Heb even lopen zoeken maar Admire gaat in de re-release en dat is het album... Maar dan zullen de singles van dat album ook weer in de re-release gaan? Even afwachten hoe dat gaat lopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:05 schreef cosmick het volgende:
O? Haden ze beter een andere track kunnen pakken, "rest my chemistry" bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Nog niet helemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heuj [afbeelding]
Lukt het met SAM? [afbeelding]
Ik gebruik m zelf ook alleen om zelf te luisterenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar is wel een mooi programma
, zelfs al om zo zelf muziek te luisteren
. Hoe ik echt uitzend ga ik over een tijdje wel uitzoeken
.
Dat zat er toch al ingebouwd ?? Ik dacht te lezen dat je bij sam verder niets nodig hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik gebruik m zelf ook alleen om zelf te luisteren [afbeelding]
En om uit te zenden heb je nog een stream-programma nodig, zoals Icecast [afbeelding]
Nee, je moet nog iets hebben om het online te krijgenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zat er toch al ingebouwd ?? Ik dacht te lezen dat je bij sam verder niets nodig hebt.
Ah okquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, je moet nog iets hebben om het online te krijgen [afbeelding]
Iemand ook MTV aan het kijken nu.....quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n disk-reddingsoperatie gaat maar door .... Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1267848 Als iemand nog ideeën heeft .....
Nopequote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iemand ook MTV aan het kijken nu..... [afbeelding]
Sorry ik heb niet goed genoeg opgelet om te kunnen zeggen dat ik het eens of oneens benquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:10 schreef Sirolf het volgende:
Op zich klinkt deze plaat (nieuwe Kane) niet eens zo heel erg slecht. Dat piep-loopje is echter na een tijdje best wel irritant!
Op Youtube is 'ie ook te vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet goed genoeg opgelet om te kunnen zeggen dat ik het eens of oneens ben.
Ik kan je eventueel wel een pallet knoppix cdtjes toesturenquote:[message=29361776,noline]RoelJewel schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:07[/message]:
[...]
Dat klinkt aantrekkelijk. Dat is voor mij (Knoppix-leek) ook enigszins te doen? En moet ik in Knoppix nog een apart programma o.i.d. installeren om die ntfs-schijf te kunnen benaderen?
Klinkt tot nu toe als de meest interessante optie (omdat ik dan idd buiten Windows blijft). Zal 't morgenavond proberen d:)b
Ik denk het wel, of Michiel moet zich tegen die tijd weer gezond genoeg voelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:49 schreef -Hans- het volgende:
Wie zat er rond 05:00 ? Hoorde hem volgens mij zeggen dat zijn naam Ivo was, klopt dat?? Nu trouwens Timur Perlin want Michiel is nog ziek. Ekstra weekend dus met Gerard en Bart?
Ik ga vanavond es ermee aan de slagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kan je eventueel wel een pallet knoppix cdtjes toesturen
Hoop het, maar we horen het vanavond wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:59 schreef Broekie het volgende:
Ik denk het wel, of Michiel moet zich tegen die tijd weer gezond genoeg voelen.
Ja, aan kankerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:34 schreef Deansensitized het volgende:
Moeilijke opgave ook weer
En die Alan Carr, die is al dood toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |