Wat is precies het verschil?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef DANILXL het volgende:
werkt het?
of heeft het vooral een psychologisch effect?
uhm, ik heb die van mij begin januari opgestuurd en kreeg hem pas na 18 maart terug... dus tel uit je "winst". Kut Philips, dreigen met de Consumentenbond helpt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:58 schreef PeRi het volgende:
Die van mij heb ik op 17 april teruggestuurd. Mijn geluid deed het helemaal niet meer, geen radio, geen wekgeluiden. Gebeld, je krijgt een retourformulier, opgestuurd en brief; binnen 2 weken.
Ik van de week dus gebeld, hey ik ben 'm al 3 weken kwijt! Zeggen ze bij de technische dienst daar, dat het 'gemiddeld 16 werkdagen duurt'. Onderhand 4 weken dus. Heb meteen gezegd dat ze dat wel in de brief mogen zetten dan, want dit wekt zo wel frustratie op. Beetje jammer maar niks aan te doen.
Ik mis 'm alleen zo.
Precies ja. Alleen vind ik het erg vervelend want ik hoef om 6.00 niet opquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:24 schreef SeLang het volgende:
Nu heb je dat ding toch helemaal niet meer nodig? Ik wordt tegenwoordig al rond 6:00u wakker van de zon
Mijn Nokia kan niet eens wekken met een mp3 en herhaald dan een kort melodietje 2 of 3x achter elkaar. Echt reuze irritant.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies ja. Alleen vind ik het erg vervelend want ik hoef om 6.00 niet op
Moet maar eens wat van die kieren gaan dichtmaken. Vooral onder m'n deur door komt onwijs veel licht.
Ik wordt trouwens altijd wakker gemaakt door de wekker op m'n Nokia. Die heeft ook zo'n heerlijk langzaam opkomend riedeltje.
Wat voor Nokia heb je? De mijne (3220) heeft ook geen MP3 ondersteuning en het wekgeluid is een soort elektronisch belletje (tidididi.. <tril> tidididi-didi-didi <tril>) die heel zacht begint en langzaam harder wordt. Samen met de trilfunctie wordt ik daar rustig mee gewekt anders.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mijn Nokia kan niet eens wekken met een mp3 en herhaald dan een kort melodietje 2 of 3x achter elkaar. Echt reuze irritant.
Ga er binnenkort echt 1 kopen. Zijn gelukkig (en terecht) ook al wat minder duur.
N73, dat standaard alarm is helemaal niks. Ik heb er handy alarm op, die ook meerdere alarmen kan, maar dus geen mp3 als alarmtoon.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat voor Nokia heb je? De mijne (3220) heeft ook geen MP3 ondersteuning en het wekgeluid is een soort elektronisch belletje (tidididi.. <tril> tidididi-didi-didi <tril>) die heel zacht begint en langzaam harder wordt. Samen met de trilfunctie wordt ik daar rustig mee gewekt anders.
Sowieso snoozt de N73 slechts een half uurtje met geluidsfragmenten die altijd te zacht klinken. De oude Nokia's hadden tenminste betere wekkers.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:59 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
N73, dat standaard alarm is helemaal niks. Ik heb er handy alarm op, die ook meerdere alarmen kan, maar dus geen mp3 als alarmtoon.
Er zullen best andere programmaatjes zijn, maar ik heb toch liever radio als alarm.
Ik heb mijn nieuwe gister ontvangen, ben 'm dus een maand kwijt geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
uhm, ik heb die van mij begin januari opgestuurd en kreeg hem pas na 18 maart terug... dus tel uit je "winst". Kut Philips, dreigen met de Consumentenbond helpt.
Nee, volgens mij is dit de enige manier.. En je hebt volkomen gelijk: het is weliswaar een kleine moeite maar toch irritant.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:21 schreef octopussy het volgende:
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vervelend vind om het alarm uit te schakelen (in het weekend wil ik niet gewekt worden). Tig keer drukken op het alarmknopje om door te geluidjes heen te gaan en dan natuurlijk net 1 keer te vaak klikken waardoor je weer door de reeks heen mag. En bij het inschakelen weer hetzelfde.
Of is er een gemakkelijkere manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |