Lol, heb je daar een voorbeeld van? Ik dacht namelijk dat Paragon altijd goed was ..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de bovenste is Paragon en de onderste is Renegade. Maar het goede is juist dat dat niet per se goed en slecht is.
Paragon is vaak nobel en nogal moraalridderig, maar niet per se goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Lol, heb je daar een voorbeeld van? Ik dacht namelijk dat Paragon altijd goed was ..
Lawful vs Chaotic dus, maar ik vind het wel met elkaar samenhangen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Paragon is vaak nobel en nogal moraalridderig, maar niet per se goed.
Natuurlijk hangt het samen. Maar het is wel wat complexer dan good vs evil.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Lawful vs Chaotic dus, maar ik vind het wel met elkaar samenhangen.
Ik heb twee personages op m'n XBOX staan. Volgens mij kun je bij de instellingen switchen ofzoiets.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:02 schreef popolon het volgende:
Ben nu ME aan het installeren op de HD, moet 'm echt nog een keer spelen voordat 'ie uitkomt. Ik heb begrepen dat m'n huidige char gewoon blijft bestaan als ik helemaal opnieuw begin. Iemand ervaring mee?
Ik wil eigenlijk ook helemaal niks weten ivm spoilers.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef Seam het volgende:
Ik heb er zin in, nog maar een weekjeGrappig, want ik heb eigenlijk nog geen enkele gameplay beelden gezien
Ik ga puur uit van de kwaliteit van de eerste game en enkele reviews. Ik heb tot nu dan nog nooit een game gekocht zonder me van te voren goed in te lezen en materiaal te bekijken.
Gratis DLC bij de launch!quote:Little has spilled out regarding BioWare's DLC plans for Mass Effect 2 but yesterday, via Twitter, the studio indicated there will be launch-day DLC and it won't cost anything.
"Addressing rumors: BioWare will not be charging extra for any new Mass Effect 2 content on launch day. More DLC details next week," says the tweet.
WTFquote:Op zondag 17 januari 2010 18:41 schreef Hukkie het volgende:
-edit-
NM, schijnt een issue met gekraakte versies te zijn.
Ketter!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:54 schreef -Dries- het volgende:
Hopelijk heb ik Dragon Age uit voor de ME2 launch, anders moet ME2 even wachten
Zij wel, maar ik nietquote:Op maandag 18 januari 2010 10:47 schreef -Dries- het volgende:
Heus niet, BioWare is heel blij met mij
Voor DragonAge is het nog wel begrijpelijk, niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Zij wel, maar ik niet
Je legt ME2 toch niet aan de kant!
Nee, Dragon Age kan nooit tippen aan ME2, dus het is niet begrijpelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Voor DragonAge is het nog wel begrijpelijk, niet?Geweldig spel. Maar als ik eenmaal met een andere epische RPG begin (ME) heb ik daarna nooit meer zin om em te spelen
quote:
Ik heb een geweldige 360 CE besteld hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef Seam het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat de CE alleen voor PC is
Heb jij eigenlijk nog veel DA:O gespeeld, mijn jong?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige 360 CE besteld hoorVraag is alleen of deze console versie nog leverbaar is. Ik kon hem nergens meer vinden, maar ik heb hem gelukkig al betaald
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |