Bij de mediamarkt in Utrecht waren ze al in de aanbieding voor 125 euro.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef Burdie het volgende:
Als het goed is, is vriendlief vanavond uit z'n werk langs de mediamarkt gegaan om een wakeup light te halen voor me, dus met een beetje geluk kan ik morgen hier ook mijn ervaring delen.
Edit: vriendlief belde net dat ze bij de mediamarkt 150 euro kosten, iets duurder dan elders dus.
Ik zit nu op stand 13...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:05 schreef ThomazZ87 het volgende:
Heb m zelf op stand 10 staan.
Dat heb ik vaker gehoord. Heb jij dat Philips ding?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef Gaurav het volgende:
Ik heb het alweer een aantal maanden, en gebruik het tevens als bureaulamp. Soms gaat het licht (niet het alarm) echter vanzelf aan. (tot nu toe 4 avonden gebeurd) Ik heb geen idee hoe dit komt, de licht-only knop blijft niet hangen.
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Heb jij dat Philips ding?
Ik heb 'm vanmiddag gehaald voor 85 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt in Utrecht waren ze al in de aanbieding voor 125 euro.
Das dan de oude denk ik, niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanmiddag gehaald voor 85 euro.
Daar is 'ie prima voor geschikt. Ik heb vanmorgen geprobeerd om me te laten wekken met een klaterend beekje maar dat is niet echt gelukt, ik sliep er doorheen en werd wakker van de wekker van m'n telefoon. Het is wel zo dat ik toen sneller en makkelijker m'n bed uit kwam, onbewust werd ik dus misschien toch al eerder uit mijn diepe coma slaap gehaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ook.
Ikzelf zou het puur gebruiken als relaxed licht om mee wakker te worden en eventueel radio.
Of zit er ook echt een reguliere pure wekker op?
Volgens mij blijft de tijd enzo wel altijd branden, maar met de grote snooze-button bovenop kun je bepalen hoe 'fel' deze brandt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:49 schreef robinmos het volgende:
Is het zo dat je de verlichting van het display nooit helemaal uit kan zetten?
Ai groot minpunt.quote:Op zondag 2 november 2008 21:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij blijft de tijd enzo wel altijd branden, maar met de grote snooze-button bovenop kun je bepalen hoe 'fel' deze brandt.
Nouja ik bedoel meer dat hij geen licht geeft..quote:Op zondag 2 november 2008 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, bij een gewone wekker kan je ook het display niet uit zetten he.
Wel ik de heb de Lumie Bodyclock starter vanaf gisteren ook. Vandaag uitgetest. Wekker om 8:30.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef SeLang het volgende:
Tot nu toe erg tevreden over mijn Lumie.
Met 40 Watt geeft hij toch wel genoeg licht (dit was mijn zorg voordat ik hem kocht), al was meer licht nog wat beter geweest denk ik. Lekker wakker worden zo
Overigens heb ik bij de overgang van zomer naar wintertijd mijn wekker een uur vroeger gezet, zodat mijn dag een uur eerder begint (oftewel gelijk aan de oude zomertijd). Lekker om s'morgens een uurtje extra te hebben. Bovendien stemt mijn leefritme dan beter overeen met het daglicht.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |