quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik even blij dat mijn nickname niet poepeneesje is en dat mijn echte naam niet Huy Pham is en ik niet in Nijmegen in de Dr. Schaepmanstraat woon.
behalve dit is er niks grappigs aan dit topic eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik even blij dat mijn nickname niet poepeneesje is en dat mijn echte naam niet Huy Pham is en ik niet in Nijmegen in de Dr. Schaepmanstraat woon.
Veel fokkers zetten -xxx- onder hun posts??quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef Ulreazj het volgende:
Deze strip kun je op veel Fokkers toepassen.
Naja, vervang -xxx- door iets willekeurigs of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Veel fokkers zetten -xxx- onder hun posts??
True that.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
behalve dit is er niks grappigs aan dit topic eigenlijk.
Dank je ... steeds meer topics overleven hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Het_hupt het volgende:
Mag ik als eerste TS feliciteren met het feit dat na 15 posts zijn topique nog niet gesloten is?![]()
mooie paint ook
Groetjes,
Het_hupt
-xxx-
Haterquote:
Paint topics sluit men hier niet zo snel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dank je ... steeds meer topics overleven het
Ha, ha.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dank je ... steeds meer topics overleven het [afbeelding]
[..]
Hater [afbeelding]
Kijk gewoon niet in mijn topics als je ze niks vindtquote:
Mwoah, er zullen hoogstens nog wat lauwe variaties op de paint uit de OP komen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Paint topics sluit men hier niet zo snel hoor
en men is hier blij als er een nieuw topic wordt geopend![]()
laat die mooie paints maar komen
Ja, ik kijk alleen omdat jij de TS bent. Niet omdat paint topics meestal leuk zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kijk gewoon niet in mijn topics als je ze niks vindt [afbeelding]
mwah, paint topics, hoe beroerd ook, blijven toch vaker open als andere topicsquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Mwoah, er zullen hoogstens nog wat lauwe variaties op de paint uit de OP komen...
Ik geef dit topic weinig kans.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik kijk alleen omdat jij de TS bent. Niet omdat paint topics meestal leuk zijn.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? [afbeelding]
geen wonder dat er telkens files zijn, met zulke auto'squote:
Dacht dus dat ze dat sarcastisch bedoelde. Zegt ze wel heel krom nu hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent écht mentaal achtergesteld hè?
- Kappen ermee. -quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Paint of geen paint, ik heb liever dat ze op tyft met die graf -xxx- van der
weer eenkennig waarde Z.quote:
Dat is mooi om te horen. Het is uitermate irritant, namelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weer eenkennig waarde Z.![]()
maar zal wel kappen hoor
* Isdatzo Deoxyribonucleic een sticker geeft..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik tel wegeteld 5 relevante paints van de 44 posts, gaat lekker zo.
Ik gebruik die sticker om dat gapend gat tussen je billen dicht te plakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo Deoxyribonucleic een sticker geeft..
Je kan goed tellen jongen![]()
oké, ik beloof, als deze post blijf staan maak ik morgen een paint.
Volgens mij is dit een van de weinige nuttige posts in dit topic, afgezien van de (matige) paints.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien kan TS een voorbeeld aan zijn paint nemen.
quote:
Hoe weet jij eigenlijk dat en waarvoor je notes krijgt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik kreeg een note voor streepje kruisje kruisje kruisje streepje
Een note heeft heel wat meer nodig dan dat. Ik vroeg alleen of je ermee zou willen kappen. Niets anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wel 5 zelfs, boefjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
of je reageert er gewoon niet inquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:25 schreef Meneer-Goud het volgende:
Niets zo irritant als een topic dat maar niet van de grond wil komen.
Kun jij niet wat painten? Ik ben er geen kei in en heb er eentje proberen te maken (mooie snelweg, al zeg ik het zelf,quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:25 schreef Meneer-Goud het volgende:
Niets zo irritant als een topic dat maar niet van de grond wil komen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun jij niet wat painten? Ik ben er geen kei in en heb er eentje proberen te maken (mooie snelweg, al zeg ik het zelf,), maar jij bent er goed in.
.
Probeer nu ondertussen nog eentje. Gewoon gezellig meedoen..
Oké, ik ga iets makenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun jij niet wat painten? Ik ben er geen kei in en heb er eentje proberen te maken (mooie snelweg, al zeg ik het zelf,), maar jij bent er goed in.
.
Probeer nu ondertussen nog eentje. Gewoon gezellig meedoen..
quote:
Maar ik woon in de Dr. Schaepmanstraatquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zei ik verkeerd of zo?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:02 schreef Smart_ass het volgende:
- Reageren is een optie. Reageer dan niet. -
fokking het eerste waar ik aan dach ttoen ik die paint zagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien kan TS een voorbeeld aan zijn paint nemen.
Racist !quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokking het eerste waar ik aan dach ttoen ik die paint zag![]()
iets met pot, ketel, zwart en verwijtern
doe eens jongleren met 3 lopende kettingzagenquote:
Waar kan ik die kopen ? kettingzagen met benen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe eens jongleren met 3 lopende kettingzagen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Het wachten is op de eerste paint die mij doet glimlachen.
Jij paint wat iedereen denkt.quote:
Dan klopt het tweede plaatje niet hequote:
Meeloperds? Volgens mij vervloek ik jouw persoontje al enkele weken. Dan kun je nu weer 'normaal' doen naar eigen zeggen, maar een naam krijgen blijft makkelijker dan er weer vanaf te komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan klopt het tweede plaatje niet he![]()
En ik doe gewoon weer normaal hoor dus wat jullie nou zitten te zeuren
meeloperds![]()
ik wou het net postenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meeloperds? Volgens mij vervloek ik jouw persoontje al enkele weken. Dan kun je nu weer 'normaal' doen naar eigen zeggen, maar een naam krijgen blijft makkelijker dan er weer vanaf te komen.
Jij wel idd jij doet al weken irritantquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meeloperds? Volgens mij vervloek ik jouw persoontje al enkele weken. Dan kun je nu weer 'normaal' doen naar eigen zeggen, maar een naam krijgen blijft makkelijker dan er weer vanaf te komen.
jongetjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij wel idd jij doet al weken irritant![]()
Had het dus tegen pezu, wordt er een topic geopend en ineens zo gaan doen ... triest geval.
En ookal vervloekte jij(pezu) mij al eerder, zeg dat dan meteen ga niet nu ineens triest lopen zeuren op mijn topics, terwijl je zelf niks van waarde post![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |