Voor de luie honden, lees de alleen klacht maar.

Inleiding:
Ik ben een beetje mijn rommelhok aan het opruimen dus ik zet een aantal dingen op Marktplaats.
Het stond er allemaal al een poosje op toen er op een gegeven moment iemand (persoon X.) een bod uitbracht voor de helft van de vraag prijs. Ik zeg dat ik het wel laag vind, maar persoon X. zegt dat dat nou eenmaal zo gaat blabla en dat het niet zeker is want hij biedt op meer van dezelfde artikelen tegelijkertijd. Ach, ik wil er vanaf, dus ik doe een tegenbod, beetje onderhandelen, komen we op 2/3 van de vraagprijs uit.
Persoon X. gaat akkoord en zegt de volgende dag langs te komen, maar ik hoor niks meer van 'm. Ik mail nog een keer, blijft stil.
Ondertussen biedt er iemand anders (persoon Y) over dit bedrag heen en het de volgende dag ophalen. Natuurlijk begint persoon X. dan opeens op z'n mails te reageren en hij wil nu wel langskomen. Dus ik antwoord netjes dat hij overboden is, en vraag 'm of hij daarmee nog steeds interesse heeft.
De overboden persoon stuurt me een jankerig mailtje dat we een deal hadden en dat ik het maar zelf moet weten als ik zo door het leven wil gaan en dat ik er maar veel plezier in moet hebben bla bla bla

klacht:
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten op Marktplaats, je een hele tijd aan het lijntje houden omdat ze op 20 dingen tegelijk bieden, dan opeens heel snel de boel willen afhandelen en vervolgens gaan janken dat ze zijn overboden.
Als ik iets voor de wereld had willen doen had ik m'n artikel wel voor een Western Union cheque naar Nigeria verscheept.