MadMaster +2quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Tavares, werden vorige week tijdens de Top 2000 nog genoemd...
Musical Youth? Want ik vat die grafstenen maar meteen op als een hint: volgens mij is er al eentje overleden van die boys.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
We zoeken ook een 'boyband', hoewel ze niet echt onder die noemer geplaatst kunnen/mogen worden...
3e! Ik teken ervoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:13 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Hmm deze opmerking brengt mij bij The Pasadenas (Tribute) ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Musical Youth? Want ik vat die grafstenen maar meteen op als een hint: volgens mij is er al eentje overleden van die boys.
Beter...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:18 schreef peaceman het volgende:
Hmm deze opmerking brengt mij bij The Pasadenas (Tribute) ?
Met dank aan schaap...die me op het juiste spoor bracht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter...![]()
Ik was op zoek naar een afbeelding van de tweeling David en Michael Milliner van de Pasadenas en kwam deze afzonderlijke grafstenen tegen. Hoe symbolisch wil je het hebben?
Plasmans +2
Ja hmmm maar wat specifiek daarvan...?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Burnett het volgende:
Rapper's Delight
Dat is het volledige antwoordquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Ook vorige week gehoord/gelezen in de Top 2000 a Gogo:
Het nummer is gebaseerd op Rappers Delight, waarbij iemand een tekst probeert te zingen die hij/zij in werkelijk niet goed kent en dus maar wat brabbelt...
Komt qua rolverdeling in de buurt, net als Erasure...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:48 schreef methodmich het volgende:
Soft Cell?
Nu stoppen jij...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:51 schreef NJlo het volgende:
Voor de lol een gokje op Wham! ?
Dan kunnen we Communards nog ff proberen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:
Er moet minstens één homo in zitten, want die kerel rechts zit met zijn benen over elkaar....
Maar als die drie bands afvallen, tja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |