de instellingen switchen ofzoiets.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:02 schreef popolon het volgende:
Ben nu ME aan het installeren op de HD, moet 'm echt nog een keer spelen voordat 'ie uitkomt. Ik heb begrepen dat m'n huidige char gewoon blijft bestaan als ik helemaal opnieuw begin. Iemand ervaring mee?
Ik wil eigenlijk ook helemaal niks weten ivm spoilers.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef Seam het volgende:
Ik heb er zin in, nog maar een weekjeGrappig, want ik heb eigenlijk nog geen enkele gameplay beelden gezien
Ik ga puur uit van de kwaliteit van de eerste game en enkele reviews. Ik heb tot nu dan nog nooit een game gekocht zonder me van te voren goed in te lezen en materiaal te bekijken.
Gratis DLC bij de launch!quote:Little has spilled out regarding BioWare's DLC plans for Mass Effect 2 but yesterday, via Twitter, the studio indicated there will be launch-day DLC and it won't cost anything.
"Addressing rumors: BioWare will not be charging extra for any new Mass Effect 2 content on launch day. More DLC details next week," says the tweet.
WTFquote:Op zondag 17 januari 2010 18:41 schreef Hukkie het volgende:
-edit-
NM, schijnt een issue met gekraakte versies te zijn.
Ketter!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:54 schreef -Dries- het volgende:
Hopelijk heb ik Dragon Age uit voor de ME2 launch, anders moet ME2 even wachten
Zij wel, maar ik nietquote:Op maandag 18 januari 2010 10:47 schreef -Dries- het volgende:
Heus niet, BioWare is heel blij met mij
Voor DragonAge is het nog wel begrijpelijk, niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Zij wel, maar ik niet
Je legt ME2 toch niet aan de kant!
Nee, Dragon Age kan nooit tippen aan ME2, dus het is niet begrijpelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Voor DragonAge is het nog wel begrijpelijk, niet?Geweldig spel. Maar als ik eenmaal met een andere epische RPG begin (ME) heb ik daarna nooit meer zin om em te spelen
quote:
Ik heb een geweldige 360 CE besteld hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef Seam het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat de CE alleen voor PC is
Heb jij eigenlijk nog veel DA:O gespeeld, mijn jong?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige 360 CE besteld hoorVraag is alleen of deze console versie nog leverbaar is. Ik kon hem nergens meer vinden, maar ik heb hem gelukkig al betaald
[ afbeelding ]
Om heel eerlijk te zijn verloor ik het overzicht in de console versie. Voelde me niet in controle en kwam er maar niet in. Heb het spel uiteindelijk verkocht.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog veel DA:O gespeeld, mijn jong?
28 januari op Steam en Bol.com.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef Seam het volgende:
wat is de release dag nu eigenlijk 28 of 26 januari?
Ohja Gijs,.... ik rij 1e klas meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall aboard!
[ afbeelding ]
Ik wacht er al een hele lange tijd op en ik heb dus eigenlijk echt geen zin om een hele week extra te gaan wachten voor de CE terwijl ik gewoon al de normale editie kan krijgen. Maar ik zie nog wel wat ik doe...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef Tijn het volgende:
Het is genant ja, maar om nou je order te cancellen omdat het een weekje vertraging oploopt is een beetje hysterisch, vind je niet?
Je kan ook alvast gaan wachten op ME3.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik wacht er al een hele lange tijd op en ik heb dus eigenlijk echt geen zin om een hele week extra te gaan wachten voor de CE terwijl ik gewoon al de normale editie kan krijgen. Maar ik zie nog wel wat ik doe...
Ik zou niet zo snel flippenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef bjorntju het volgende:
Laat dit een grap/miscommunicatie zijn. Het blijkt dus dat de CE een week is uitgesteld omdat ze print problemen hebben met het artbookhttp://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/661118/2 Zorg er dan in godsnaam voor dat je de spullen die in de CE zitten al een tijdje van te vooren maakt. Ik heb eigenlijk geen zin om weer een hele week extra te gaan wachten. Ik zit nu echt te twijfelen of ik niet mijn bestelling naar de normale editie verander mocht dit waar zijn. Maar ik heb FRS al een mailtje gestuurd voor meer info. Maar hun zijn de snelste niet dus dat duurt nog wel een dag of 2/3 voordat ik een antwoord heb.
http://news.teamxbox.com/(...)us-Network-Revealed/quote:BioWare™, a division of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS), today revealed ‘The Cerberus Network’, an in-game portal in Mass Effect 2 that will keep fans engaged with the rich and dynamic Mass Effect universe through downloadable content (DLC) and news. ‘The Cerberus Network’ is activated exclusively by original purchasers of Mass Effect 2 through a single-use unlock code that comes included in retail and digital versions of the game worldwide. ‘The Cerberus Network’ is a conduit for players to receive bonus content as well as daily messages and news on upcoming releases for Mass Effect 2 for no extra charge. For players who do not buy the game new, ‘The Cerberus Network’ can be unlocked through a one-time, in-game purchase of a new activation code*.
Mass Effect 2 is the first blockbuster video game release of 2010, having recently been named as one of the “Most Anticipated Games of the Year” by the New York Times, IGN and Wired.
“The Cerberus Network augments and extends the rich universe of Mass Effect 2,” said Dr. Ray Muzyka, co-founder, BioWare and Group General Manager of the RPG/MMO Group of EA. “We’re thrilled to be able to reward loyal BioWare and Mass Effect fans with ongoing, high quality content and provide a direct channel for our players to dive deeper into the intriguing lore of Mass Effect.”
Players who access ‘The Cerberus Network’ will receive the first DLC pack on January 26th (launch day in North America) featuring new missions and in-game items. Included in this pack is a mission that introduces Zaeed, a rugged and deadly gun-for-hire who is recruited to join Commander Shepard’s mission to save mankind.
After launch, BioWare will release another DLC pack for Mass Effect 2 that introduces the Hammerhead, a new vehicle in the Mass Effect universe. This agile hover tank features improved handling on rough terrain and maneuvers deftly in combat -- a necessity for players traveling across harsh planetary environments throughout the galaxy. In addition to this new vehicle, BioWare will release new missions and unique in-game items, including Cerberus Assault Armor which boost shields, health and heavy weapon ammo and the M-22 Eviscerator Shotgun.
quote:Reviewer says that he could not find and faults or flaws in game, that it is best RPG among shooters and best shooter among RPGs, he praised the characters and story... well, he praised every part of the game.
quote:Polish game magazine, CD-Action, which is considered controversial by some back in PL, yet numerous people claim that it is 'prestigious' has reviewed Mass Effect 2 and gave it the highest mark of 10/10, what is very rare in CDA.
Also: reviewer says that he could not find and faults or flaws in game, that it is best RPG among shooters and best shooter among RPGs, he praised the characters and story... well, he praised every part of the game.
kan je .gifs er in editten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef speknek het volgende:
Het is aan mensen. Edit jezelf in de hypetrain:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef -Dries- het volgende:
[..]
kan je .gifs er in editten?Eh.. Ik ben bang dat dat heel lelijk en heel groot wordt, misschien dus maar beter 1 frame ervan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ehm.. Ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:46 schreef -Dries- het volgende:
Kvind t wel egoistisch dat jij de machinisten stoel meteen opeist, speknek. Voel jij je beter dan ons ofzo?
Geweldige treinquote:
Ik ben vooral benieuwd naar die van Edge en Eurogamer.quote:
Dat vraag ik me ook af. Ik ga beginnen met een clean save file, maar ik vraag me af of ik kan ingeven welke keuzes ik heb gemaakt in deel 1 (Ashley en Rex laten leven, voor de mensheid gekozen in plaats van de counsul en Anderson ambassadeur gemaakt).quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef Bastard het volgende:
Ik zat mij net af te vragen wat ik nou op het einde gedaan heb
Heb daar een lastig gevecht gehad tegen een rode baas in een soort vierkant, vlgs mij een neger als commander gemaakt? Dat was het einde zoals mij bij staat, was dan waarschijnlijk 1 versie van uitspelen.. dat zou gevolg kunnen hebben als ik een deel 2 oppik (briljant).
Ja, het is meer bedoelt om het 2e hands doorverkopen van het spel te ontmoedigen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef -Dries- het volgende:
Uhm.. stomme vraag, maar die gratis DLC codes werken gewoon ook als je het spel pak em beet een maand later ofzo koopt he?
Achteraf trok ik wel meer niet aan deel 1. Ik heb het laatst geprobeerd nog een keer te spelen om een save file te hebben voor deel 2, maar de zaken die ik naast de sidequests echt niet meer trok waren:quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:45 schreef popolon het volgende:
Een van de weinige nadelen aan ME1 vond ik de vrij saaie secondary missies op de planeten, steeds dezelfde gebouwen etc. Dat schijnt nu behoorlijk beter te zijn.
Rex is dat beest toch? Vlgs mij kon ik het ook niet over mn hart verkrijgen om die te doden maar who knows. Ashley heb ik vlgs mij sex mee gehad.. misschien gedoodquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
(Ashley en Rex laten leven, voor de mensheid gekozen in plaats van de counsul en Anderson ambassadeur gemaakt).
Anderson was de coole neger inderdaad. De capitein van de Normandië die op een zijspoor werd gezet. Rex was die hagedis met die mooie one-liners. Ik heb die blauwe alien gebatst, Ashley vond ik wat te fanatiek religieus. Maar ze was lekkerder dat die kerel waar ik ook voor had kunnen kiezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef Bastard het volgende:
Rex is dat beest toch? Vlgs mij kon ik het ook niet over mn hart verkrijgen om die te doden maar who knows. Ashley heb ik vlgs mij sex mee gehad.. misschien gedoodVoor counsul gekozen.. euhr denk het niet, ze naaide mij dacht ik dus de bleep voor ze. En Anderson is die coole neger?
Misschien zie je nog een recap voor je start met deel 2?
Details kan ik me niet herinneren, maar je had Ashley en die zeurderige kereld die altijd hoofdpijn had. Je had inderdaad tijd om één van de twee te redden voordat een bom afging.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:17 schreef Bastard het volgende:
Nee vlgs mij is Ashley dood bij mijIets van binnen een bepaalde tijd iets halen ofzo.. dammit is ook 2 jaar terug hoor
ashley kon je wel zeker batsen , als je maar minder aandacht aan die blauwe alien had besteed . en veder alle coversaties met ashley had na elke grote missiequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef speknek het volgende:
Ashley kon je niet batsen toch? Volgens mij alleen die blauwe alien. De keuzes die ik gemaakt had waren allemaal de bom, maar ik probeerde mezelf na te maken met de character editor, alleen was die niet erg goed en is mijn Shepard dus een ugly motherfucker (jaja lijkt goed). Okay Wrex was wel dood, maar volgens mij hebben ze daar toch een vervanger voor. Ik zou dus ook wel willen dat je jezelf opnieuw kunt maken, maar dan wel de keuzes kunt overnemen.
Ik ben pas ME gaan proberen na DragonAge, en ik voelde me aanvankelijk gehandicapt. Aan de andere kant vind ik het op deze manier ook bijdragen aan een claustrofobisch gevoel, je overzicht is wat je ziet. Ik hoop dan ook niet dat je even in de huid kan kruipen van je teamgenoten zoals in DA, alleen mag het wel iets natuurlijker aanvoelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Achteraf trok ik wel meer niet aan deel 1. Ik heb het laatst geprobeerd nog een keer te spelen om een save file te hebben voor deel 2, maar de zaken die ik naast de sidequests echt niet meer trok waren:
- Aansturen van je teamgenoten (sjezus, wat gaan ze snel dood! Useless!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |