ze kennen Mitea en Manucharyan nog niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst Boulahrouz maar eens bevestigen. Vooralsnog zijn de geruchten alleen nog maar ontkend met de mededeling dat hij te blessuregevoelig is.
Tsja die gast zei het tegen me van de politiequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
De politie ging niet staken met oud en nieuw godverdomme boete aan m'n broek hangen voor fietsen op de a12
Maar als ze gaan staken tijdens Ajax-AZ zou dat niet best zijn.
Volgens mij had jij beter moeten opletten tijdens biologie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je moeder een lul had, was ze je vader geweest.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij had jij beter moeten opletten tijdens biologie.
Op teletekst stonden gister inderdaad een aantal data. Geen zin om het terug te zoeken, maar één daarvan was 23-01. Dan spelen we thuis tegen utrecht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja die gast zei het tegen me van de politie![]()
Want wij vroegen dus of ze niet moesten staken, of dat ze dat alleen bij Ajax doen omdat ze nu toch maar onnuttige dingen doen zoals jongetjes controleren op scooters![]()
Toen zei die dat de kans wel aanwezig was dat ze bij Ajax-AZ weer zouden staken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:47 schreef Enchanter het volgende:
Die Bouhlarouz geruchten![]()
Categorie : Modric , die gast van Barcelona , Delgado , etc etc
Vandaag ff kaarten voor gehaald.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op teletekst stonden gister inderdaad een aantal data. Geen zin om het terug te zoeken, maar één daarvan was 23-01. Dan spelen we thuis tegen utrecht.
Elf voetbal papieren versie ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom komen opeens die Boulah geruchten vandaan? Zelfs voetbalzone meld er niets over.
Jij mag helemaal niks tekenen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:55 schreef Blight het volgende:
Ik teken er voor.
Zo´n spaanstalig stuk van de zogenaamde sevilla sitequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom komen opeens die Boulah geruchten vandaan? Zelfs voetbalzone meld er niets over.
Heitinga moet helemaal niet rechtsback spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:31 schreef toma het volgende:
[.]
Mooi, hoef ik daar ook niet heen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef Silenus het volgende:
Vitesse uit wordt ook een buscombi met alt. opstapplaats, net als NEC.
Dus dan weten we dat ook weer.
Kom je nog naar Almelo tegen Feyenoord?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik daar ook niet heen.
Jij hoort achter je ps3 te zitten!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zeg ook scheendekkers
Tevens TVP
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zeg ook scheendekkers
Tevens TVP
Ik speel hem op hard en ik ben bang dat ik hem te snel uitspeel, overigens echt een te dope spelquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hoort achter je ps3 te zitten!!
Nope, ik zeg het echtquote:
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 360 voor scheendekkers (0,29 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 95.800 voor scheenbeschermers (0,10 seconden)
Nou dan blijf ik wel een weekie pitte bij die gast in Dierenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef Silenus het volgende:
Vitesse uit wordt ook een buscombi met alt. opstapplaats, net als NEC.
Dus dan weten we dat ook weer.
Of bij Hounietquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou dan blijf ik wel een weekie pitte bij die gast in Dieren
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:57 schreef kevin6188 het volgende:
Zestig van de 360 zijn er door dit topic bij gekomen
quote:
Nee, maar ik kom misschien wel ff kijken tegen FC Den Bosch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom je nog naar Almelo tegen Feyenoord?
Zal toch wel? Er is zat geld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:34 schreef devv05 het volgende:
Zal je zien dat er behalve Perez gewoon niemand bij komt
Heleboel doen hier aan doemdenken, zo kan het alleen maar meevallen als er wél een aankoop bijkomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |