Schijnt de meest aangevraagde artiest te zijn bij arbeidsvitaminenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Schijnt de meest aangevraagde artiest te zijn bij arbeidsvitaminen
Hoezo, is Bart ook ziek dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:58 schreef borisz het volgende:
misschien dus rabbering vanavond
dequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:09 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik wilde net naar het station van rob stenders luisteren. Maar ik hoorde dat Gerard Ekdom niet meer voor KX radio mag draaien. WEet iemand waarom hij dat niet meer mag??
Ik dacht al, nóg een zender van Stenders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
deAVRO
vind het station van stenders niet meer een hobby zender, maar een radiozender om echt rekening mee te houden
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
deAVRO
vind het station van stenders niet meer een hobby zender, maar een radiozender om echt rekening mee te houden
http://www.kxradio.nl/cms/?p=3680quote:Is er ook slecht nieuws? Zeker, Gerard Ekdom is niet langer meer DJ van KX. Zijn werkgever, de AVRO, vindt ons station inmiddels te serieus om Gerard nog langer op te laten acteren. Vinden wij natuurlijk jammer, want Ekdom hoort met zijn grote liefde voor muziek natuurlijk erg thuis op KX.
Dat zijn dan weer de jammerlijke gevolgen van onze groeistuipen. Namens ons wel een bedankje in zijn richting voor een paar jaar geweldige programma’s op KX. Je hoort snel wie zijn plaats gaat innemen.
Ahh, vandaar.quote:
quote:Gerard's WWW @ Hyves:
Iedereen is ziek behalve ik! (dat kan niet lang goed gaan toch?) @ 3fm gisteren, 14:08
Lijkt 't een beetje wel op jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:55 schreef Sirolf het volgende:
Rudy lijkt wel de nieuwe Michiel. Inval-a-gogo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |