Laatst was ik op de een of ander veilingsite. Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd, daar is veel geld in gaan zitten dus ik ben een beetje aan het bezuinigen op de inrichting. Ik zag wat mooie spulletjes maar vreselijk overprijsd.
Ik bood de helft van de vraagprijs aan, een in mijn ogen redelijk bedrag. Die aanbieder gelijk janken dat ik veels te laag bied. Ik wil ook niet lullig zijn, hij klonk alsof hij het wel heel goed kon gebruiken, dus ik verhoog mijn bod en we hadden een deal.
Volgende dag wil ik de spullen gaan ophalen, doet mijn auto het niet. Dus ik wil hem een mail sturen, doet mijn computer het niet. Toen ik dat probleem gefixt had, zag ik dat met 0,50 cent overboden was en nu wil die sukkel de spullen niet aan mij verkopen! Hoe kan zo iemand daar nu mee leven, ik wens hem veel plezier met zijn spullen.
Klacht: krenten van verkopers op marktplaats.
Toevoeging:Ik kom zojuist terug van mijn advocaat en we zijn tot de conclusie gekomen dat er een mondelinge overeenkomst tot stand is gekomen. Ik heb besloten de aanbieder voor het gerechtshof te dagen. De beste man kan binnenkort een dagvaardiging via de mail verwachten.
[ Bericht 17% gewijzigd door Juztin_Case op 03-01-2008 16:42:06 ]