Waarom giet je dan je gehaktballen af? Da's niet slim hequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en in dit geval heb ik gekookte aardappels
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom giet je dan je gehaktballen af? Da's niet slim he
De mijne kon het niet zijn, dus ik heb me er verder geen zorgen meer over gemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Heb jij je telefoon al uit de wasmachine gehaald?
Héél goed bezig wat een bijna-Soemp is heel geen Soempquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Gelukkig heb ik ook gehaktballetjes. Kreeg helemaal trek in gehakt door de posts van Nem.Goed bezig trouwens, Nem.
Yoki drinkquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga chili concarne eten
Ik had laatst ook een soemp trouwensLiep met een glas yoki in mijn handen van de trap af en gleed toen uit (had sokken aan), daarna gleed mijn volgende voet uit en daarna weer de vorige. En dat tot 4x toe
Een soort dansende beer effect
Zag er echt onwijs lomp uit maar ik viel niet helemaal gelukkig
Die yoki over mezelf heen gegooid, geen druppel geknoeid op de trap
![]()
![]()
Doe mij toch maar de auto van de bijbehorende reclame. Graag in het zwart met wit sidepanel.. of andersom.quote:
Dit had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is de mol!
* Doet Dee Dee dansje
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je wil voor de tweede keer naar dezelfde musical toe?
Vroeg ik me gewoon af. Ik hou ook weer niet zo heel erg van musicals, maar er zijn wel films waar ik 2 keer naar toe ben geweest. Al was dat vaak meer omdat ik even later makkelijk mee kon naar een film die ik dan al gezien bleek te hebben, of gewoon tegen vervelingquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Naar ééntje (Les Miserables) ben ik al 12 keer geweest...
Het was weer zeer vermakelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Was 'De Mol' wat?
Heb het gemist wegens een bezoekje aan de musical 'Hair'.
Allejezus goed, ga morgen nog maar ergens kaarten daarvoor proberen te scoren...
Sinds de eerste uitvoering in Cats (mijn eerste musical) heb ik tientallen musicals gezien, voornamlelijk in Amsterdam en Londen, maar ook op diverse andere plekken op onze aardbol. Als het even kan pik er ergens ééntje mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon af. Ik hou ook weer niet zo heel erg van musicals, maar er zijn wel films waar ik 2 keer naar toe ben geweest. Al was dat vaak meer omdat ik even later makkelijk mee kon naar een film die ik dan al gezien bleek te hebben, of gewoon tegen verveling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |