Wat is er veranderd sinds Samaras? Die gaat ie gewoon nog steeds verliezen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Naar City uiteraard, op de sportieve verbetering.
Stond City toen ook 4e in de PL?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat is er veranderd sinds Samaras? Die gaat ie gewoon nog steeds verliezen hoor.
Dat is een momentopname en daar kijkt men dus niet naar. Maar verder?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Stond City toen ook 4e in de PL?
Dan blijf je maar lekker weg bij AZ ookquote:'Alves naar Manchester City'
Volgens de Sunday Mirror zal Afonso Alves zijn carrière voortzetten bij Manchester City. De krant beweert dat de onderhandelingen met de Braziliaanse aanvaller, die momenteel nog onder contract staat bij Heerenveen, in een ver gevorderd stadium zijn.
Heerenveen krijgt ruim achttien miljoen euro voor de verkoop van de voetballer, die euforisch is over de transfer. "Het is een droom om in de Premier League te spelen. Bovendien kan ik nu uitzicht houden op het Braziliaanse nationale elftal", aldus de aanvaller.
Uitgelachen
"Ik speelde afgelopen zomer met Brazilië al op Wembley, een geweldige ervaring. Ik word nu nog uitgelachen als mijn Braziliaanse teamgenoten vragen waar ik nu voor speel", aldus Alves.
Kijk eens in de spiegel. PSV ziet jaar aan jaar beste spelers gaan. Feyenoord koopt afdankertjes als Makaay en Van Bronckhorst. Ajax halveert de lopende begroting door verkopen, notabene pal voor het seizoen. En die zijn allemaal beter dan Heerenveen én AZquote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan blijf je maar lekker weg bij AZ ook
Duh we weten toch dat het een arrogante klootzak is. Het probleem is dat hij zo´n goede arrogante klootzak is..quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaloquote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, dat zal dan ook wel gebeuren he.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Hij is leuk voor de doelpunten mits hij dat kan vervolgen bij AZ. Meer niet.quote:
Waarom flirt ie dan al maanden met AZ?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Constante gebitch op hemIs het nou zo erg dat ie aangeeft dat ie net zoals z'n teammaten bij Brazilie graag bij een grote club wil spelen?
Klopt. Volgens mij is ie best gewoon aardig en moet je hem niet hier louter op beoordelen. Al is het wel zijn eigen schuld dat ie de verkeerde mensen om zich heen heeft verzameld.quote:Want dat is wat ie zegt. En er was een maand of 2 donder in de tent, is dat reden om meteen zijn hele doen en laten te verachten? Op youtube lees ik wel eens comments bv van mensen die 'm gesproken hebben, bv toen ie nog bij Malmo speelde, en dat ie heel aardig is. Op veld was ie bijna altijd professioneel en zag ik geen sterallures bij 'm hoor
ach ja, dat is toch al een team vol kutspelers.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach wat een gezeik. Tis gewoon een geweldige spits. Zou blij zijn als ie naar Psv zou zijn gekomen
ze proberen Brands nog aan de telefoon te krijgen. Maar AZ richt ze alleen nog op Alves. En moet komende week rondkomen... maar ja....die zaakwaarnemers he...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:06 schreef Roellio het volgende:
Ik heb geen tv aangehad, maar gezien de meest recente berichten dus nog geen uiteindelijk persbericht?
Is mij te vaag zoiets.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef RubenSosa het volgende:
oh volgens voetbalinsite... is brands in besprekeningen
Voetbal Insite weet net zo weinig als wij, enige wat wilfred wist te zeggen was dat brands zn voicemail aanstaan, en was niet meer dan een gokje dat ie misschien nog in besprekingen zit. Geen nieuws dus.quote:
Lekker bijdehand dat AZ die kosten moet gaan betalen i.p.v. Heerenveen.quote:Negen ton struikelblok tussen AZ en Alves
door onze Telesportredactie
HEERENVEEN - De transfer van Afonso Alves naar Alkmaar zit in een impasse om een bedrag van 900.000 euro. AZ dacht de overgang vorige week zondag rond te hebben.
De Alkmaarders legden Alves vast voor een periode van 4,5 jaar en hij zou een salaris gaan verdienen van 1,8 miljoen euro. Met Heerenveen werd een transfersom overeengekomen van 18 miljoen.
Omdat Alves contractueel recht heeft op 5 procent van die transfersom, mag hij rekenen op 900.000 euro extra. Heerenveen liet afgelopen week weten, dat AZ ook die extra som voor hun rekening diende te nemen. Dat schoot Dirk Scheringa en consorten om principiële redenen in het verkeerde keelgat.
Onduidelijk is nu hoe het verder gaat. De kans is niet ondenkbaar, dat Manchester City de spits alsnog haalt. Eerder mislukten de pogingen van de Engelsen, omdat Alves niet voldeed aan de gestelde criteria. City kan nu een beroep doen op ‘uitzonderlijke gevallen.’ De transfersom, die gisteren vanuit Engeland werd genoemd, leek bijna niet op toeval te berusten; 18,9 miljoen, zijnde de 18 miljoen plus 900.000 voor Alves.
Volgens Turkse bronnen zou Mateja Kezman nu in beeld zijn bij AZ. De ex-spits van PSV vertoeft momenteel in Nederland, maar ontkende de mogelijkheid gisteren
Maar goed dit komt van voetbalprimeur... en denk vooral aan de laatste zin!quote:Alves nu echt op weg naar Engeland
Waar zondag sensatiekrant Sunday Mirror al sprak over een transfer van Afonso Alves naar Manchester City, worden de geruchten steeds hardnekkiger. Ook het AD meldt dat de Braziliaan op weg is naar Engeland.
Zaakwaarnemer Roberto Tiburcio verklaarde zondagavond telefonisch dat een akkoord met Manchester City nabij was. "De onderhandelingen bevinden zich in een afrondend stadium", waren zijn woorden. SC Heerenveen-directeur Yme Kuiper wou niet op de speculaties ingaan.
Voor AZ zou een overgang van Alves naar City een zware domper zijn. Dagen achtereen onderhandelden de Alkmaarders over een transfer, maar zonder succes. Een clausule in het contract van Alves, wat hem een gedeelte van de transfersom op zou leveren, zou de bottleneck zijn.
Kuiper wou echter niet bevestigen dat een financieel aspect de transfer belemmert. "Het probleem ligt in mijn beleving niet bij de zaakwaarnemers van Alves. Waar dan wel? Daar kan ik nu niets over zeggen. Binnenkort geven we uitleg, als de zaak achter de rug is."
Om in Friesland de rust te bewaren, heeft Alves de komende dagen vrijaf gekregen. De spits hoeft zelfs bij het uitduel met FC Utrecht niet van de partij te zijn. "Een bewuste keuze. De vele geruchten brengen een boel rumour met zich mee en daar is in Heerenveen niemand bij gebaat, ook Alves zelf niet."
"Stel dat het woensdag tot een doorbraak komt en hij is in Heerenveen, dan zou dat de wedstrijdvoorbereiding verstoren. En alles draait nu eenmaal om een goed resultaat", aldus Kuiper.
Of Alves naar Manchester City vertrekt, hangt niet alleen van een akkoord tussen de clubs af. De Braziliaan zal ook nog een werkvergunning moeten ontvangen en het is nog maar de vraag of hij die wel zal krijgen.
Afonso Alves krijgt 100% zeker een werkvergunning. Er is eerder dit seizoen een bericht de wereld ingekomen dat Alves geen vergunning zou krijgen, dat is pertinent niet waar.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar goed dit komt van voetbalprimeur... en denk vooral aan de laatste zin!
Kezmanquote:Op maandag 7 januari 2008 08:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lekker bijdehand dat AZ die kosten moet gaan betalen i.p.v. Heerenveen.
