Mag ik vragen waarom je er nog steeds zoveel vertrouwen in heb?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee dat komt nergens terug. Dat management zal wel een percentage krijgen maar 10miljoen is onzin.
Vanavond maar eens voetbal insite gaan kijken, daar zullen ze zeker tekst en uitleg kunnen geven.
Of Derksen kan vertellen dat het rond is!
En nog steeds zie ik die deal doorgaan, nu zelfs meer dan gisteren
Ligt eraan voor hoeveel Alves door AZ verkocht wordt he of het effect heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als bovenstaande allemaal waar is, kan Heerenveen toch gewoon hem die 15% geven en 15% eisen van een toekomstige transfer van Alves? Is het ook opgelost.
En daar gaat het mis, hij wil niet naar AZ omdat alles er geweldig is, maar omdat 'ie er meer kan verdienen..quote:Op zondag 6 januari 2008 11:27 schreef xFriendx het volgende:
Als je zo graag naar AZ zou willen omdat alles er geweldig is dan laat je die extra centen lekker zitten.
ja, maar ze willen 'm toch zo graag. Compromis sluiten is de sleutel tot deals makenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef MaxPower het volgende:
Daar moet AZ maar net zin in hebben.
4.5 miljoen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor welk bedrag heeft Sc Heerenveen Alves aangekocht trouwens?
En Heerenveen verkoopt hem nu aan de hoogstbiedende, al zou het de concurrent zijn, maakt ze niet uit. Kortom, Alves past eigenlijk juist zeer goed bij Heerenveen. Enig verschil, Alves heeft dubieuze handelaren, Heerenveen ervaren, waardoor de club geen slachtoffer is.quote:
quote:'City koopt Alves voor 18,8 miljoen euro'
Afonso Alves (foto, rechts) verhuist van SC Heerenveen naar Manchester City. Volgens The Sunday Mirror betaalt City veertien miljoen pond (18,8 miljoen euro) voor de Braziliaan.
Begin november berichtte De Telegraaf al over een akkoord tussen City en SC Heerenveen. Uit vrees om de werkvergunning niet rond te krijgen, haakte de Engelse subtopper af.
‘Het is mijn droom om in de Premier League te spelen,’ zegt Alves in The Sunday Mirror. ‘Dat helpt me ook om in beeld te blijven bij de Braziliaanse nationale ploeg. Met Brazilië speelde ik in juni op Wembley, een fantastische ervaring. Als ik me nu meld bij de nationale ploeg en ik vertel mijn collega-internationals voor welke club ik uitkom, dan lachen ze me uit.’ (MA)
Sportweek
En het spelen in de Premier League, wat ook een vereiste is van de bondscoach van Brazilie voor dat ie bij de selectie kan blijven.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:55 schreef xFriendx het volgende:
Overigens is die 18,8 miljoen natuurlijk alleen maar de transfersom. Ik zou niet denken dat AZ het laat afketsen op een 8 ton. Hij zal waarschijnlijk daar veel meer aan jaarsalaris gaan ontvangen.
Nou ja, mazzel Alves. Je hebt mijn dag nu weer goedgemaakt
Klik!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Die link werkt niet (meer)
quote:Manchester City are set to sign Brazil's newest goalscoring hero Alfonso Alves in a Ł14million deal.
Hier ook al!quote:Het is echter maar de vraag in hoeverre het bericht van de Engelse sensatiekrant werkelijkheid kan worden. Alves was afgelopen zomer ook in beeld bij onder andere Manchester City, maar de kans op een Engelse werkvergunning lijkt klein.
Welja... ik maak me er nog geen zorgen om hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef Roellio het volgende:
Klinkt alsof "men" AZ en MC tegen elkaar aan het uitspelen is.
'Erik de Vogel speelt Ludo Sanders, de evil zaakwaarnemer van Afonso Alves'.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niets is zeker in deze soap.
haha, dus jij denkt dat het Alves alleen om de poen gaat . . .quote:Op zondag 6 januari 2008 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welja... ik maak me er nog geen zorgen om hoor.
In de UK spelen heeft veel meer voeten in de aarde dan bij AZ.
Nee hij gaat naar AZ en niet naar MC, dat denk ik!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, dus jij denkt dat het Alves alleen om de poen gaat . . .
Tenzij je argument is dat ie niet naar MC kán, ben je behoorlijk naief.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee hij gaat naar AZ en niet naar MC, dat denk ik!
Hij zit toch al wat jaartjes in het buitenland.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik gun 'm (gebaseerd op z'n prestaties) wel de transfer naar Man City, hij is niet de jongste meer dus avontuur naar buitenland moet nu toch wel gebeuren.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zit toch al wat jaartjes in het buitenland.
¤ = MC˛quote:Op zondag 6 januari 2008 15:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tenzij je argument is dat ie niet naar MC kán, ben je behoorlijk naief.
MC = Meer geld, meer aanzien, hoger niveau, meer kans op plek selectie brazilie.
quote:
En Elano erachterquote:Op zondag 6 januari 2008 16:16 schreef DANILXL het volgende:
MC is wel een mooie club
zou ook wel wat zijn als Alves samen met bijv. Berbatov in de spits staat
Naast voetballer van het jaar is hij natuurlijk ook recent Wereldtopscorer 2007 geworden. Dunga schijnt ook nog steeds vertrouwen in 'm te hebben, zeker wanneer hij in Engeland bij ManCity speelt is er een gerede kans dat hij een Gouden (reserve-)Kanarie blijft.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef fuckbuddy het volgende:
De reden waarom ik denk dat ie niet gaat heeft te maken met het feit dat je niet zo makkelijk een vergunning kan krijgen om meteen te spelen.
Das een groot opstakel, weten jullie dat gelazer nog met Alex die naar Chelsea ging?
City kan wel meer bieden, maar waarom zouden ze? Als je 'm voor 18,8 kunt krijgen, waarom dan 20 bieden? (vooropgesteld dat de bedragen kloppen...)quote:En MC kan hetzelfde bieden als AZ, dan hebben ze ook hetzelfde probleem als AZ.
Die 15% etc, dus...
Als ik mocht kiezen...quote:Maar ben het wel eens met jullie dat Man City schitterend is om te spelen!
Tuurlijk hoop ik ook dat ie bij ons komt spelen.
Transfer naar AZ of naar ManCity??quote:Op zondag 6 januari 2008 16:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bij een transfer als deze zou Alves ws trouwens ook een arbitrage zaak winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |