En dan speelt El Ahmadi en Perez niet, en dan moet Perez op de bank en dan is Boulahrouz de kankermarokaan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boulahrouz, El Ahmadi, Perez. Het zijn allemaal geruchten maar het zou een mooi rijtje transfers zijn
Perez zit al bijna op het vliegtuig met Ajax manquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boulahrouz, El Ahmadi, Perez. Het zijn allemaal geruchten maar het zou een mooi rijtje transfers zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perez zit al bijna op het vliegtuig met Ajax man.
GOEDEMORGEN!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boulahrouz, El Ahmadi, Perez. Het zijn allemaal geruchten maar het zou een mooi rijtje transfers zijn [afbeelding]
Daarom, denk dat met grootverdieners als Davids, Huntelaar, (Suarez?) en Luque niet zoveel ruimte meer is. Hoewel Stams vertrek natuurlijk wel weer wat ruimte schept.....quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Luque kon toch ook wel met zn salaris van dik een miljoen?
Hehehehehe bedankt voor de wake up call allemaalquote:
donders als dat gebeurt dan .... .quote:
Kun je nagaan wat er had gestaan als Boulahrouz van de zomer was gekomen en Davids zn scheenbeschermer gewoon had om gedaan.quote:
als als als hequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er had gestaan als Boulahrouz van de zomer was gekomen en Davids zn scheenbeschermer gewoon had om gedaan.
Dan had je Stam, Boulahrouz en Davids gehad met Heitinga die er ook wat van kanquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er had gestaan als Boulahrouz van de zomer was gekomen en Davids zn scheenbeschermer gewoon had om gedaan.
Is een echte marokkaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Sethje het volgende:
Boulahrouz wie kent 'm niet......
Dan zou ik 2 paar scheendekkers om doen als tegenstander zijndequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef jna het volgende:
[..]
Dan had je Stam, Boulahrouz en Davids gehad met Heitinga die er ook wat van kan
Ik weet het... Maar om nu te zeggen dat 'we' zo'n goede zomer achter de rug hebben.quote:
scheendekkers?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan zou ik 2 paar scheendekkers om doen als tegenstander zijnde
Als je moeder een lul had, was ze je vader geweest.quote:
Ajax wilde niet reageren, zei de NOS in het sportjournaal gisteravond (of was het al eergisteravond?). Daarna gingen ze maar uitzenden wat Koeman zei in augustus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:57 schreef w00h00 het volgende:
Is van Geel met vakantie ofzo? Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen, ook niet met reacties op het opnieuw aantrekken van Perez.
Hij zit samen met Hans van der Zee ergens in Zuid-Amerika?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:57 schreef w00h00 het volgende:
Is van Geel met vakantie ofzo? Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen, ook niet met reacties op het opnieuw aantrekken van Perez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |