niks hoorquote:
nee, maar ik bevestig het nog een keerquote:
mja, en sommige mensen posten iets en kijken nooit meer terugquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja. Dat weet je pas als de link van 't plaatje al gezet is (helaas)
Alles, want het is kaas...quote:
ik was benieuwd wat er nou in de TT stondquote:
kaas is lekker juistquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt hij weer met z'n 'alles wat van melk gemaakt is' fobie
Dat maak jij ervan...quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt hij weer met z'n 'alles wat van melk gemaakt is' fobie
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik was benieuwd wat er nou in de TT stond
whehe, ok.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan...![]()
Kaas is vies, alle andere melkprodukten niet
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
Piemolkaas
Valt reuze mee...quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok.
Ik dacht dat je echt niks lustte wat van melk gemaakt was.
Waarom?quote:
how cutequote:Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Mag je snel beter worden!"
VOOR EER-IK VAN HOUNIET
Als dat waar is: boeiendquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:28 schreef BrandX het volgende:ze heeft neplippen (die die onderdeel zijn van haar mond dan hè, al het overige zou ik niet weten.)
NIETquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:28 schreef BrandX het volgende:ze heeft neplippen (die die onderdeel zijn van haar mond dan hè, al het overige zou ik niet weten.)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:28 schreef BrandX het volgende:ze heeft neplippen (die die onderdeel zijn van haar mond dan hè, al het overige zou ik niet weten.)
quote:
doet mpg niet voor je he als je ziek bentquote:
jij ziet dr ook lekker uit hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:28 schreef BrandX het volgende:ze heeft neplippen (die die onderdeel zijn van haar mond dan hè, al het overige zou ik niet weten.)
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
doet mpg niet voor je he als je ziek bent
Phenomen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Maar nu ben ik er weer
onder je keelquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
Waar is mijn buik?
chuck al gekeken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:52 schreef Houniet het volgende:
ef nieuw biertje pakken
14.gifquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:54 schreef Houniet het volgende:
ga ik zo doen! ben nu alles op me laptop zetten en daarna ga ik me nest in kijken
Geen toegangquote:
ik mot geen foto's van rachel als ik ziek ben neequote:Op donderdag 3 januari 2008 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
doet mpg niet voor je he als je ziek bent
MMquote:
hehee JIJ !quote:
half seizoen 1 van Chuckquote:
Nostalgiequote:
Als je ziek ben, krijg je wel foto's van mijquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik mot geen foto's van rachel als ik ziek ben nee
[..]
MM![]()
Have funquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
ik heb me biertje op en ga me nest in.
Chuck kijken
hfquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
ik heb me biertje op en ga me nest in.
Chuck kijken
http://episodeworld.com/show/Chuckquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
Chuck als in Chuck Norris?
quote:Zachary Levi (Less Than Perfect) plays Chuck, a nerdy computer tech who has a database of government secrets downloaded into his brain. Chuck soon finds himself recruited by John Casey (Adam Baldwin of Day Break), a veteran NSA Agent, for espionage work with his new partner (and first date in ten years) Sarah (Yvonne Strzechowski) -- leading Chuck to live a split life of computer geek and secret NSA missions.
doe ik het ook voorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je ziek ben, krijg je wel foto's van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |