whehe, wrong topic?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:34 schreef ThE_ED het volgende:
Verbal moet trouwens maar eens geld gaan eisen voor de slechte afsluitingen die mensen tegenwoordig onder hun post knallen.
uh-huhquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:31 schreef Danny het volgende:
't is me wat
Jij was de bieder?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:31 schreef Danny het volgende:
't is me wat
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:33 schreef Fugie het volgende:
ja kan natuurlijk ook bellen
email als serieus communicatiemiddel geloof ik niet zo in.
The big D. has spoken. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:31 schreef Danny het volgende:
't is me wat
Was er al trouwens: Geldwolvenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier kan een mooie lemming van komen trouwens
reply van retard:quote:Te koop aangeboden:
Asus 8800GTX i.c.m. Hr03+
die gts kost dus 1/2 van mijn kaartquote:hallo, wilt u uw videokaart misschien ruilen tegen mijn bfg 8800gts 320mb oc2? ik zou het zeer op prijs stellen. alvast bedankt. mvg
zucht..quote:Is goed, als ik mijn opel kan inruilen tegen uw F50.
retorische vraag?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Was het een marrokaan?
duhquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:03 schreef Wimo. het volgende:
Ik heb ook een mooie :
advertentie :
[..]
reply van retard:
[..]
die gts kost dus 1/2 van mijn kaart![]()
mijn reply :
[..]
zucht..
En eBay heeft geen geneuzel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
Daarom is in de rest van de wereld eBay ook groter dan Marktplaats.
Stom geneuzel van mensen met tijd te veel daaro.![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:59 schreef Repeat het volgende:
Nee eBay is lekker. Genaaid worden door vriendjes die zitten te bieden om de prijs lekker op te drijven...
Nou en, als het te duur voor je word koop je het toch niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:59 schreef Repeat het volgende:
Nee eBay is lekker. Genaaid worden door vriendjes die zitten te bieden om de prijs lekker op te drijven...
Bejaarden die het er maar al te graag voor betalenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:18 schreef Repeat het volgende:
Of mensen die een hoofdprijs vragen voor al hun oude gare troep
Ook de kansarmen moeten eten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het ook altijd wazig dat mensen van die advertenties neerzetten waarin staat: Je, ik wil graag een hamster voor mijn zoontje, maar dat kan ik niet betalen.
Dus heeft iemand een hamster met hok, gratis en kan die dat ook nog even langs komen brengen want ik heb geen auto.
Of raskatten/-honden die mensen gratis willen...
Echt, ik snap dat niet.
Stel dat jij 200e als max bod invoert en de hoogste prijs is momenteel 100e. Dan krijg jij het voor 110 euro ofzo. Als er dan zon naaier op gaat bieden moet je straks 190e dokken. Ben je mooi de lul...quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nou en, als het te duur voor je word koop je het toch niet.
En dan verwidjer jij dat bod weer?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef bartmk3 het volgende:
Vandaag ook zo'n gevalletje kansloos gehad:
Had iets te koop staan, zegt zo'n geinteresseerde ja ik bied er 12,50 voor.
Ik zeg: voor 15,- mag je het hebben
Biedt diezelfde persoon 5 minuten later 12,50.
Slaat ook weer nergens op. Paupers.
Dat vind ik ook zo raar. Als ik oprechte interesse heb stuur ik een net mailtje, goed taalgebruik, dus niet dat nederturks wat je vaak op marktplaats ziet. Stel ik wat vragen ed, maar vaak krijg je gewoon geen reactie. Willen die mensen dan niks verkopen ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En dan verwidjer jij dat bod weer?Jij snapt duidelijk dat systeem niet. Zulke boden worden wel hoger als iemand dat ervoor over heeft.
Maargoed, laatst was er ook iemand die 3pc en een UPS oid aanbood voor ¤15,-
Aangezien ik ze niet allemaal hoef, en ik geen troep wil hebben wil ik alleen de pc die mij wel interessant leek. Dus ik mailen, ¤10,- voor die specifieke pc. Nooit een antwoord op gehad. Maargoed.
Misschien begrijpen ze je niet en verstaan ze alleen maar nederturks?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar. Als ik oprechte interesse heb stuur ik een net mailtje, goed taalgebruik, dus niet dat nederturks wat je vaak op marktplaats ziet. Stel ik wat vragen ed, maar vaak krijg je gewoon geen reactie. Willen die mensen dan niks verkopen ofzo
Dan gaan ze lekker weg uit Nederlandquote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:08 schreef Robier het volgende:
[..]
Misschien begrijpen ze je niet en verstaan ze alleen maar nederturks?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:18 schreef Repeat het volgende:
Nou en? Als iemand het ervoor wil betalen, prima toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:18 schreef Repeat het volgende:
nee, IS HET EEN NEGER???quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Was het een marrokaan?
Als ze geen geld hebben moeten ze niet aan kinderen beginnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:31 schreef NielsTriple het volgende:
Tijdje terug een van onze kinderwagens (we hebben er 3 in totaal) op Marktplaats gezet, voor 30 euro.
Krijg dezelfde dag nog een mailtje, of we dat ding voor 15 euro willen verkopen, heel levensverhaal erin, zielig jong moedertje, weinig geld om rond te komen, zou zo graag een kinderwagen willen![]()
![]()
![]()
Waarom willen mensen op je gevoel spelen om korting af te dwingen? :/
(heb het niet gedaan trouwens)
Vergeet de auction snipers niet !quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:59 schreef Repeat het volgende:
Dat ligt mischien meer aan het feit dat eBay wereldwijd bekent is en Marktplaats enkel in Nederland? Het zou zo maar eens kunnen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
Daarom is in de rest van de wereld eBay ook groter dan Marktplaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |