Ja, maar als het net geschoren is merk je dat niet hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb net Fobo WEER eens gechecked, ik prefereer toch een kusje ipv likken
Ik zal je wel in spanning houden tot het zover is ..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ja, maar als het net geschoren is merk je dat niet hoor
Jij bent dus niet elke week in de New Venice Bar te vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:46 schreef DutchieBre het volgende:
of het soort die we niet echt willenNiet dat ik vooroordelen heb
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij bent dus niet elke week in de New Venice Bar te vinden?
Had je toevallig je leren politiepet weer op?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:49 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar eens nagefloten in de zomer . Ik wist niet meer welke kant ik op moest kijken toen, haha .. Gewoon stoïcijns doorlopen
Nouhou .. je zou het niet zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Had je toevallig je leren politiepet weer op?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Had je toevallig je leren politiepet weer op?
Dat zijn wij ook wel eensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:34 schreef bassieVL het volgende:
ik was stiekem in 013.
Prettig wel hè? Ik vind het ook wel fijn dat er meer zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:50 schreef bassieVL het volgende:
Gelukkig dat ik dit geheim met anderen kan delen.
heb er gewoondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:50 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dit geheim met anderen kan delen.
Dát is dan weer een geheim dat je voor jezelf had moeten bewaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |