Wie ook van de partij zijn:quote:AMSTERDAM - Kenneth Perez vertrekt vrijdag met de selectie van Ajax naar Dubai. De van PSV overgekomen Deen is speelgerechtigd voor een lucratief internationaal toernooi waaraan de Amsterdamse club deelneemt.
ANP
Ajax stuit zaterdag op Internazionale. Bij de landskampioen van Italië staan onder meer de oud-Ajacieden Zlatan Ibrahimovic, Cristian Chivu en Maxwell onder contract. VfB Stuttgart en het Braziliaanse Internacional completeren het deelnemersveld.
Trainer Adrie Koster vertrekt met 25 spelers naar Dubai. De bedoeling is dat de langdurig geblesseerden Edgar Davids en Leonardo tijdens het toernooi voor Ajax in actie komen. Ook Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel maken weer deel uit van de Amsterdamse selectie. Het is onduidelijk of zij al speelminuten krijgen. De nog geblesseerde Laurent Delorge reist niet mee naar Dubai.
Ach, bij gebrek aan beter.quote:
Zou het daar op komen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:31 schreef oYo het volgende:
http://www.jumptv.com/en/channel/dubaisportchannel/
Daar kan je ook kijken
SKY Italiaquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:45 schreef notunreal het volgende:
Iemand enig idee op welke zender dit spektakelstuk te volgen is?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:54 schreef oYo het volgende:
[..]
http://www.lyngsat.com/packages/skyitalia.html zie hier, op de hotbird 13 graden oosr
een schotel en satelietquote:
En niet te vergeten, een Abo, alleen voor inwoners of via adressen in Italie te krijgen (of mega duur bij enkele shops middels pre-paid).quote:
staat toch in de OPquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:54 schreef BigKahuna het volgende:
Vandaag dus Ajax-Inter??
En wanneer moet Ajax weer?
Maandag.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:54 schreef BigKahuna het volgende:
Vandaag dus Ajax-Inter??
En wanneer moet Ajax weer?
nee, ik kijk nu fa cupquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef notunreal het volgende:
Kijk je live?
ook de eindstandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
Stuttgart 0 - 1 Internacional halverwege
Lees de OP godverdomme eens een keertjequote:
Sopcast is tot nu toe idd het bestequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef notunreal het volgende:
Sopcast is de enige die connect bij mij, tvants en uusee bufferen alleen maar
Devrim_: Dankje, sommige mensen leren het nooit
Welke channel! ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Sopcast draait hier prima zonder buffer
Luque!
Doe niet zo triest manquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:13 schreef toma het volgende:
Cruz kut kakkerlak
Ja ineens vinden ze elkaar vet goed, Perez speelt leuk en Davids stofzuigt zoals hij dat alleen kanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax speelt best okay, de eerste paar minuten..
This is the Ajax as we know it, always tikkin´ the ball around!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:16 schreef toma het volgende:
[..]
"Here is Davids, WHAT a strong man he's very good."
"Suarez WHAT a great player"
Zou die commentator de laatste jaren nog wedstrijden van Ajax gezien hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
This is the Ajax as we know it, always tikkin´ the ball around!
Davids missing link.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ineens vinden ze elkaar vet goed, Perez speelt leuk en Davids stofzuigt zoals hij dat alleen kan![]()
http://www.blieb.nl/data/(...)3005444_1998cruz.jpgquote:
En nu met goede argumenten.quote:
De missende link tussen de verdediging en middenveld en middenveld en aanval spelen nu echt mee..je merkt het meteen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit lijkt wel het Ajax van vroeger!
die instant passes van Davids zijn vooral prachtig, houdt de snelheid erin!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De missende link tussen de verdediging en middenveld en middenveld en aanval spelen nu echt mee..je merkt het meteen..
Wat een aanval!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:27 schreef Chadi het volgende:
oh bijna een wereld goal van Huntelaar op aangeven van Perez
Scherpquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:28 schreef BonJovi het volgende:
je kan zeggen wat je wilt maar we hebben gescoord tegen Inter dus 1-0 verliezen zit er sowieso niet in.
Je loopt echt 2 min voor op mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:27 schreef Chadi het volgende:
oh bijna een wereld goal van Huntelaar op aangeven van Perez
Polsat sport Extraquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je loopt echt 2 min voor op mij.
Met wat kijk je?
ik zit nu pas in de 25ste minuut.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je loopt echt 2 min voor op mij.
Met wat kijk je?
het lijkt wel PES2008 commentaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef Jnk18 het volgende:
Die engelse commentators ook hé met hun overdreven gedoeheerlijk.
idd goeie kwaliteit, lekker commentaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets.
Naja, het werkt. Dat scheelt al, normaal is het redelijk kut.
Altijd al zo geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez en KJH weten elkaar goed te vinden vandaag!
Geduldquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gifjes.
www.tinypic.comquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Geduld
De 1 - 0 (Julio Cruz)
[ afbeelding ]
De 1 - 1 (Kenneth Perez)
[ afbeelding ]
NERGENS ANDERS UPLOADEN ANDERS LIGT PHOTOBUCKET ZOMETEEN OP Z'N GAT EN DAN KRIJGT NIEMAND IETS MEER [ afbeelding ]
IK HEB SOWIESO PROBLEMEN MET UPLOAD SITES..IEMAND NOG GOEDE SITES OVER
Idd, ook al is inter niet compleet het is nog altijd beter dan enige eredivisie club, dus ziet er goed uit nu het middenveld, hopelijk belooft het wat goeds voor komende wedstrijden!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:33 schreef Cheiron het volgende:
Geweldig hoe Ajax staat te spelen! Inter is natuurlijk mega-gevaarlijk, maar het ziet er goed uit!
Heerlijk toch dat Engelse commentaar. Beter dan die over-enthousiaste ex-talpa eikelsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:34 schreef Loserkid het volgende:
Vetonghen verwachte de bal van Davids niet, commentator:
He fooled even his own player there
Prachtige goal zeg van Cruzquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Geduld
De 1 - 0 (Julio Cruz)
[ afbeelding ]
De 1 - 1 (Kenneth Perez)
[ afbeelding ]
NERGENS ANDERS UPLOADEN ANDERS LIGT PHOTOBUCKET ZOMETEEN OP Z'N GAT EN DAN KRIJGT NIEMAND IETS MEER [ afbeelding ]
IK HEB SOWIESO PROBLEMEN MET UPLOAD SITES..IEMAND NOG GOEDE SITES OVER
Afgelopen half jaar dus niet.quote:
joh dan verlang je echt naar engels commentaare als je naar onze lame commentators kijktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat Engelse commentaar. Beter dan die over-enthousiaste ex-talpa eikels
dont know...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoeveel MB kan tinypic aan?
Ik moet site hebben die 2-3 MB aan kan
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef Cheiron het volgende:
Urby voor Davids:"its not losing quality".. nee, in PES niet, in de realiteit momenteel wel.
Zolang hij maar niet back gaat spelen is het prima en kan die jongen misschien groeien. Hij is geen verdediger.quote:
Idd, laat hem iig maar op het middenveld spelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet back gaat spelen is het prima en kan die jongen misschien groeien. Hij is geen verdediger.
Is ook maar 670.000 euroquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik de reacties zo leesAjax
bijna een miljoen rijker
Tja, toch weer een half uur op niveau.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:38 schreef tha_dark het volgende:
Jammer dat Davids eraf is.
Ach, bijna in de ruimste zin van het woordquote:
Ajax speelt echt behoorlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:41 schreef Jasza het volgende:
Toch mooi dat iedereen zo positief is voer het eerste half uur, zit zelf niet te kijken dus.
Alphonso Grosendick.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef M0NTANA het volgende:
Alphonso Grosendijk!
Ze spelen heel intensief aanvallend voetbal dat kost energie, en davids is er niet meer bijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:41 schreef Cheiron het volgende:
Het niveau zakt even in..
Hij krijgt ze wel mee in tegenstelling tot hier in NL Waar hij vogelvrij is verklaard.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef Loserkid het volgende:
Zelfs nu moeten ze Huntelaar steeds hebben bewijst toch hoe een reputatie hij nu al heeft
Yupquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef kevin6188 het volgende:
Was ff eten. Wordt er echt zo goed gespeeld...?
zekerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef kevin6188 het volgende:
CL-wedstrijden liggen ons nou eenmaal veel beter dan dat degradatie-voetbalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef M0NTANA het volgende:
Het blijft natuurlijk maar een oefenwedstrijd, feit is dat zelfs VVV-Venlo meer druk zet op Ajax dan Internazionale.
siquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef kevin6188 het volgende:
Foo Fightersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Uit welke clip komt jij avatar ook alweer?
Dit was dan ff een mindere actie.quote:
en Litmanen een glasbakquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:48 schreef Chadi het volgende:
Die Huntelaar is ook een klasbak hoor .. sjezus
Ik bedoelde de goal. Heeft hij ergens geleerdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dit was dan ff een mindere actie.
Oh ja, dat geloof ik best. Maar daarna was het drie tegen drie.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoelde de goal. Heeft hij ergens geleerd
Mvv.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
MVVquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest haast wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:51 schreef toma het volgende:
zie ik dar nou Leonardo warm lopen??
Maar Excelsior en VVV zijn wel een hoger niveau dan Inter he...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:53 schreef Loserkid het volgende:
Weetje wat het volgens mij ook is, de druk is weg bij ajax, het MOETEN winnen.. ze hebben plezier durfen te voetballen enzo..
Als ze zo spelen in de eredivisie worden ze makkelijk kampioen.
Ik kijk zozeer niet naar Inter maar naar Ajax en het valt me positief op wat er tot nu toe te zien is geweest.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ speelde in de zomerstop Inter ook van de mat.
Het viel iig op dat tijdens het halfuurtje pitbull het spel zo snel ging, en het tikken ook en dat geeft mij hoop!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik kijk zozeer niet naar Inter maar naar Ajax en het valt me positief op wat er tot nu toe te zien is geweest.![]()
Inter daar moe je niet naar kijken..
ik heb het geluid maar af gezetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:56 schreef kevin6188 het volgende:
Goede reclames ook. Lekker zwoele stem.
Idd, hopen dat de pitbull snel 100% wedstrijdfit kan geraken, die man is echt belangrijk dat zag je meteen , en dan speelt ie nog nieteens op 100%, wat een held, perez ook trouwens met zn passes, en schot natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het viel iig op dat tijdens het halfuurtje pitbull het spel zo snel ging, en het tikken ook en dat geeft mij hoop!
*chinese geluidjes* taaaaaaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:56 schreef kevin6188 het volgende:
Goede reclames ook. Lekker zwoele stem.
AZ speelde toen ook simpelweg super...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik kijk zozeer niet naar Inter maar naar Ajax en het valt me positief op wat er tot nu toe te zien is geweest.![]()
Inter daar moe je niet naar kijken..
inderdaad!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:51 schreef Loserkid het volgende:
Leuke eerste helft.
Is ie wat huisjes aan het bouwen daar, ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |