goed, ik snap dit ook al nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
"Gewoon jaloers, pappie en mammie"
Ik verdien een Fok Darwin
"leveren op"quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed, ik snap dit ook al niet
TS snap ik wel, maar ik begrijp je reactie niet?
nog een keer gelezen na uitlegquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"leveren op"
"opleveren"
Ik ben gewoon in mierenneukersmode
Met Eli gaat alles goed, hij kan al knijpen als de beste, heb ik begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef Soempie het volgende:
oja
Hoe is het met ze? Wat kan de kleine al.
Hier hield ik op met lezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Soempie het volgende:
Er zijn twee stellen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog een keer gelezen na uitleg
ik moest lachen
quote:
quote:
neequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds niet uit?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hem 'm nog maar even in wat andere topics gepost
Soms werkt het even opgeven wel beter. Dan waag je een nieuwe poging en gaat het in een keer goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
heb het voor vandaag eerst maar opgegeven, probeer het morgen nog een keer
heb in elk geval een oplossing bedacht: gewoon de anmatie op de tijdslijn zetten, en zelf playback knopjes maken enzo
ziet er alleen lang zo mooi niet uit
Inderdaad. Vaak wordt je compleet blind voor je eigen denkfout.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms werkt het even opgeven wel beter. Dan waag je een nieuwe poging en gaat het in een keer goed
Hij is engels hequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat accent
![]()
ik bedoelde eigenlijk op dvd, maar dit is een stuk sneller natuurlijk
Tijd voor snoepquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gestopt met roken en nu ben ik chagrijnig
Weet je wat erg is? Gisteravond was ik naar mijn ouders gegaan en ik was vergeten op het knopje te drukken in de bus bij mijn haltequote:
Toen ik die scene voor het eerst zag en hij zo op zijn vuist beetquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Gisteravond was ik naar mijn ouders gegaan en ik was vergeten op het knopje te drukken in de bus bij mijn halteIk stond dus op om uit te stappen en toen reed ie bij de halte door. Dus ik boos naar de buschauffeur of ie niet even had kunnen stoppen. Dus ik vet chagrijnig een extra halte gelopen door de kou en kwam dus met zo'n hoofd thuis:
Mijn moeder: wat is er?
Ik: ja stomme buschauffeur blabla en ik ben gestopt met roken
Mijn moeder: oh dan haal ik wel sigaretten voor je! Ik:
![]()
![]()
![]()
Mijn vader: ja hoor ik wil ze ook wel halen!
Ouders![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |