abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55844496
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:54 schreef Hertog_Martin het volgende:

En Manchester City heeft nu een grote zak geld dus het is net zoiets als voor Chelsea spelen.
Spelen voor een kutclub die alleen via een 3de persoon iets kan bereiken met veel geld dus.

Dan had ie net zo goed naar AZ kunnen gaan
pi_55844738
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:54 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Factor 100x meer dan Heerenveen. Bestaat ook al 125 jaar ofzo. En heeft succesvolle tijden gekend. Maar gaat niet zozeer om City, maar om het uitkomen in de Premier League. Van de week ook weer Aston Villa - manchester United gezien en een eredivisie wedstrijd is er niets bij. De 2e competitie van engeland is nog beter dan de eredivisie.

En Manchester City heeft nu een grote zak geld dus het is net zoiets als voor Chelsea spelen.
En weer die blinde adoratie voor het Engelse voetbal .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55844761
quote:
SC Heerenveen gunt Alves rust (2)

EREDIVISIE

N i e u w bericht, meer informatie

HEERENVEEN (ANP) - FC Utrecht heeft zondag in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen niets te vrezen van de Braziliaanse spits Afonso Alves. De veelbesproken topschutter heeft van de Friese clubleiding toestemming gekregen om voorlopig in zijn vaderland te blijven. Daarmee wil het bestuur de rust binnen de eigen gelederen zoveel mogelijk bewaren.

Alves is sinds enkele weken opnieuw het middelpunt van veel transfergeruchten. Hij had zich maandag moeten melden in het Abe Lenstra Stadion voor de hervatting van het trainingsprogramma. De Friese clubleiding gunde hem evenwel tot nader order extra verlof.

,,Dat is een bewuste keuze'', legde directeur Yme Kuiper op de website van SC Heerenveen uit. ,,De vele geruchten brengen een boel rumoer met zich mee en daar is in Heerenveen niemand bij gebaat. Ook Alves zelf niet.''

AZ leek de belangrijkste kandidaat om hem tijdens de winterstop alsnog in te lijven. Aan het begin van het seizoen ketste zijn overgang naar Alkmaar op het laatste moment af op de hoge afkoopsom die SC Heerenveen eiste. Ook bij de tweede poging om de begeerde Alves binnen te halen, vormen de financiële voorwaarden een struikelblok. Naar verluidt, is nu ook de Engelse club Manchester City stevig in de markt om de 26-jarige aanvaller deze maand over te nemen.

In afwachting van de komende ontwikkelingen besluit de Friese clubleiding eind deze week wanneer Alves zich eventueel weer moet melden in Heerenveen
Alle credits voor de andere spelers van Heerenveen en wij bij 0-5 weer lekker scanderen: Alves, Alves, who the fuck is...........
  maandag 7 januari 2008 @ 13:38:46 #254
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_55846281
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:10 schreef MaxPower het volgende:
Verachtelijk?

Gewoon onderhandelen om er zo goed mogelijk uit te springen. Van alledrie kanten gebeuren er dit soort spelletjes tijdens de onderhandelingen.
Een ding is zeker, was het andersom geweest, dus Alves die naar Heerenveen ging en AZ die die 5% niet wilde betalen, dan waren de rapen gaar geweest hier.
Ik hoop echt dat ze eruit komen.

En over dat principe, Scheringa laat gewoon zijn middelvinger zien.
Hij bied al een superhoge prijs voor een spits, tegen de condities die op papier staan.
Dan kan het niet zo zijn dat ie ook nog wel ff 9 ton erbij moet lappen.
Ik snap dat Heerenveen het probeerd, maar ik vind dit echt niet kunnen.

Dan moet je die 5% clausule niet in je contract zetten....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55846414
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe laat is die borrel van AZ
quote:
Maandagmiddag houdt AZ zijn jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Hieraan voorafgaand zal technisch directeur Marcel Brands exclusief voor sponsoren een presentatie geven waarin wordt ingegaan "het technische beleid, actuele transfers en de samenwerking met Louis van Gaal".

De presentatatie voor de sponsoren begint om 15.30 uur. Om 17.00 uur vangt voor de overige genodigden de nieuwjaarsreceptie aan. De AZ Fanpage is in het stadion aanwezig en zal eventueel nieuws via de site kenbaar maken.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:27:03 #256
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_55847544
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Een ding is zeker, was het andersom geweest, dus Alves die naar Heerenveen ging en AZ die die 5% niet wilde betalen, dan waren de rapen gaar geweest hier.

Hij bied al een superhoge prijs voor een spits, tegen de condities die op papier staan.

Ach, het is maar net hoe je met elkaar communiceert. Wat er eerder gezegd werd, is die 18miljoen inclusief of exclusief de 5% tekenpremie voor Alves? Als je daar geen goede afspraken over maakt, dan kom je dit soort struikelblokken tegen. Daar kun je SC Heerenveen de schuld van geven, het kan net zo goed aan AZ liggen. En waarom moet Scheringa zo moeilijk doen? Als hij Alves zo ontzettend graag wil hebben, dan moet 'ie gewoon betalen. Persoonlijk heeft 'ie geld zat en in het harde zakenleven komt 'ie dit soort geintjes vaak genoeg tegen. Zeker waar het keiharde miljoenendeals betreft!

Ik wil niet meteen met beschuldigingen komen, want ik weet van de hoed noch de rand, de oorzaak van alles kan net zo goed bij AZ als bij SCH liggen en misschien ook wel gewoon bij de zaakwaarnemers en/of Alves zelf. Want als die laatste mag kiezen tussen City en AZ, dan is de keuze snel gemaakt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 7 januari 2008 @ 14:36:35 #257
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_55847819
Ter aanvulling even een post van een ander forum gekopiëerd:
quote:
Heerenveen heeft grofweg met Alves afgesproken dat hij mag gaan als Heerenveen ¤ 18 mio ontvangt, deze afspraak ligt contractueel vast. Dan is het dus conform afspraak dat Heerenveen 18 mio wil en niet 17,1. In deze ¤ 18 mio is het deel voor Malmo overigens begrepen. Door die afspraak is de ¤ 900.000 dus niet meer de zorg van Heerenveen, ongeacht wat er in het 'gewone' contract staat.
Lijkt me duidelijk en verklaart de 14miljoen pond (18,8mln euro) van City. AZ zal gewoon meer moeten betalen of Alves cs. moet z'n percentage laten schieten.
En dan nog is natuurlijk de handtekening van kamp Alves nodig, bij een vergelijkbaar bod uit het buitenland zal hij daar natuurlijk voor kiezen. Ik zie het somber in voor de Alkmaarse Zeepbel (herinner me hier gerust aan als het wél rond komt, dan wil ik best m'n ongelijk toegeven)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_55847904
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Alle credits voor de andere spelers van Heerenveen en wij bij 0-5 weer lekker scanderen: Alves, Alves, who the fuck is...........
Of het klopt dat Heerenveen Alves extra rust geeft is nog maar de vraag.
Ik beweer niet dat het niet klopt, maar als Alves het vertikt om terug te komen, en Heerenveen er genoeg van heeft, en besloten heeft om hem te verkopen, dan klinkt het op deze manier een stuk beter dan dat er oneenigheid zou zijn.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:46:06 #259
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_55848066
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:39 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Of het klopt dat Heerenveen Alves extra rust geeft is nog maar de vraag.
Ik beweer niet dat het niet klopt, maar als Alves het vertikt om terug te komen, en Heerenveen er genoeg van heeft, en besloten heeft om hem te verkopen, dan klinkt het op deze manier een stuk beter dan dat er oneenigheid zou zijn.
Alves zal wel moeten komen mocht 'ie nog weg willen. Het zal allemaal nu wel dusdanig concreet zijn dat het geen zin heeft 'm mee te laten trainen. Straks wordt 'ie bijvoorbeeld donderdag verkocht, heb je nog niks aan de voorbereiding...
In sportief opzicht jammer dat 'ie niet mee zal doen tegen Utrecht (1 van de clubs waartegen hij nog niet heeft gescoord), maar verder een begrijpelijke beslissing
  maandag 7 januari 2008 @ 14:47:42 #260
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_55848108
Volgens mij heeft AZ het geld gewoon al via "telebankieren" overgeschreven. En dus ook incl die 900.00.
En word dit straks luidkeels bekend gemaakt.... Of denken jullie dat ie gevlogen is?
En dat het niet meer doorgaat?

Ergens geloof ik er niet in dat het nu niet meer doorgaat, en kan je die percentages van Marcel Brands over 10 a 20% etc etc, gewoon als onzin omschrijven!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:50:55 #261
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_55848211
Nee hoor, die gaat naar Engeland of Italië ofzo. Wat de fuk heeft AZ hem te bieden als hij Heerenveen al niet goed genoeg vindt? Want eerlijk is eerlijk, zoveel beter is AZ niet.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 7 januari 2008 @ 14:54:59 #262
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_55848328
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef thaduck het volgende:
Nee hoor, die gaat naar Engeland of Italië ofzo. Wat de fuk heeft AZ hem te bieden als hij Heerenveen al niet goed genoeg vindt? Want eerlijk is eerlijk, zoveel beter is AZ niet.
Daar gaat het niet om.
Hij wilt nog steeds naar AZ mede vanwege het geld. Ze waren al rond, alleen nu blijkt het percentage een probleem te zijn. Als Scheringa die op tafel gooit dan is ie van AZ.

Dat hele City verhaal geloof ik (nog) niet, mede omdat het verhaal niets veranderd is van het eerste bericht. En er is nog niemand van MC in Heerenveen gezien.
Als zij dat geld hadden, dan hadden ze echt wel op de stoep gestaan!

Maar das mijn gevoel.....
pi_55849104
Nou, binnen 3 uur zullen we het wel weten dan... als t goed is.

Maar wel vreemd dat Heerenveen bepaald dat ie in Brazilie mag blijven en dat ie zondag niet hoeft te spelen.... als 't goed is is ie dan toch al lang verkocht?
pi_55849327
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou, binnen 3 uur zullen we het wel weten dan... als t goed is.

Maar wel vreemd dat Heerenveen bepaald dat ie in Brazilie mag blijven en dat ie zondag niet hoeft te spelen.... als 't goed is is ie dan toch al lang verkocht?
Maja, de vraag is aan wie. Voor hetzelfde zit ie straks lekker z'n zakken te vullen in Rusland zoals een Hiddink. Beetje kaviaar snoepen en tig kinderen produceren bij Russische hoertjes.
pi_55849688
Het Algemeen Dagblad zegt zeker te zijn dat Alves naar Manchester City vertrekt na gesproken te hebben met één van zijn zaakwaarnemers die zou hebben gezegd dat het zo goed als rond is met de Engelse club.

Maar goed, volgens mij was het ook zo goed als rond met Az.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 7 januari 2008 @ 15:54:56 #266
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55849939
Maar men vergeet nog steeds dat hij geen engelse werkvergunning kan krijgen... of gaat men hem dan verhuren??
  maandag 7 januari 2008 @ 16:02:46 #267
202177 Treebeard6
je weet hoe het gaat
pi_55850136
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dirk Scheringa!! hij bied al vele miljoenen op een spits als alves voor dat bedrag kan je een betere spits halen alleen niemand wil naar nederland en geef ze eens ongelijk
ik denk niet dat het aan heerenveen ligt, het ligt aan zijn zakenwaarnemers dei stoken alles op en willen meer cash zien
straks gaat alves weer naar een rotclub als Shaktar Donetsk of Moskou , in Engeland komt hij niet aan de slag want een werkvergunning krijg hij niet
Get out of my head, out of my bed, out of my dreams, they're bad. Tell them it's me who made you sad, tell them the fairytale gone bad- Sunrise Avenue
pi_55850231
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is daar nou weer vreemd aan? Heerenveen heeft het gewoon over de situatie dat hij werknemer is van Heerenveen, over een andere situatie hebben zij niks te vertellen.
  maandag 7 januari 2008 @ 16:28:31 #269
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55850868
hmm ik ben benieuwd. Misschien zit hij helemaal niet in Brazilie, maar wordt hij zo dadelijk gepresenteerd bij AZ. Dat zou wel een stunt van Dirkie zijn
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  maandag 7 januari 2008 @ 16:34:42 #270
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_55851055
Nou....
quote:
City step up talent search

7/ 1/2008

THE Blues have been linked with a string of new faces this weekend with a new striker top of the priority list.

Boss Sven-Goran Eriksson has remained impassive under questioning about his specific January targets but his chief confidante Tord Grip has been busy earmarking strikers who would improve the Blues' chances of qualifying for Europe.

They remain interested in the proven Premier League talents of Peter Crouch and Nicolas Anelka and have now been linked with fresh approaches for Brazil international striker Fred at Lyon, German World Cup star Lukas Podolski and Roma forward Amantino Mancini, with Rolando Bianchi possibly going the other way in part-exchange.

CSKA Moscow duo Vagner Love and Daniel Carvalho are others on the Blues radar as the transfer roundabout hits full swing but Blues fans can forget the £8m gossip linking them with a move for defender Pascal Chimbonda at Spurs.

Not only does the former Wigan man not fit the age profile of an Eriksson signing but with Nedum Onuoha, Vedran Corluka, Jihai Sun, and Shaleum Logan all having played right back this season and Academy starlet Kieran Trippier improving fast there is no desire to add another full-back to the squad.

They will also not be pursuing interest in Brazil striker Afonso Alves at Heerenveen.

The Blues may, however, be on the look out for an experienced keeper with Swede Andreas Isaksson on the brink of departure.

Who would you like to see City target? Have your say
They will also not be pursuing interest in Brazil striker Afonso Alves at Heerenveen.
Dus die laten ze lopen! Ik zei het toch, ik geloof het Man City verhaal niet

Dus of AZ of .............??

Bron....
http://www.manchestereven(...)tep_up_talent_search
pi_55851261
Wat een soap weer

Staat ie straks idd met een grijns in AZ shirt

Maar als ie in Brazilie zit dan komt ie niet naar AZ lijkt me... niet op moment waar Brands het steeds over had iig.

maandag 7 januari 2008 @ 16:43:03 #272
202177 Treebeard6
je weet hoe het gaat
pi_55851267
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef DANILXL het volgende:
hmm ik ben benieuwd. Misschien zit hij helemaal niet in Brazilie, maar wordt hij zo dadelijk gepresenteerd bij AZ. Dat zou wel een stunt van Dirkie zijn
dat zou cker mooi zijn Onze goede ouwe Dirkie die heeft vast wel een verassing
Get out of my head, out of my bed, out of my dreams, they're bad. Tell them it's me who made you sad, tell them the fairytale gone bad- Sunrise Avenue
pi_55851322
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:43 schreef Treebeard6 het volgende:

[..]

dat zou cker mooi zijn Onze goede ouwe Dirkie die heeft vast wel een verassing
'We hebben z'n tweelingbroer gevonden, speelde ergens op een veldje in Brazilie' en dan loopt Alves binnen.
pi_55851375
AZ fanpage ligt weer eens plat als er nieuws staande is
pi_55851395
Misschien komt het pas 31 januari om 23.59 definitief tot een akkoord.

Bij Az hebben ze wel gezegd dat ze nieuwe aankopen vandaag bij de groep wilden hebben vanwege de voorbereiding etc. maar als het puntje bij paaltje komt zullen ze bij zo'n grote transfer vast niet zo principieel zijn.

De voordelen voor Az om Alves alsnog vast te leggen na vandaag wegen niet op tegen de nadelen van het missen van de voorbereiding van Az door Alves.

Mocht Alves naar Az komen, laat het dan ajb na 30 januari zijn, dat komt mij ook beter uit. Dan zit de wedstrijd Feyenoord - Az er tenminste op.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')