Snap de reactie van Scheringa best, maar denk dat ie onder de druk van Louis Van Gaal zal bezwijken vandaag en hem toch zal halen.
Maare 900.000 het was toch 15% en niet 5% zoals hierboven omschreven
Kezman, sja....
Nou ja, hij kan wel tegen een riant salaris hier zijn dagen slijten en als hij het doet zoals hij het meestal deed in de Eredivisie heeft hij ook wel een basisplaats die hij nu niet als vanzelfsprekend bij Fener heeft.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Kezman, ik zei het van de zomer al
. Maar die wil vast niet komen..
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Kezman, ik zei het van de zomer al
. Maar die wil vast niet komen..
Dat gaat gewoon van zijn loon afquote:Op maandag 7 januari 2008 10:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zal hij dan weer van alles kapot slaan in de catacombe
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon van zijn loon af![]()
'Nou Mateja, hier is je loonstrookje voor de maand februari'.
'Je ontvangt ¤ 166.000 (2 mil per jaar) echter gaan er nog wat onkosten af'.
'Oh jee, gaan we weer'
'Eens even zien, 3 fotolijstjes, 5 mokken, 1 ruit, 3 ballen, 30 klappers, 1 spiegel en 1maal het boetepotje nadat je jeukpoeder in het boxershorts van Pelle hebt gegooid'
'hihi'
'Alsjeblieft, dat maakt na alle onkosten dan ¤ 165.330,-
Mijn god, als dat waar isquote:
Komende zomer pas.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Intussen probeert Heerenveen amrabat te halen, alves is dus sowieso weg lijkt me.
Als in zijn clausule staat dat ie recht heeft op 5% van de transfersom te betalen door Heerenveen, als ze een akkoord met AZ hebben over de transfersom en Alves is persoonlijk rond met AZ dan behoort de deal gewoon klaar te zijn. Aankomen met dat AZ die 5% moet gaan betalen is niet slim, maar verachtelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 10:58 schreef thaduck het volgende:
Amrabat is niet echt een spits volgens mij hoor
Maar Alves gaat wel, dat lijkt me duidelijk. En Heerenveen heeft nog genoeg tijd, en wil dus het onderste uit de kan. En dat doen ze best slim, dat moeten we toch wel toegeven.
Het gebeurt, dus het kan.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gast, als het zwart op wit staat.... een transfersom kan je over onderhandelen ja, dit soort dingen niet.
Je hebt gelijk als het allemaal zo principieel ligt. Maar ik vermoed dat al dit soort zaken gewoon onderdeel van de onderhandeling zijn. Als je heel principieel wilt doen, hoeft Heerenveen uberhaupt niet te onderhandelen, Alves heeft gewoon een contract.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als in zijn clausule staat dat ie recht heeft op 5% van de transfersom te betalen door Heerenveen, als ze een akkoord met AZ hebben over de transfersom en Alves is persoonlijk rond met AZ dan behoort de deal gewoon klaar te zijn. Aankomen met dat AZ die 5% moet gaan betalen is niet slim, maar verachtelijk
Als het zo is dan he...
quote:Als alle spelers van de nationale ploeg bij elkaar komen, is iedereen afkomstig van topclubs. Als ik dan vertel bij welke club ik voetbal, moeten mijn medespelers lachen. Ik wil nu eindelijk tot dezelfde categorie behoren als mijn teamgenoten in Brazilië", zegt hij in onder meer The Sunday Mirror.
Factor 100x meer dan Heerenveen. Bestaat ook al 125 jaar ofzo. En heeft succesvolle tijden gekend. Maar gaat niet zozeer om City, maar om het uitkomen in de Premier League. Van de week ook weer Aston Villa - manchester United gezien en een eredivisie wedstrijd is er niets bij. De 2e competitie van engeland is nog beter dan de eredivisie.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach alsof City internationaal zoveel allure heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |