Laten we nu net een coach nodig hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef PyTh het volgende:
Hiddink had al een huis in amsterdam toen hij nog bij PSV werkzaam was en volgens mij vind Hiddink op het veld staan nog te leuk om 'alleen' TD te worden bij ajax.
Wellicht een dubbelrol?
Inderdaad. Sowieso lang geleden dat Ajax een onbekende naam heeft gehaald. De vrees en matige spelerskennis van Van Geel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:18 schreef Urquhart het volgende:
Die Constatin...die geruchten hoor je ook al een jaar. Ik snap niet dat Ajax hem allang niet gehaald heeft als hij "Goedkoop, hard, goed voetballend, precies wat Ajax zoekt." is
Guus wordt ook een dagje ouder. Die vind een kantoor baan ook best volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef PyTh het volgende:
Hiddink had al een huis in amsterdam toen hij nog bij PSV werkzaam was en volgens mij vind Hiddink op het veld staan nog te leuk om 'alleen' TD te worden bij ajax.
Wellicht een dubbelrol?
Jammer genoeg wel.. had graag mijn shirt met Boulahrouz "3" al willen bestellenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Mja, voorlopig zijn het dus maar geruchten.
Bijna 2 jaar geleden dat hij een goede wedstrijd speelde.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef Fathom het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GIYHDU2b7DM
Surequote:Over deze video Khaled Boulahrouz kicks Ronaldo in his thigh in... (meer)
Toegevoegd: 27 juni 2006
Khaled Boulahrouz kicks Ronaldo in his thigh in an obvious attempt to get him out of the game. This clip made a neutral like me support Portugal for the rest of the game. (minder)
Herstel: half NL.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
[..]
SureVolgens mij lag de halve wereld in een deuk dat die jankerd eens een goede rotschop kreeg. Ik in ieder geval wel.
Negen man?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:55 schreef Blight het volgende:
Laat Khalid maar komen.
Heitinga, Boulahrouz, Vermaelen;
Maduro;
Gabri, Davids;
Perez;
Huntelaar, Suarez/Luque.
Ik teken er voor.
Speelde hij toen niet gewoon al @ HSV?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Herstel: half NL.
Van die snotneus Boula van RKC had nog nooit iemand gehoord. Ronaldo daarentegen...
Heerlijk, die Amsterdamse arrogantie. Zelfs 9 man is genoeg.quote:
Blijft een schitterend moment wat heb ik zitten juichen toen dat stront jong eindelijk doormidden werd getrapt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef Fathom het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GIYHDU2b7DM
Ik vergeet de rechtsbuiten.quote:
Liever een rechtsback erin, lekker 4-1-2-1-2.quote:
prachtig op papier, maar dat was de opstelling tegen excelsior en VVV ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
man man man.. wat zou het toch mooi zijn als die deal doorgaat!
Misschien jammer voor de ontwikkeling van de jonkies, maar wel goed voor ons Ajax!
Steek
vd Wiel - Heitinga (doorschuivend) - Boulahrouz - Vermaelen
Gabri - Davids
Perez
Suarez of Leo - Huntelaar - Luque
TOP!
quote:Amrabat ook in buitenland populair
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 3 januari om 14:47
De ster van Nordin Amrabat lijkt met de dag verder te rijzen. Nadat eerst de gehele vaderlandse top al liet weten de aanvallende middenvelder van VVV-Venlo op de voet te volgen, is inmiddels duidelijk dat er ook tal van buitenlandse kapers op de kust zijn verschenen. Klik hier! Tegenover Sportweek verklaarde VVV-voorzitter Hai Berden dat er zelfs al clubs zijn die zich officieel hebben gemeld bij de promovendus. De kans is echter klein dat de 20-jarige revelatie al tijdens de winterstop de Noord-Limburgers zal verlaten.
Volgens Berden gaan de Venlonaren pas denken aan een verkoop wanneer er een bod komt dat hoger ligt dan 10 miljoen euro. Het contract van Amrabat loopt eveneens nog door tot 2010.
Niet bepaaldquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
prachtig op papier, maar dat was de opstelling tegen excelsior en VVV ook
Ow ja? Heb jij hele andere wedstrijd gezien als ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
prachtig op papier, maar dat was de opstelling tegen excelsior en VVV ook [afbeelding]
Amrabat zei dat hij wil blijven tot het einde van het seizoen. deze winterperiode kan VVV dus gerust 10 miljoen vragen. als ze dit in de zomer doen hebben ze wel een problem; een ontevreden speler.quote:
Volgens mij begrijp je best wat ik bedoelquote:
iedereen gaat de hoofdprijs vragen voor zijn talanten, met NOG meer het gevolg dat alleen de Chelsea's en Real Medrids nog spelers kan kopen....quote:
Precies zoals Stam en Edje waren.. Waarom denk je dat Sjonnie ook steeds meer een ijzervreter geworden is..quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je best wat ik bedoel [afbeelding] . Strijd op t veld, ongeacht de 11 die er in staan, dat mis ik.
Maar met Edgar straks en wie weet Boula krijg je wel weer 2 ijzervreters [afbeelding]
"Real Madrid legt Amrabat vast voor 5 jaar"quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:27 schreef Blight het volgende:
Nog even over Amrabat:
[..]
[afbeelding]!
Lachen man.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
"Real Madrid legt Amrabat vast voor 5 jaar"
![]()
Heeft vorige week al zijn contract ondertekend.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die Delgado die afgelopen zomer in de zogenaamde belangstelling stond vertrekt naar alle waarschijnlijkheid voor een kleine 4 miljoen euro naar Lyon.
quote:
Ben ook bang dat het er ivm met zijn salaris etc. niet van komt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boulah mag zeker komen, maar ik ben bang dat hij niet gaat komen.
Luque kon toch ook wel met zn salaris van dik een miljoen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:03 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ben ook bang dat het er ivm met zijn salaris etc. niet van komt.
En dan speelt El Ahmadi en Perez niet, en dan moet Perez op de bank en dan is Boulahrouz de kankermarokaan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boulahrouz, El Ahmadi, Perez. Het zijn allemaal geruchten maar het zou een mooi rijtje transfers zijn
Perez zit al bijna op het vliegtuig met Ajax manquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boulahrouz, El Ahmadi, Perez. Het zijn allemaal geruchten maar het zou een mooi rijtje transfers zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perez zit al bijna op het vliegtuig met Ajax man.
GOEDEMORGEN!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boulahrouz, El Ahmadi, Perez. Het zijn allemaal geruchten maar het zou een mooi rijtje transfers zijn [afbeelding]
Daarom, denk dat met grootverdieners als Davids, Huntelaar, (Suarez?) en Luque niet zoveel ruimte meer is. Hoewel Stams vertrek natuurlijk wel weer wat ruimte schept.....quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Luque kon toch ook wel met zn salaris van dik een miljoen?
Hehehehehe bedankt voor de wake up call allemaalquote:
donders als dat gebeurt dan .... .quote:
Kun je nagaan wat er had gestaan als Boulahrouz van de zomer was gekomen en Davids zn scheenbeschermer gewoon had om gedaan.quote:
als als als hequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er had gestaan als Boulahrouz van de zomer was gekomen en Davids zn scheenbeschermer gewoon had om gedaan.
Dan had je Stam, Boulahrouz en Davids gehad met Heitinga die er ook wat van kanquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er had gestaan als Boulahrouz van de zomer was gekomen en Davids zn scheenbeschermer gewoon had om gedaan.
Is een echte marokkaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Sethje het volgende:
Boulahrouz wie kent 'm niet......
Dan zou ik 2 paar scheendekkers om doen als tegenstander zijndequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef jna het volgende:
[..]
Dan had je Stam, Boulahrouz en Davids gehad met Heitinga die er ook wat van kan
Ik weet het... Maar om nu te zeggen dat 'we' zo'n goede zomer achter de rug hebben.quote:
scheendekkers?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan zou ik 2 paar scheendekkers om doen als tegenstander zijnde
Als je moeder een lul had, was ze je vader geweest.quote:
Ajax wilde niet reageren, zei de NOS in het sportjournaal gisteravond (of was het al eergisteravond?). Daarna gingen ze maar uitzenden wat Koeman zei in augustus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:57 schreef w00h00 het volgende:
Is van Geel met vakantie ofzo? Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen, ook niet met reacties op het opnieuw aantrekken van Perez.
Hij zit samen met Hans van der Zee ergens in Zuid-Amerika?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:57 schreef w00h00 het volgende:
Is van Geel met vakantie ofzo? Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen, ook niet met reacties op het opnieuw aantrekken van Perez.
Meen je niet. Van Geel mag wel uitleg geven over zijn wanbeleid op dit front.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax wilde niet reageren, zei de NOS in het sportjournaal gisteravond (of was het al eergisteravond?). Daarna gingen ze maar uitzenden wat Koeman zei in augustus.
Volgens mij ook. In principe klopt het ook. Scheen -be- dekkers.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat moet het zijn, ik hoor het ook vaak.
ze kennen Mitea en Manucharyan nog niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst Boulahrouz maar eens bevestigen. Vooralsnog zijn de geruchten alleen nog maar ontkend met de mededeling dat hij te blessuregevoelig is.
Tsja die gast zei het tegen me van de politiequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
De politie ging niet staken met oud en nieuw godverdomme boete aan m'n broek hangen voor fietsen op de a12
Maar als ze gaan staken tijdens Ajax-AZ zou dat niet best zijn.
Volgens mij had jij beter moeten opletten tijdens biologie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je moeder een lul had, was ze je vader geweest.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij had jij beter moeten opletten tijdens biologie.
Op teletekst stonden gister inderdaad een aantal data. Geen zin om het terug te zoeken, maar één daarvan was 23-01. Dan spelen we thuis tegen utrecht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja die gast zei het tegen me van de politie![]()
Want wij vroegen dus of ze niet moesten staken, of dat ze dat alleen bij Ajax doen omdat ze nu toch maar onnuttige dingen doen zoals jongetjes controleren op scooters![]()
Toen zei die dat de kans wel aanwezig was dat ze bij Ajax-AZ weer zouden staken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:47 schreef Enchanter het volgende:
Die Bouhlarouz geruchten![]()
Categorie : Modric , die gast van Barcelona , Delgado , etc etc
Vandaag ff kaarten voor gehaald.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op teletekst stonden gister inderdaad een aantal data. Geen zin om het terug te zoeken, maar één daarvan was 23-01. Dan spelen we thuis tegen utrecht.
Elf voetbal papieren versie ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom komen opeens die Boulah geruchten vandaan? Zelfs voetbalzone meld er niets over.
Jij mag helemaal niks tekenen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:55 schreef Blight het volgende:
Ik teken er voor.
Zo´n spaanstalig stuk van de zogenaamde sevilla sitequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom komen opeens die Boulah geruchten vandaan? Zelfs voetbalzone meld er niets over.
Heitinga moet helemaal niet rechtsback spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:31 schreef toma het volgende:
[.]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |