Ik ook:quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hem 'm nog maar even in wat andere topics gepost
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomy![]()
![]()
![]()
dat vind ik veel leuker dan sex and the cityquote:
preciesquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoor
Maar die BK
Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Sta ik een beetje afwezig na te denken, ga ik mijn aardappels afgieten.
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
jus is lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehaktballen kan je ook maken in een hapjespan of koekenpan met vrijwel geen jus
In Amsterdam zat ik bij Cats ook helemaal vooraan. Schrok me de beroerte toen er een 'kat' uit een buis kwam die van onder het podium de zaal in liep.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:41 schreef Etcetera het volgende:
over musicals gesproken: ik heb Cats en Fame in Londen gezien. bij Cats zat ik helemaal vooraan, was echt waanzinnig gaafen bij Fame heb ik sneaky een foto gemaakt
apart is dat he met die katten die overal opduikenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam zat ik bij Cats ook helemaal vooraan. Schrok me de beroerte toen er een 'kat' uit een buis kwam die van onder het podium de zaal in liep.
In Londen zat ik op het balkon en dacht dat we de meest beroerde plekken hadden gekregen, je zag namelijk de achterkant van het podium. Maar toen de show begon, draaide het podium 180 graden en zaten we perfect...
Fame heb ik niet gezien, heb niet zo heel veel met dansmusicals.
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga jij altijd zo makkelijk overstag?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar ik begin wel fel.
![]()
'we gaan het zo en zo doen!'![]()
'eh, nee'![]()
'oke'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
We gaan met de trein.![]()
Sven zegt:
we gaan wel met trein
![]()
Maar nu wil ik liever met de auto, zodat we ook nog langs het strand kunnen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
welke eer?![]()
Cathy zegt: ik had me net aangepast aan het idee met de auto te gaan
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Ik ben denk ik een heel vermoeiend vriendinnetje.
Waarschijnlijk wil WIebel daarom opeens met de trein: bang om achter het stuur in slaap te vallenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Ik ben denk ik een heel vermoeiend vriendinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |