Misschien heeft die baas gezegd dat het niet al te strikt hoefde. Misschien heeft die baas er niet voor gezorgd dat er voldoende mensen waren om iedereen grondig te fouileren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dat klopt en dat zinnetje ken ik...
Wat maakt het verschil of er een interne policy is of een govt opgelegde policy. Wat is dat voor clown gedrag. Je baas zegt dat het niet doorgelaten mag worden. De door baas opgelegd werkzaamheden dient genegeerd te worden pas als meneer Bush het heeft gezegd dan voeren we het pas uit. Wat is dat voor loyaliteit naar je eigen werk.
Goede voorbereidingen. Misschien zijn ze of handlangers al vaker met het vlieguig meegeweest om te kijken wanneer het het beste uitkwam en hoe de beveiliging op het vliegveld was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar hoe wisten de kapers dat ze 4 vluchten kaapten met een minimum aan passagiers. Lijkt net of ze wisten hoe of wat. Net of AA en UA een brief hebben gestuurd naar de kapers. Beste kapers vlucht van dinsdag rond acht uur is maar voor 20% gevuld. Als ik jullie was zou ik deze nemen. Heb je het minst weerstand. Hoogachtend UA.
Nog geen 2 maanden voor 9/11 van Montreal naar Chicago gevlogen en buiten een paspoort controle (je gaat immers van Canada naar de VS) was er verder geen controle. Vanuit Chicago nog enkele binnenlandse vluchten (bezettingsgraad tussen de 20 en 70%)gemaakt en dat kun je vergelijken met op de trein stappen, alleen je ticket wordt van te voren gecontroleerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef wormwood het volgende:
Er kan zoveel. Zoals Wombcat al zegt, de binnenlandse vluchten werden niet zo streng gecontroleerd voor 9/11. Dat wisten die terroristen ook.
Klopt .. als je de shockdoctrine presentatie van Naomi Klein hebt gezien/gelezen dan weet je ongeveer waarom dat zo is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:18 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dat is dan ook een kreet die ik alleen bij jou tegenkom.
Ik zie nergens staan dat de NORAD dat beweert en dan nog.
De Amerikanen roepen wel vaker dat ze zo goed zijn. Ze ging ook wel even orde op zaken stellen in Irak. Dat ging ze ook niet zo goed af.
[..]
Pentagon officials waren een soort van aftellen. "2 minutes for impact".quote:Dit is weer nieuws voor mij
Wie was aan het aftellen?
[..]
Kosten van een nieuwe toren is omdat het volk dat wil. En ze hebben natuurlijk architecten een mascotte laten maken.quote:Dat hadden ze niet van tevoren kunnen bedenken?
Ze plannen diverse aanslagen om van de WTC torens af te komen en omdat Bush een "shockdoctrine" toe wil passen om later wetten door te voeren en Irak binnen te vallen.
Maar ze houden geen rekening met de kosten van de nieuwbouw van een toren!?!?!?
[..]
Nou omdat de officials van FBI het niet kunnen maar jy bent er van overtuigd. Dus ik zou zeggen bel hun op.quote:Dus je geeft toe dat er eigenlijk geen complot is maar dat jij alles uitlegt alsof het een complot is?
[..]
Wat is er provoceren aan zeggen dat ik vind dat OBL het heeft gedaan?
[..]
Waarom zou OBL Amerika willen vernederen... het gehele aangepraate motief ontgaat mij compleet?quote:Amerikanen vernederen is motief genoeg voor OBL.
Dat jij dat niet voldoende vind is jouw probleem. Daardoor wordt het echt geen feit dat Bush het zelf gedaan heeft.
Lees nu eens de posts een paar boven je, dan zie je dat maar één van de vluchten zo laag bezet was. Twee anderen zaten op het gemiddelde, en de laatste er boven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar hoe wisten de kapers dat ze 4 vluchten kaapten met een minimum aan passagiers. Lijkt net of ze wisten hoe of wat. Net of AA en UA een brief hebben gestuurd naar de kapers. Beste kapers vlucht van dinsdag rond acht uur is maar voor 20% gevuld. Als ik jullie was zou ik deze nemen. Heb je het minst weerstand. Hoogachtend UA.
Nee weer een punt voor overheid.
En dan neem je stanley messen mee ... Er hoeft maar een Bruce Willis in het vliegtuig te zitten en de mastubeerarabieren waren overmeesterd. Want aan de fotos te zien van de kapers zijn het mietjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef wormwood het volgende:
[..]
Misschien heeft die baas gezegd dat het niet al te strikt hoefde. Misschien heeft die baas er niet voor gezorgd dat er voldoende mensen waren om iedereen grondig te fouileren.
Er kan zoveel. Zoals Wombcat al zegt, de binnenlandse vluchten werden niet zo streng gecontroleerd voor 9/11. Dat wisten die terroristen ook.
Ik meen me te herinneren dat ik kort na 9/11 gehoord had dat het bij binnenlandse vluchten in de VS (misschien zelfs ook wel bij buitenlandse) mogelijk was om bekenden al te begroeten bij de gate.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef wormwood het volgende:
[..]
Misschien heeft die baas gezegd dat het niet al te strikt hoefde. Misschien heeft die baas er niet voor gezorgd dat er voldoende mensen waren om iedereen grondig te fouileren.
dat klopt .. maar alle 4 waren onder de 40%. en dat is uitzonderlijk laag. Of ze wisten welke ze moesten pakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lees nu eens de posts een paar boven je, dan zie je dat maar één van de vluchten zo laag bezet was. Twee anderen zaten op het gemiddelde, en de laatste er boven.
Nee. Lees nu eens!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat klopt .. maar alle 4 waren onder de 40%. en dat is uitzonderlijk laag. Of ze wisten welke ze moesten pakken.
of zullen ze ingebroken hebben in het BTS systeem.
ja leuk. Weer afdwalen van de oorspronkelijke stellingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:29 schreef Lambiekje het volgende:
Klopt .. als je de shockdoctrine presentatie van Naomi Klein hebt gezien/gelezen dan weet je ongeveer waarom dat zo is.
Context? bron?quote:Pentagon officials waren een soort van aftellen. "2 minutes for impact".
Ja dus?quote:Kosten van een nieuwe toren is omdat het volk dat wil. En ze hebben natuurlijk architecten een mascotte laten maken.
Ow dat neem je wel aan.quote:Neem aan dat er door de NewYorkers een keuze is gemaakt.
Wat kunnen de officials van de FBI niet?quote:Nou omdat de officials van FBI het niet kunnen maar jy bent er van overtuigd. Dus ik zou zeggen bel hun op.
Omdat die een schurfthekel aan Amerika heeft.quote:Waarom zou OBL Amerika willen vernederen... het gehele aangepraate motief ontgaat mij compleet?
Het was wel een soort van bus-systeem. Dus zo gek was dat niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik kort na 9/11 gehoord had dat het bij binnenlandse vluchten in de VS (misschien zelfs ook wel bij buitenlandse) mogelijk was om bekenden al te begroeten bij de gate.
Die heb ik dan over het hoofd gezien. Ik ga eens even kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:35 schreef atmosphere2 het volgende:
@ wormwood :
Je vroeg toch om een update over flight 93 ? Die heb ik gegeven ,maar je reageert er niet op
Je vindt dat niet gek, maar gelooft dan weer niet dat de beveiliging dermate slecht was dat het een makkie was om die boxcutters mee te nemen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het was wel een soort van bus-systeem. Dus zo gek was dat niet...
Grappig. Net liep je nog te klagen dat de beveiling voor 9/11 niet streng genoeg was, nu is de beveiliging weer te streng....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het was wel een soort van bus-systeem. Dus zo gek was dat niet...
Tegenwoordig mag je bij ons al niet eens meer een bekende op het perron begroeten. Nee veiligheid is doorgeslagen.
Niet perse. Maar he blok waar hij zit. Dan waren er zo 15 x zo veel slachtoffers. Ik bedoel dus te zeggen dat de kapers of OBL niet goed hebbne voorbereid hoe de bezetting van Pentagon is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:37 schreef wormwood het volgende:
[..]
ja leuk. Weer afdwalen van de oorspronkelijke stellingen.
Het is wel grappig om te zien hoe je telkens maar weer wat nieuws roept als je je eigen verhalen niet meer kunt verklaren.
[..]
Context? bron?
En wat heeft dat te maken met het richtvermogen van de 'piloten'? Waarom blijkt daar uit dat ze makkelijk rumsfeld hadden kunnen raken?
Voor govt is er heel veel winst en niet alleen financieel he.quote:[..]
Ja dus?
Ze hadden vooraf makkelijk kunnen bedenken hoeveel het zou gaan kosten.
En als het bedoeld was om winst te maken met 9/11 hadden ze het ook wel anders aan kunnen pakken.
[..]
Osama verbinden met 911. Is dat afdwalen. Ik denk dat je nog een vers bakje koffie moet pakken...quote:Ow dat neem je wel aan.
[..]
Wat kunnen de officials van de FBI niet?
Je dwaalt WEER af. Je gaat weer een rookgordijn ophangen om je eerdere vage stellingen te verdoezelen.
[..]
Dat is dus een aangepraat motief door govt en bush.quote:Omdat die een schurfthekel aan Amerika heeft.
Ja vast ... lees OpenYourMinds verslag maar. Motieven ten overvloeddequote:Net zoals jou het OBL motief ontgaat, ontgaat mij jouw Bush motief.
Dat is vrij normaal gezien de eerdere aanslagenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:46 schreef Lambiekje het volgende:
Osama verbinden met 911. Is dat afdwalen. Ik denk dat je nog een vers bakje koffie moet pakken...
Ben jij echt zo'n idioot die denkt dat er voor 9/11 niks bekend was over Bin Laden?quote:Dat is dus een aangepraat motief door govt en bush.
Die ook anders bereikt hadden kunnen worden.quote:Ja vast ... lees OpenYourMinds verslag maar. Motieven ten overvloedde
Nee dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:05 schreef wormwood het volgende:
[..]
Hmm okay. Daar zat ik fout.
Vliegtuigen waren inderdaad niet zo vol.
60 en 87 mensen in de WTC vliegtuigen.
51 in Pentagon vliegtuig en 33 mensen op Flight 93.
In totaal 2955 onschuldige mensen omgekomen op 9/11. Blijft vooralsnog de grootste aanslag van de moderne tijd.
Wat de redenen precies waren om op dat tijdstip de vliegtuigen te kapen geen idee precies. Maar dat ze het niet om 14:00 's middags gedaan hebben is nog geen bewijs dat Bush ofzo erachter zat.
We worden al vanaf eindjaren 80 gepushed om te doen geloven dat de arabieren een wroeging hebben naar ons westersleven. Die indroctinatie is dus minstens 10 jaar lang gepropageerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal gezien de eerdere aanslagen
[..]
[..]
Ben jij echt zo'n idioot die denkt dat er voor 9/11 niks bekend was over Bin Laden?
[..]
[..]
Wij kunnen helemaal niets hard maken. Want als wij dat kunnen. Dan kan een uit een schoolklappend official dat helemaal.quote:Die ook anders bereikt hadden kunnen worden.
Er zijn inderdaad nog vragen genoeg bij de officiele lezing maar waar jullie mee aankomen is complete kolder die niet hard gemaakt kan worden.
Het aantal slachtoffers zal niet de enige overweging zijn geweest. Ook bijvoorbeeld het shock-effect (de hele dag live op TV) en allerlei praktische zaken zullen meegespeeld hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal waar.
Ik ging uit van OBL die slachtoffers wil maken. Dan zou je voor de 1400 optie gaan. Dat is idd geen bewijs dat govt het heeft gedaan.
Je wilt het ook maar niet leren hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We worden al vanaf eindjaren 80 gepushed om te doen geloven dat de arabieren een wroeging hebben naar ons westersleven. Die indroctinatie is dus minstens 10 jaar lang gepropageerd.
Je kent vast wel Who Killed John O'neill docu?
[..]
Wij kunnen helemaal niets hard maken. Want als wij dat kunnen. Dan kan een uit een schoolklappend official dat helemaal.
Waarom is zo intens veel compassie voor een bewezen compulsieve leugenachtige govt?
I don't get it. Ze pakken onze rechten af. Je privacy is in het geding. en bovendien is er GEEN dreiging van terroristen.
Dat is alleen maar aangepraate angst.
Zoals ik al schreef, daar kan je weinig over zeggen. Daarvoor zul je meer moeten weten over de locatie en het type. Maar gezien de twijfel over het bestaan van het veld... Toon eerst maar eens aan dat het er daadwerkelijk was. Anders heeft het speculeren nog minder nut dan het toch al heeftquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:15 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Waarom valt daar weinig over te zeggen?
Er waren 2 puin velden op 6 mile afstand van elkaar , hetgeen betekend dat het vliegtuig onderweg puin verloren heeft .
Je zult geen crash vinden waar het puin 10 kilometer verder op nog als een 2e groep puin te vinden is. Of geloof je dat zelf nou werkelijk ?
En zoals gezegt 'they gave the order " en er was tijd om het voor Washinton te onderscheppen . Zowel de passagiers als de kapers hadden er geen baat bij dat het daar zou neerstorten .
Nog één keertje dan, alle maar dan ook alle gegevens en communicatie wijzen richting crash doordat de passagiers het vliegtuig weer overnamen van de kapers:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:15 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Waarom valt daar weinig over te zeggen?
Er waren 2 puin velden op 6 mile afstand van elkaar , hetgeen betekend dat het vliegtuig onderweg puin verloren heeft .
Je zult geen crash vinden waar het puin 10 kilometer verder op nog als een 2e groep puin te vinden is. Of geloof je dat zelf nou werkelijk ?
En zoals gezegt 'they gave the order " en er was tijd om het voor Washinton te onderscheppen . Zowel de passagiers als de kapers hadden er geen baat bij dat het daar zou neerstorten .
De NORAD tapes laten ook geen ruimte over voor speculatie:quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het bewijs dat het vliegtuig niet uit de lucht is geschoten:
De ATC recordings: http://www.gwu.edu/~nsarchiv/NSAEBB/NSAEBB196/doc08.pdf
De ATC accounts: http://www.pittsburghlive.com/x/pittsburghtrib/s_90223.html
De Cockpit Voice Recorder recording transcript: http://www.vaed.uscourts.(...)ecution/P200056T.pdf
De Flight Data Recorder recording: http://www.gwu.edu/~nsarchiv/NSAEBB/NSAEBB196/doc04.pdf
Of is dit ook allemaal gefaket? Als het vliegtuig neergeschoten zou zijn had dat uit deze gegevens allang moeten blijken, bovendien waren er geen jagers in de buurt van flight 93 toen het neerstortte.
Dus...
Je hebt het weer fout.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:26 schreef Babyloniaa het volgende:
hallo mouzzer:
Ik vermoed dat je wel eens gevlogen hebt met een boeing als piloot dat je zo stellig dingen beweert?
Waar heb je mee gevlogen?
De kapers hebben inderdaad geoefend volgens het officieel verhaal echter op kleine vliegtuigen.
Omdat je je mening op onvolledige informatie baseerd.quote:De direkteur van de betreffende vliegschool Rudi Dekkers een hollander trouwens, zegt zelf dat er geen vergelijk is en hij zou zelf al geen boeing kunnen besturen, laat staan zomaar in een toren vliegen.
Waarom zou ik jou verklaring eerder geloven alsvan deze vlieginstructeur?
Lees je wat beter in voor dat antwoord.quote:En ik neem aan dat de datum vast lag 11 sept voor de aanslag. Nu hadden ze mooi weer. Wat als het bewolkt was geweest? zonder begeleiding van een verkeerstoren op orientatie vliegen lijkt me onmogelijk.
Wat zou er dan zo moeilijk moeten zijn?quote:Uw redenering klopt niet probeer het maar es in een flightsimulator. Het is niet zo simpel als het word voorgesteld aan het publiek.
Wees gerust, ik geloof je nietquote:Hier zie je de vriendin van Mohamma Atta verklaren dat ze veel drugs en geld kregen in de periode van de vliegtrainigen.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5142167335327187166
Je hoeft het allemaal niet te geloven ... en vooral mij niet.
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/031403_dekkers.html
ER is teveel dat niet klopt en dat word niet onderzocht in toch iets, dat de grootste aanslag in geschiedenis is, dat is voldoende voor mij om ongerust te zijn.
Want als er in de VS op zo een grote schaal iets mis is hebben wij daar de weerslag van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |