Davids missing link.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ineens vinden ze elkaar vet goed, Perez speelt leuk en Davids stofzuigt zoals hij dat alleen kan

http://www.blieb.nl/data/(...)3005444_1998cruz.jpgquote:

En nu met goede argumenten.quote:
 nee, niet van een gebande
 nee, niet van een gebande

De missende link tussen de verdediging en middenveld en middenveld en aanval spelen nu echt mee..je merkt het meteen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit lijkt wel het Ajax van vroeger!

die instant passes van Davids zijn vooral prachtig, houdt de snelheid erin!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De missende link tussen de verdediging en middenveld en middenveld en aanval spelen nu echt mee..je merkt het meteen..

Wat een aanval!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:27 schreef Chadi het volgende:
oh bijna een wereld goal van Huntelaar op aangeven van Perez

Scherpquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:28 schreef BonJovi het volgende:
je kan zeggen wat je wilt maar we hebben gescoord tegen Inter dus 1-0 verliezen zit er sowieso niet in.

Je loopt echt 2 min voor op mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:27 schreef Chadi het volgende:
oh bijna een wereld goal van Huntelaar op aangeven van Perez

Polsat sport Extraquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je loopt echt 2 min voor op mij.
Met wat kijk je?

ik zit nu pas in de 25ste minuut.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je loopt echt 2 min voor op mij.
Met wat kijk je?

het lijkt wel PES2008 commentaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef Jnk18 het volgende:
Die engelse commentators ook hé met hun overdreven gedoeheerlijk.

idd goeie kwaliteit, lekker commentaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets.
Naja, het werkt. Dat scheelt al, normaal is het redelijk kut.

Altijd al zo geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez en KJH weten elkaar goed te vinden vandaag!

Geduldquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gifjes.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |