Ik dacht even dat er stond: met jezelf spelen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:54 schreef Sjowhan het volgende:
Nog 1 uurtje, en dan weekend
Vanavond eerst sporten, daarna naar een feestje. Zaterdag om 12.50uur wedstrijd fluiten, en dan om 22uur zelf spelen.
Lekkere zaterdag iig
Ze hebben er toch wel internet???????????quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat verwacht je anders je gaat naar duitsland.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er stond: met jezelf spelen!![]()
![]()
![]()
Sorry!
Evengoed een fijne zaterdag gewenst.
Ze zijn in Duitsland anders heel modern hoor:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ze hebben er toch wel internet???????????![]()
Dat heet daar enigma dacht ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ze hebben er toch wel internet???????????![]()
Er staat iets met Enigma in de naam van het plaatjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat heet daar enigma dacht ik. (Of is dat ook dat plaatje van bert?)
Was iets te lui om dat te gaan checkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er staat iets met Enigma in de naam van het plaatje
Wat is er mis met verkpopers in computertoko's?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, ik koop eigenlijk bijna alles online wat betreft de PC; onderdelen, printerdingen etc. Is in de meeste gevallen goedkoper dan de winkel, en daarnaast heb je geen vervelende verkoper in je nek hijgen.
Ik denk het eerstequote:Op zondag 6 januari 2008 18:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat is er mis met verkpopers in computertoko's?
Overigens, wat ik nou even niet snap. Bij de introductie van Vista werd overal hardnekkig gemeld dat het niet mogelijk was om met een upgrade een volledige installatie te doen. Maar gister ging ik op een MACBook vista installeren met een upgrade en dat werkte als een trein
heeft meneer Microsoft ons voorgelogen of komt het omdat ik tijdens de installatie geen serial op heb opgegeven?
Ik gok ondermeer het tweede, aangezien het achteraf niet mogelijk is om te kijken of het systeem wel geupgrade is of niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Overigens, wat ik nou even niet snap. Bij de introductie van Vista werd overal hardnekkig gemeld dat het niet mogelijk was om met een upgrade een volledige installatie te doen. Maar gister ging ik op een MACBook vista installeren met een upgrade en dat werkte als een trein
heeft meneer Microsoft ons voorgelogen of komt het omdat ik tijdens de installatie geen serial op heb opgegeven?
defineer niet mogelijk...quote:Op zondag 6 januari 2008 18:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:57 schreef phluphy het volgende:
Heb even opgezocht wat Enigma is.![]()
![]()
Volgens mij ging ooit een hele spannende film over zo'n ding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |