Serieus joh?! Aah jammer, daar begonnen we meestal de avond. Paar biertjes, leuke meezingers en vervolgens door te gaan naar waar we zin in hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zal je uit één droom helpen .. Buurman is niet meer.. Buurman is nu la Ross geworden is niets van wat het was ..
Denk met weemoed terug aan mijn uurtjes achter de bar
Das jammer. zowat heel 2006 kwam ik zeker met stappen 2x per maand in Breda, met altijd het startschot in Buurmenneke. Supertijd!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:53 schreef DutchieBre het volgende:
Durf eigenlijk niet echt teggen wanneer ie is weggegaan, tis voor mij ook al ff geleden. Ben namelijk niet meer zo'n stap beest, sinds de Buurman weg is al helemaal niet meer. Dus idd rond mei/juni denk ik dat ie is vertrokken ..
Tsja, Breda. Dat ís ook super hè.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:35 schreef renz0r het volgende:
Das jammer. zowat heel 2006 kwam ik zeker met stappen 2x per maand in Breda, met altijd het startschot in Buurmenneke. Supertijd!
Zonder zachte G ofzo hoor. Als je dat soms dacht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, hoe spreken jullie het woord 'koningin' uit? En dan gaat het even om het laatste gedeelte, met de g.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:13 schreef JDude het volgende:
Moet daar de koning in?
Vanwaar de 'quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zonder zachte G ofzo hoor. Als je dat soms dacht.
Ik ben spetterend het nieuwe jaar in gegaan.. met buikgriep en alquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Hé Swiff! Hoe is het met je? Nog ziekjes? Kom je de vrouwen in het topic weer bijstaan.
Dank je .. Ben gister toch maar eens naar de dokter gegaan. Blijkt dat mijn longontsteking keihard terug is, alleen nog stukkie sterker. Heb zware medicijnen gekregen waaronder prednison. Dat is echt zware shit, en schrok er erg van toen hij het voorschreef ..quote:@DutchieBre veel beterschap joh!
Dat klusje heb ik allang doorgeschoven naar veldmuis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:00 schreef Stofje het volgende:
Bijna vol. JD, ben je al bezig met een mooiere OP?
prednison is inderdaad stevige rotzooi, maar het helpt waarschijnlijk wel, mijn schoonmoeder zit er al jaren aan (COPD) komt ze ook niet meer vanaf en heeft er van al die jaren zelfs suikerziekte van gekregen, erg lekker spul dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:58 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dank je .. Ben gister toch maar eens naar de dokter gegaan. Blijkt dat mijn longontsteking keihard terug is, alleen nog stukkie sterker. Heb zware medicijnen gekregen waaronder prednison. Dat is echt zware shit, en schrok er erg van toen hij het voorschreef ..
Yay.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef Stofje het volgende:
Weer een week van m'n leven verneukt.
Tof!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat klusje heb ik allang doorgeschoven naar veldmuis.
Sterktequote:Op donderdag 10 januari 2008 20:42 schreef Clauw het volgende:
Beterschap voor de zieke Bredanaars!
Ik heb zometeen m'n eerste nachtdienst
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:00 schreef Stofje het volgende:
Bijna vol. JD, ben je al bezig met een mooiere OP?
hihiquote:Dan kunnen ze hoog of laag springen, de Bredanaar zal altijd gelijk hebben
Succes!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:42 schreef Clauw het volgende:
Beterschap voor de zieke Bredanaars!
Ik heb zometeen m'n eerste nachtdienst
I like.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:59 schreef DutchieBre het volgende:
Voor de nieuwe OP titel wil ik graag mijn eigen quote in dit topic aanbevelen
[..]
hihi
En? Hoe ging het?quote:
Dan bewaren we de nieuwe OP maar voor deeltje 111.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:28 schreef Kuukske het volgende:
Hm, hij ís bijna vol. JD. Wat nu? Veldmuis is nog niet wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |