Precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Van de lama's krijg ik dan wel weer tranen van in de ogen...maar dan niet om emotionele redenen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen.Als iemand nu een goeie mop verteld laat ik wel weten dat ik hem snap, maar ik lig niet dubbel meer van het lachen.
Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik snap ook nooit dat mensen zich 'opgelucht' voelen na het janken. Dat heb ik noooit gehad.
Dat opkroppen ken ik ook heel goed maar huilen is daar geen uitlaatklep voor bij mij. Ik weet nog steeds niet wat wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.
Als ik huil bij een film of muziek lucht me dat niet persé op.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |