abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56718306
dus dat bromgeluid is een defect? het is heel zacht en ik heb zelf heel goed gehoor en hoor vaak de zachste dingen. Dus ik dacht dat het gewoon aan mezelf lag
pi_57661204
Ik heb nu vaker dat wanneer de 30 minuten voorbij zijn, en het geluid begint, dat de grote snooze knop niet functioneert als snooze, maar als knop om het licht van de display in te stellen, mega irritant is dit
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:58:07 #153
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57661344
werkt het?

of heeft het vooral een psychologisch effect?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57663428
Ik wordt er wel een stuk fijner wakker van dan van een normale wekker met irritante alarmpjes enzo.
Verder helpt het me niet echt om dan ook echt op tijd op te staan, maar dat heeft meer met mij te maken
pi_57666664
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef DANILXL het volgende:
werkt het?

of heeft het vooral een psychologisch effect?
Wat is precies het verschil?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_58588512
Iemand wel eens gehad dat de Radio spontaan aan gaat op een willekeurig tijdstip ondanks dat het alarm is uitgeschakeld?

Behoorlijk irritant gezien ik het volume altijd op max heb staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door mwuhaha op 10-05-2008 02:26:19 ]
pi_58589639
nee hier nog nooit mee gemaakt.. Gelukkig lijkt me best wel kut..
  zaterdag 10 mei 2008 @ 05:18:29 #158
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_58589684
En het is stuk.. De alarm- en vogelgeluiden doen het niet meer, enige wat ik hoor is licht geruis.

Philips maar eens bellen dinsdag.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 10 mei 2008 @ 08:58:08 #159
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58590112
Die van mij heb ik op 17 april teruggestuurd. Mijn geluid deed het helemaal niet meer, geen radio, geen wekgeluiden. Gebeld, je krijgt een retourformulier, opgestuurd en brief; binnen 2 weken.
Ik van de week dus gebeld, hey ik ben 'm al 3 weken kwijt! Zeggen ze bij de technische dienst daar, dat het 'gemiddeld 16 werkdagen duurt'. Onderhand 4 weken dus. Heb meteen gezegd dat ze dat wel in de brief mogen zetten dan, want dit wekt zo wel frustratie op . Beetje jammer maar niks aan te doen.

Ik mis 'm alleen zo .
Whatever I want.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 09:24:43 #160
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58590257
Nu heb je dat ding toch helemaal niet meer nodig? Ik wordt tegenwoordig al rond 6:00u wakker van de zon
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 09:38:06 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_58590329
Die van mij staat onder in de kast. Ik heb tegenwoordig een bedgenoot die erg op tijd en erg vroeg op moet.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:13:12 #162
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58591991
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 08:58 schreef PeRi het volgende:
Die van mij heb ik op 17 april teruggestuurd. Mijn geluid deed het helemaal niet meer, geen radio, geen wekgeluiden. Gebeld, je krijgt een retourformulier, opgestuurd en brief; binnen 2 weken.
Ik van de week dus gebeld, hey ik ben 'm al 3 weken kwijt! Zeggen ze bij de technische dienst daar, dat het 'gemiddeld 16 werkdagen duurt'. Onderhand 4 weken dus. Heb meteen gezegd dat ze dat wel in de brief mogen zetten dan, want dit wekt zo wel frustratie op . Beetje jammer maar niks aan te doen.

Ik mis 'm alleen zo .
uhm, ik heb die van mij begin januari opgestuurd en kreeg hem pas na 18 maart terug... dus tel uit je "winst". Kut Philips, dreigen met de Consumentenbond helpt.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_58592111
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 09:24 schreef SeLang het volgende:
Nu heb je dat ding toch helemaal niet meer nodig? Ik wordt tegenwoordig al rond 6:00u wakker van de zon
Precies ja. Alleen vind ik het erg vervelend want ik hoef om 6.00 niet op

Moet maar eens wat van die kieren gaan dichtmaken. Vooral onder m'n deur door komt onwijs veel licht.

Ik wordt trouwens altijd wakker gemaakt door de wekker op m'n Nokia. Die heeft ook zo'n heerlijk langzaam opkomend riedeltje.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58597126
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:22 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Precies ja. Alleen vind ik het erg vervelend want ik hoef om 6.00 niet op

Moet maar eens wat van die kieren gaan dichtmaken. Vooral onder m'n deur door komt onwijs veel licht.

Ik wordt trouwens altijd wakker gemaakt door de wekker op m'n Nokia. Die heeft ook zo'n heerlijk langzaam opkomend riedeltje.
Mijn Nokia kan niet eens wekken met een mp3 en herhaald dan een kort melodietje 2 of 3x achter elkaar. Echt reuze irritant.
Ga er binnenkort echt 1 kopen. Zijn gelukkig (en terecht) ook al wat minder duur.
pi_58597500
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:23 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Mijn Nokia kan niet eens wekken met een mp3 en herhaald dan een kort melodietje 2 of 3x achter elkaar. Echt reuze irritant.
Ga er binnenkort echt 1 kopen. Zijn gelukkig (en terecht) ook al wat minder duur.
Wat voor Nokia heb je? De mijne (3220) heeft ook geen MP3 ondersteuning en het wekgeluid is een soort elektronisch belletje (tidididi.. <tril> tidididi-didi-didi <tril>) die heel zacht begint en langzaam harder wordt. Samen met de trilfunctie wordt ik daar rustig mee gewekt anders.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58598593
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:49 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Wat voor Nokia heb je? De mijne (3220) heeft ook geen MP3 ondersteuning en het wekgeluid is een soort elektronisch belletje (tidididi.. <tril> tidididi-didi-didi <tril>) die heel zacht begint en langzaam harder wordt. Samen met de trilfunctie wordt ik daar rustig mee gewekt anders.
N73, dat standaard alarm is helemaal niks. Ik heb er handy alarm op, die ook meerdere alarmen kan, maar dus geen mp3 als alarmtoon.
Er zullen best andere programmaatjes zijn, maar ik heb toch liever radio als alarm.
  zondag 11 mei 2008 @ 00:31:18 #167
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_58603718
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:59 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

N73, dat standaard alarm is helemaal niks. Ik heb er handy alarm op, die ook meerdere alarmen kan, maar dus geen mp3 als alarmtoon.
Er zullen best andere programmaatjes zijn, maar ik heb toch liever radio als alarm.
Sowieso snoozt de N73 slechts een half uurtje met geluidsfragmenten die altijd te zacht klinken. De oude Nokia's hadden tenminste betere wekkers.
The Internets, I needs it..
  zondag 18 mei 2008 @ 10:45:51 #168
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58739281
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:13 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

uhm, ik heb die van mij begin januari opgestuurd en kreeg hem pas na 18 maart terug... dus tel uit je "winst". Kut Philips, dreigen met de Consumentenbond helpt.
Ik heb mijn nieuwe gister ontvangen, ben 'm dus een maand kwijt geweest.
Whatever I want.
pi_58739548
Denk dat ook maar is ga terug sturen het gebrom is de laatste tijd harder, morgen maar effe bellen.
............................
pi_59197525
Heb er sinds een week nu een. Werkt echt perfect, heb me nog niet verslapen, wat me anders geregeld overkomt. Gebruik hem ook als leeslamp en dat gaat ook perfect. Hij maakt wel een licht brommend geluid, maar niet storend. Ben er erg tevreden over tot dusver.
pi_59224164
tvp
  maandag 9 juni 2008 @ 12:02:58 #172
19142 tslh
Never at ease.....
pi_59243033
Dat gebrom is een defect: dat had ik ook. Terugsturen zodat hij omgeruild wordt voordat je je er aan gaat irriteren.
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_59243829
Ik kijk over een tijdje wel hoe het gaat met dat gebrom. Ben nu net blij me al 1,5 week niet te hebben verslapen. Ik had zoiets van als het werkt is dat ding zijn geld meer dan waard en dat is bij mij gelukkig meer dan het geval. Ik had niet durven dromen dat dit zo goed zou werken. Val ook niet meer zo makkelijk in slaap na het wekken. Als ik een gewone wekker op snooze druk na het wekken slaap ik binnen een minuut weer en verslaap ik me dus.

Ik vind de bediening ook wel goed. De 2 draaischakelaars om het volume en de lichtintensiteit te regelen. Ook het verzetten van het alarm gaat makkelijker, vooral als je hem iets vroeger wil zetten (de tijd en alarm kunnen ook teruguit).
pi_59244941
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vervelend vind om het alarm uit te schakelen (in het weekend wil ik niet gewekt worden). Tig keer drukken op het alarmknopje om door te geluidjes heen te gaan en dan natuurlijk net 1 keer te vaak klikken waardoor je weer door de reeks heen mag. En bij het inschakelen weer hetzelfde.

Of is er een gemakkelijkere manier?
  maandag 9 juni 2008 @ 14:46:19 #175
19142 tslh
Never at ease.....
pi_59247378
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:21 schreef octopussy het volgende:
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vervelend vind om het alarm uit te schakelen (in het weekend wil ik niet gewekt worden). Tig keer drukken op het alarmknopje om door te geluidjes heen te gaan en dan natuurlijk net 1 keer te vaak klikken waardoor je weer door de reeks heen mag. En bij het inschakelen weer hetzelfde.

Of is er een gemakkelijkere manier?
Nee, volgens mij is dit de enige manier.. En je hebt volkomen gelijk: het is weliswaar een kleine moeite maar toch irritant.
Life is funny. Well, yours is. To me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')