Ja, ik kijk alleen omdat jij de TS bent. Niet omdat paint topics meestal leuk zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kijk gewoon niet in mijn topics als je ze niks vindt [afbeelding]
mwah, paint topics, hoe beroerd ook, blijven toch vaker open als andere topicsquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Mwoah, er zullen hoogstens nog wat lauwe variaties op de paint uit de OP komen...
Ik geef dit topic weinig kans.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik kijk alleen omdat jij de TS bent. Niet omdat paint topics meestal leuk zijn.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? [afbeelding]
geen wonder dat er telkens files zijn, met zulke auto'squote:
Dacht dus dat ze dat sarcastisch bedoelde. Zegt ze wel heel krom nu hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent écht mentaal achtergesteld hè?
- Kappen ermee. -quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Paint of geen paint, ik heb liever dat ze op tyft met die graf -xxx- van der
weer eenkennig waarde Z.quote:
Dat is mooi om te horen. Het is uitermate irritant, namelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weer eenkennig waarde Z.![]()
maar zal wel kappen hoor
* Isdatzo Deoxyribonucleic een sticker geeft..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik tel wegeteld 5 relevante paints van de 44 posts, gaat lekker zo.
Ik gebruik die sticker om dat gapend gat tussen je billen dicht te plakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo Deoxyribonucleic een sticker geeft..
Je kan goed tellen jongen![]()
oké, ik beloof, als deze post blijf staan maak ik morgen een paint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |