abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55769016
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal gezien de eerdere aanslagen
Met die retoriek zijn er meer groeperingen aan te wijzen die de daders kunnen zijn.

USS Liberty e.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 04-01-2008 13:02:26 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55769317
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We worden al vanaf eindjaren 80 gepushed om te doen geloven dat de arabieren een wroeging hebben naar ons westersleven. Die indroctinatie is dus minstens 10 jaar lang gepropageerd.
Nee we worden niet gepushed om te doen geloven, die arabieren (de extremisten daarvan) doen namelijk goed hun best om dit te bewijzen.
quote:
Wij kunnen helemaal niets hard maken. Want als wij dat kunnen. Dan kan een uit een schoolklappend official dat helemaal.
Het probleem is dat je die idiote theorien niet plausibel kunt maken. Jij mag van mij best vinden dat de officiele lezing ver gezocht is maar dat geldt al helemaal voor de theorie die jij lijkt aan te hangen.
quote:
Waarom is zo intens veel compassie voor een bewezen compulsieve leugenachtige govt?
Kijk daar ga je weer verder met conclussie's trekken die er niet zijn. Mijn afkeer van de huidige Amerikaanse regering staat helemaal los van de officiele lezing, die is nu eenmaal plausibeler is en beter onderbouwt is dan de vele theorieen die ervan uitgaan dat de overheid er zelf achter zit.
quote:
I don't get it. Ze pakken onze rechten af. Je privacy is in het geding. en bovendien is er GEEN dreiging van terroristen.
Dat is alleen maar aangepraate angst.
Dit is volslagen kolder en je geeft wederom aan totaal geen enkele kennis te hebben van de recente geschiedenis.

Wellicht is het handig om die gigantische plaat voor je harses eens weg te bikken want de enige die hier bijhoorlijk geindoctreerd is, maar dan door volslagen idiote complot sites, ben jij. Is het je nog nooit opgevallen dat die sites exact dezelfde maniertjes gebruiken om mensen te overtuigen als waar jij de overheid van beschuldigt?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:52:06 #278
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55769338
trol alert trol alert
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:03:58 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55769660
Wie wat waar?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55770431
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:37 schreef wormwood het volgende:

[..]

Die heb ik dan over het hoofd gezien. Ik ga eens even kijken.

Edit: De enige nieuwe opmerkingen die ik jou over zien doen over vlucht 93 heb ik al op gereageerd: Meningen en argumenten over 9/11 deeltje #7

IK heb een nieuwe link gepost waarin een uitzending van de BBC te zien is . Hierin wordt heel duidelijk gezegt dat er een 'second field of debris' op 6 mijl van de krater is afgezet . Geloof je nu werkelijk dat dit puin vanaf de krater is komen vliegen , dat is onzin van de bovenste plank .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:42:00 #281
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55770525
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

IK heb een nieuwe link gepost waarin een uitzending van de BBC te zien is . Hierin wordt heel duidelijk gezegt dat er een 'second field of debris' op 6 mijl van de krater is afgezet . Geloof je nu werkelijk dat dit puin vanaf de krater is komen vliegen , dat is onzin van de bovenste plank .
Laat er eens wat berekeningen op los zou ik zeggen, ik ben benieuwd naar het resultaat.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:45:45 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55770613
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, bewijs lijkt me handig Of op z'n minst meer informatie.
Onikaan ni ov dovah
pi_55770818
Welke informatie ontbreekt er volgens jou dan?

In dit geval is deze vraag logischer : Kun je bewijzen dat het puin afkomstig was van de crash site 6 mile verderop?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:04:47 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55771098
Locatie, type puin, hoeveelheid puin etc. En natuurlijk of het daadwerkelijk bestaan heeft.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:22:58 #285
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55771470
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:52 schreef atmosphere2 het volgende:
Welke informatie ontbreekt er volgens jou dan?

In dit geval is deze vraag logischer : Kun je bewijzen dat het puin afkomstig was van de crash site 6 mile verderop?
Als er onderdelen te grote van een zandkorrel zijn is het theoretisch mogelijk dat we ook hier je achtertuin rommel vindt.
Als Sahara-zand al in Florida gevonden wordt ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:26:58 #286
52357 Lambiekje
pi_55771566
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Wie wat waar?
Denk dat het gaat over dat ik een plaat voor me kop heb dat we onze rechten hebben afgestaan voor schijnveiligheid wat gebaseerd wordt op een geindrotineerde westerswereldbeeld van de arabieren die ons willen aanvallen en dat van aanvallen wat door eigen overheden georganiseerd werd (911 & London & madrid zeer waarschijnlijk).

Volgens mij weet gros van de Arabieren niet eens dat ze ons moeten haten. Het is maar en klein groepje door de CIA getrainde en opgehitste kwasten die ons zegenaamd haten.

Zo is het ook met WO2 gegaan. De gewone man moest er van overtuigd worden dat joden untermenschen zijn. 50 jaar later doen we precies het zelfde alleen zijn het nu tulbanden. Want je kan mijn niet vertellen dat Churchill of een Roosevelt niet wisten wat Hitlers plan was aangezien beide govts de heer Adolf aanzienlijk hebben gefinancierd.
Een NWO dat is al zo oude als de egyptenaren dus een depopulatie was toen ook al de ideeen. Alleen tja doen was de techniek nog niet vergenoeg om iedereen te spotten op een monitor. Dat is tegenwoordig wel anders.

Echt Hitler zal stinkend jaloers geweest zijn op Bush.

[ Bericht 30% gewijzigd door Lambiekje op 04-01-2008 14:38:18 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55771861
Stel dat al die terroristen inderdaad allemaal voor de NWO werken die aanslagen plegen zodat ze onze vrijheden kunnen afnemen. Dan is er nog steeds veiligheid bereikt door het afnemen van de vrijheden, de NWO heeft z'n doel bereikt en hoeft dus geen aanslagen meer te ensceneren waardoor we veiliger zijn.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:41:18 #288
52357 Lambiekje
pi_55771957
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:38 schreef CeeJee het volgende:
Stel dat al die terroristen inderdaad allemaal voor de NWO werken die aanslagen plegen zodat ze onze vrijheden kunnen afnemen. Dan is er nog steeds veiligheid bereikt door het afnemen van de vrijheden, de NWO heeft z'n doel bereikt en hoeft dus geen aanslagen meer te ensceneren waardoor we veiliger zijn.
Oke .. we zijn dan misschien veilger voor terroristen. Maar als we straks massaal aan de chip zitten.
Wat als er dan een hacker een chip-reader heeft of als bijv Wilders min.president wordt. Dan zitten we als ratten gevangen.

We zijn onze privacy min of meer kwijt en onze veiligheid. Een politiestaat is hier om de hoek en in Amerika is het al zover.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:42:38 #289
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55772003
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke .. we zijn dan misschien veilger voor terroristen. Maar als we straks massaal aan de chip zitten.
Wat als er dan een hacker een chip-reader heeft of als bijv Wilders min.president wordt. Dan zitten we als ratten gevangen.

We zijn onze privacy min of meer kwijt en onze veiligheid. Een politiestaat is hier om de hoek en in Amerika is het al een politiestaat.
Net als in de DDR ja?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:44:33 #290
52357 Lambiekje
pi_55772065
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Net als in de DDR ja?
Communistisch bewind is ook een vorm van politiestaat.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:49:10 #291
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55772177
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lekker he, van die open deuren intrappen . Ik vroeg of je mijn vergelijking gerechtvaardigd vindt.
pi_55773414
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Eerder vond je Noord-Korea (communistische staat) nog een voorbeeld van een land waar je niet geïndoctrineerd werd door de media.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 15:48:12 #293
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55773473
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Eerder vond je Noord-Korea (communistische staat) nog een voorbeeld van een land waar je niet geïndoctrineerd werd door de media.

Oké mijn hoop is verloren. Ik had stiekem nog de hoop dat Lambiekje zou zeggen dat mijn vergelijking met de DDR overdreven is, maar dit doet doet die deur wel erg hard dicht slaan.
pi_55773829
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 15:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Oké mijn hoop is verloren. Ik had stiekem nog de hoop dat Lambiekje zou zeggen dat mijn vergelijking met de DDR overdreven is, maar dit doet doet die deur wel erg hard dicht slaan.
Hij zei het niet zo zoals ik net stelde, maar uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In weze is het zo erg ja.

Alleen tja hier heb je dak boven het hoofd, je eten (wat eigenlijk chemische rotzooi is) en straks per 2010 helemaal walgelijk is, je DVDtje weet ik veel. Dan mag ik nog wal zeer kritisch is kijken naar zaken wat er speelt. Want ik weet wel bijna zeker dat het nog velen malen treuriger is dan dat ik eventje hier zo uit de losse hand voor schotel.

Er is geen ontkomen aan alles is al geintregreerd met elkaar. NWO heeft al heel wat stappen gezet. Bijvoorbeeld met het 1 Europa. Of het oprichten van de VN. Wat dat is echt een monster van een organisatie.

Enige landen waar je nog aan de westerse onzin kan ontsnappen is naar Venuzuela, NoordKorea en Iran. Rest van de wereld is al inweze in handen van Amerika (via bankwezen). Maar dat zal ook wel niet lang duren.
pi_55775289
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:04 schreef ATuin-hek het volgende:
Locatie, type puin, hoeveelheid puin etc. En natuurlijk of het daadwerkelijk bestaan heeft.
ok , we kiezen een stuk aluminium van de romp , een scherf . Kunnen we er vanuit gaan dat het puin gemiddeld niet sneller wegschiet als dat het vliegtuig zich in de grond boorde?

Goed kans ook dat het meeste puin niet rechtlijnig gaat vliegen ,maar met een boog of kaatsend tegen de grond of tegen de bomen die volop rond de site aanwezig waren.

Exacte gegevens zijn niet openbaar gemaakt ,dit is gebruikelijk bij een dergelijk onderzoek . Ik denk echter dat er ook zonder die gegevens te bepalen valt dat dat puin zo ver niet zal vliegen. Als het wel zo ver vliegt dan moeten er voorbeelden van zijn .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:25:40 #296
52357 Lambiekje
pi_55775581
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee dat zit anders ... Als je dus wil ontsnappen aan de klauwen van Amerika. Dan was NK, Iran of Venuzuela een optie. Het was niet perse de media. Inweze zijn we dus gedoemd op naar de hand van Amerika met z'n totalitiare staat idee te leven. Die 3 landen die ik noemde is overigens ook geen goede optie. Ontsnappen aan de ongein is er eigenlijk dus niet meer bij.

Aan de manier te zien hoe makkelijk en snel we onze rechten waar we zo lang voor gevochten door een falseflag operatie in de vuilnisbak hebben gooid. Een 1984-wereld zal niet echt lang meer duren.

En trouwens ik denk als Iran ook bewerkt is ..dat vervolgens of Venezuela of NK wordt aangepakt.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:09:57 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55776578
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:10 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

ok , we kiezen een stuk aluminium van de romp , een scherf . Kunnen we er vanuit gaan dat het puin gemiddeld niet sneller wegschiet als dat het vliegtuig zich in de grond boorde?

Goed kans ook dat het meeste puin niet rechtlijnig gaat vliegen ,maar met een boog of kaatsend tegen de grond of tegen de bomen die volop rond de site aanwezig waren.

Exacte gegevens zijn niet openbaar gemaakt ,dit is gebruikelijk bij een dergelijk onderzoek . Ik denk echter dat er ook zonder die gegevens te bepalen valt dat dat puin zo ver niet zal vliegen. Als het wel zo ver vliegt dan moeten er voorbeelden van zijn .
Zoals ik al schreef, zonder info speculeren lijkt me niet zo nuttig.
Onikaan ni ov dovah
pi_55777581
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef, zonder info speculeren lijkt me niet zo nuttig.
Dat is waar , dus laten we maar aanhouden dat het puin niet vanaf de inslagkrater is komen vliegen . En trouwens we doen hier eigenlijk weinig anders dan speculeren in deze topics. Wat is de meest geloofwaardige versie? , daar gaat het om .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:33:04 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55778586
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:52 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Dat is waar , dus laten we maar aanhouden dat het puin niet vanaf de inslagkrater is komen vliegen . En trouwens we doen hier eigenlijk weinig anders dan speculeren in deze topics. Wat is de meest geloofwaardige versie? , daar gaat het om .
Daar ben ik het niet mee eens. Maargoed, zullen we dit dan maar laten?
Onikaan ni ov dovah
pi_55781360
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:26 schreef Babyloniaa het volgende:
hallo mouzzer:
Ik vermoed dat je wel eens gevlogen hebt met een boeing als piloot dat je zo stellig dingen beweert?
Waar heb je mee gevlogen?
Niet als piloot, ik ken wel een 737/757 piloot, maar voor 9/11 kon je tijdens een vlucht makkelijk een kijkje in de cockpit nemen hoor. De wereld onder je schiet niet in een waas voorbij, iedereen die wel eens gevlogen zal dat beamen. Kleinste cockpit vond ik die van de Concorde. Volgens mij heb jij nog nooit in een vliegtuig gezeten en beweren dat je bijna niks kan zien vanuit de cockpit is dus complete onzin, dit is je uitzicht vanuit de cockpit van een 767: http://www.youtube.com/watch?v=IEeuiuHcm3c

En dit bedoel ik met visuele orrientatie: http://www.youtube.com/watch?v=uYg8ASfBByk

Manhattan vanuit een vliegtuig: http://www.youtube.com/watch?v=Fh1CTSjZe-8
quote:
De kapers hebben inderdaad geoefend volgens het officieel verhaal echter op kleine vliegtuigen.
Dan ken je dus het officiele verhaal gewoon niet, heel vreemd dat je dan zulke claims maakt constant en je hebt je totaal niet verdiept in het officiele verhaal. Naast het vliegen in kleine vliegtuigen hebben ze vele uren les gehad in Boeing 727/737 flight simulators, zie hier bijvoorbeeld een foto van Ziad Jarrah in een silmulator in Januari 2001: http://www.cooperativeres(...)21500jarrahsimulator

Zie hier de opsomming van de vele uren training in Boeing flight simulators:
http://www.cooperativeres(...)a122900attasimulator
quote:
De direkteur van de betreffende vliegschool Rudi Dekkers een hollander trouwens, zegt zelf dat er geen vergelijk is en hij zou zelf al geen boeing kunnen besturen, laat staan zomaar in een toren vliegen.
Waarom zou ik jou verklaring eerder geloven alsvan deze vlieginstructeur?
Omdat je beter moet lezen wat ik zeg, ik had het over grond orrientatie vanuit het vliegtuig je begint nu over specifieke flight skills en dat is wat anders. En Dekkers heeft gelijk, je kan een kleine cessna niet vergelijken met een boeing 757 en zonder training in een Boeing kan Dekkers dus ook geen Boeing besturen maar wat hebben de 4 piloten nu tientallen uren gedaan idd trainen in een Boeing flight simulator zodat ze wel hun vliegtuigen konden besturen en naar hun doel leiden!
quote:
En ik neem aan dat de datum vast lag 11 sept voor de aanslag.
Neem aan? Weet je dan echt niks van de voorbereiding van de kapers en dan toch stellig durven beweren dat het een conspirancy is?

Maar hier de info:
Perhaps most significant, however, was the purchase of plane tickets for September 11. On August 23, Atta again flew to Newark, probably to meet with Hazmi and select flights. All 19 tickets were booked and purchased between August 25 and September 5.

It therefore appears that the attack date was selected by the third week of August. This timing is confirmed by Binalshibh, who claims Atta called him with the date in mid-August. According to Binalshibh, Atta used a riddle to convey the date in code-a message of two branches, a slash, and a lollipop (to non-Americans, 11/9 would be interpreted as September 11). Binalshibh says he called Atta back to confirm the date before passing it to KSM.
http://www.globalsecurity.org/security/ops/911-prep.htm
quote:
Nu hadden ze mooi weer. Wat als het bewolkt was geweest? zonder begeleiding van een verkeerstoren op orientatie vliegen lijkt me onmogelijk.
Je hebt echt geen flauw benul van luchtvaart he? Hedendaagse passagiersvliegtuigen zitten vol het hulpmiddelen daarvoor, zoals de flight computer je hoeft dan enkel de code van een stad in te voeren en het vliegtuig gaat er vanzelf naartoe.

Luister maar eens naar de uitleg van deze piloot: http://www.youtube.com/watch?v=dtvxGtQ56-Q

Je bedoelt niet de verkeerstoren maar de luchtverkeersleiding, zie hier wat die doen: http://www.lvnl.nl/html/nl/dienstverlening/algemeen/index.html
quote:
Uw redenering klopt niet probeer het maar es in een flightsimulator. Het is niet zo simpel als het word voorgesteld aan het publiek.
Lol mijn redenering klopt niet terwijl alles wat jij tot nu toe aan het beweren bent complete onzin is.. Het is ook niet zo simpel vandaar dat ze vele uren training in boeing flight simulators hebben gehad! Ga je eerst eens inlezen zeg.
quote:
Je hoeft het allemaal niet te geloven ... en vooral mij niet.
Gezien je enorme gebrek aan kennis zal ik je zeker niet geloven, misschien wordt het tijd dat jij wat kennis gaat opdoen ipv blind conspirancy sites napraten..
quote:
ER is teveel dat niet klopt en dat word niet onderzocht in toch iets, dat de grootste aanslag in geschiedenis is, dat is voldoende voor mij om ongerust te zijn.
Teveel wat jij zegt klopt niet doordat je zelfs niks hebt opgezocht dus begin zelf eens met inlezen buiten conspirancy sites er zal zo te horen dan een wereld voor je opengaan en vast wat van die onrust wegnemen het is namelijk vooral een gebrek aan kennis wat uit de posts blijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')