abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:08:10 #241
58125 KamikazeKoe
Hetzelfde maar dan kaal
pi_60534639
Beide klopt. Maar als je je hier uitschrijft moet je een reisverzekering nemen die weer een stuk duurder is tegenover een reisverzekering die je afsluit als je hier al verzekerd bent.
Netto ben je net iets goedkoper uit om je uit te schrijven, maar ik vond het verschil niet groot genoeg om al die rompslomp te doorlopen daarvoor. En je hebt geloof ik weer (kleine) nadelen als je, je vervolgens weer inschrijft. (WAO vermindering geloof ik).
De kleurtjes afdeling: www.davidsmit.com
pi_60535690
1 jaar lang reisverzekering incl medische kosten: 550 euro
1 jaar lang ziektenkostenpremie > 1000 euro
toch wel rendabel om me in Nederland uit te schrijven dacht ik zo.
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:27:20 #243
58125 KamikazeKoe
Hetzelfde maar dan kaal
pi_60543477
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef tomzwom het volgende:
1 jaar lang reisverzekering incl medische kosten: 550 euro
1 jaar lang ziektenkostenpremie > 1000 euro
toch wel rendabel om me in Nederland uit te schrijven dacht ik zo.
Niet helemaal waar (voor mij dan).
1 jaar lang ziektenkostenpremie > 1000 euro - 1 jaar lang zorg toeslag 540 = 500 euro.
Dus de kosten verschil zitten hem in de nieuwe verzekering, en die was bij mij iets meer dan 130 euro. Voor dat verschil ga ik het iig niet doen
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:21:46 #244
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60553582
Heb net allerlei formulieren teruggestuurd naar Activity International (routeformulier, kopie paspoort e.d.) en ik zit helemaal te stuiteren!! Het komt nu zooo dichtbij.... waaargh waar ben ik aan begonnen!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:14:57 #245
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_60596009
Ik vertrek begin november met een vriend naar Australië en ben me ook overal al flink in aan het verdiepen, meer enthousiaste mensen hier zie ik al wel Ik blijf er 6 maanden, en we zijn van plan voor een maand of 2 een auto te huren. Ik heb echter al wel gezien dat je hier vaak 21+ voor moet zijn, maar ik ben 19. Iemand onder de 21 ervaring met het huren van een auto?
Ik heb al gezien dat de kosten op zich niet zo heel hoog zijn, of zitten er nog gekke addertjes onder het gras?
pi_60646317
Hallo..

In december vertrek ik richting de down-under voor een jaar en ik heb nog geen idee wat ik daar gaan doen. Ik wil hier gewoon weg. Who knows ill be crossing your path!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:36:46 #247
58125 KamikazeKoe
Hetzelfde maar dan kaal
pi_60646840
Kans is best aanwezig
Zijn een aantal mensen die rond die tijd daarheen gaan voor langere tijd. Ik vertrek 30 november richting Sydney. Al heb ik ook geen idee wat ik exact ga doen, wil ik ook nog langere tijd in Nieuw Zeeland rond hangen.
Ben een beetje aan het lezen wat er allemaal interessant is in Australie, maar als ik dat zo lees lijkt een jaar zelfs te kort om ook Nieuw Zeeland mee te pakken.
Ach de keuzes komen daar wel
pi_60646946
Same here, ik ga 4 maanden kom 11 december aan in Melbourne en heb dan +/- 4 maanden om in Cairnes te komen. Vanaf Cairnes nog een binnenlandse vlucht terug naar Sydney, verder geen planning behalve dat ik 31 december in Sydney wil zijn.
pi_60648765
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:42 schreef lunko1979 het volgende:
Same here, ik ga 4 maanden kom 11 december aan in Melbourne en heb dan +/- 4 maanden om in Cairnes te komen. Vanaf Cairnes nog een binnenlandse vlucht terug naar Sydney, verder geen planning behalve dat ik 31 december in Sydney wil zijn.
Bij mij hetzelfde, 31 december heb ik een meet met wat vrienden van me die ook door Aus trekken. We reizen wel apart, samen reizen is me door meerdere mensen afgeraden.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:14:27 #250
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60652251
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:08 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde, 31 december heb ik een meet met wat vrienden van me die ook door Aus trekken. We reizen wel apart, samen reizen is me door meerdere mensen afgeraden.
Waarom wordt dat afgeraden dan?
pi_60655944
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Waarom wordt dat afgeraden dan?
Omdat je je meer opensteld voor andere contacten als je alleen bent en bovendien... nog wat dingen.
pi_60656280
Zoveel Nederlanders die hier alleen met elkaar optrekken... wlagh
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:04:38 #253
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_60663974
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Smeich het volgende:
Zoveel Nederlanders die hier alleen met elkaar optrekken... wlagh
Als je bedoelt mensen die alleen met Nederlanders optrekken dan heb je gelijk.

Maar ik hoor ook mensen welke vinden dat ze uberhaubt niet met Nederlanders op moeten trekken als ze in OZ zijn, op één of andere manier is het wel goed om met andere nationaliteiten om te gaan maar niet met Nederlanders.
Ook dat vindt ik onzin, je ontmoet wie je ontmoet, ik ga niet geforceerd ik wil geen Nederlanders ontmoeten instelling hebben.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:38:21 #254
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60666457
Idd echt onzin om bewust geen Nederlanders te ontmoeten...
Ik keek wel wie er op mijn pad kwamen, toevallig waren dat wel erg weinig Nederlanders, maar goed. Ik ben wel met een groep vanuit schiphol vertrokken, was gewoon erg gezellig de eerste week en daarna ging iedereen z'n eigen weg... wel grappig als je elkaar dat ergens toevallig tegen het lijf loopt
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_60680072
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:42 schreef lunko1979 het volgende:
Het is Cairns.....
"It is only in the country that we can get to know a person or a book."
pi_60680098
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:38 schreef appelsientje het volgende:
Idd echt onzin om bewust geen Nederlanders te ontmoeten...
Ik keek wel wie er op mijn pad kwamen, toevallig waren dat wel erg weinig Nederlanders, maar goed. Ik ben wel met een groep vanuit schiphol vertrokken, was gewoon erg gezellig de eerste week en daarna ging iedereen z'n eigen weg... wel grappig als je elkaar dat ergens toevallig tegen het lijf loopt
Lukt prima als je op de Strezelcki Track, Birdsville Track, Tanami Desert, Cape York en in de Kimberleys rondtrekt verder kwam ik regelmatig Nederlanders tegen...
pi_60680132
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:14 schreef dikkekaas het volgende:
Ik vertrek begin november met een vriend naar Australië en ben me ook overal al flink in aan het verdiepen, meer enthousiaste mensen hier zie ik al wel Ik blijf er 6 maanden, en we zijn van plan voor een maand of 2 een auto te huren. Ik heb echter al wel gezien dat je hier vaak 21+ voor moet zijn, maar ik ben 19. Iemand onder de 21 ervaring met het huren van een auto?
Ik heb al gezien dat de kosten op zich niet zo heel hoog zijn, of zitten er nog gekke addertjes onder het gras?
Ja de verzekering, als je hier een auto huurt (vanuit Nederland een auto via internet/of reisburo), betaal je daar nog je verzekering, welke een aanzienlijk bedrag is... Dus verdiep je ook hier even in..
pi_60784232
Ik denk dat Sok41 bedoelt dat als je met meerdere mensen reist dat je niet zelf kan bepalen wat je doet.
Ook is het zo dat als je alleen reist dat je toch genoeg mensen onderweg ontmoet.
pi_61262650
De één emigreert er naar, de andere loopt er stage voor school, en de ander gaat er op vakantie. Ik vraag me af wat Nederlanders toch eigenlijk met Australie hebben. Waarom helemaal naar de andere kant van de wereld terwijl het wellicht ook dichterbij kan?
pi_61263676
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 12:35 schreef F04 het volgende:
De één emigreert er naar, de andere loopt er stage voor school, en de ander gaat er op vakantie. Ik vraag me af wat Nederlanders toch eigenlijk met Australie hebben. Waarom helemaal naar de andere kant van de wereld terwijl het wellicht ook dichterbij kan?
Ben je er al eens geweest? Misschien zou je dat eens moeten doen
En verder, zie je andere topic, handiger idd om daar die discussie aan te gaan.
pi_61695834
It's D-Day mensen, ready for take off
  woensdag 17 september 2008 @ 12:07:56 #262
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61699067
Alweer bijna een jaar geleden dat ik op weg ging
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 17 september 2008 @ 12:10:18 #263
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61699112
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:35 schreef Bluezz het volgende:
It's D-Day mensen, ready for take off
Ik ben jaloers!
Heel veel plezier

Voor mij volgende week ook alweer een jaar geleden dat ik heen ging
pi_61712386
Even een vraagje v.w.b. voeding.

Als ik op vakantie ergens heen ga eet ik veelal vet en ongezond, voor twee weken niet zo'n punt.
Maar nu ik vier maanden ga rondreizen wil toch wel gezond eten. Fruit kun je natuurlijk gewoon in de supermarkt oid kopen. Maar de doorsnee maaltijd? Zijn er in Hostels e.d. ook mogelijkheden om zelf te koken? Zijn er restaurantjes waar je relatief goedkoop een normale gezonde maaltijd kunt bestellen?
pi_61714265
In de meeste hostels hebben ze een self-catering-keuken. Niet altijd overigens. Sommige hostels hebben het wel en sommigen niet, dat is ook voor het bestellen van een gezonde maaltijd. Er zijn hostels die een eigen restaurant hebben waar je als backpacker voor een paar dollar goedkoop en gezond kan eten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 21 september 2008 @ 20:13:42 #266
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_61807230
Ik heb ook nog een vraag. Ik hoorde dat je in veel hostels niet in je eigen slaapzak mag slapen. Om die reden ben ik van plan om ipv een slaapzak een fleecedeken mee te nemen. Mag je dan wel met je eigen deken slapen, zodat je geen dekens hoeft te huren?

En btw, is dit een slim plan?
pi_61819834
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik hoorde dat je in veel hostels niet in je eigen slaapzak mag slapen. Om die reden ben ik van plan om ipv een slaapzak een fleecedeken mee te nemen. Mag je dan wel met je eigen deken slapen, zodat je geen dekens hoeft te huren?

En btw, is dit een slim plan?
Eigen dekens zijn vaak verboden ivm Bedbugs.. die worden dan vaak in eigen dekens/slaapzakken meegenomen van hostel naar hostel..

Maar dit is wel verschillend per hostel..
  maandag 22 september 2008 @ 12:21:18 #268
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_61821863
Dus ik kan beter een eigen slaapzak meenemen dan een deken?
  maandag 22 september 2008 @ 23:08:29 #269
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_61839247
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Dus ik kan beter een eigen slaapzak meenemen dan een deken?
Noem het dan eigen slaapgerei. Gaat erom dat je niet stof waar je normaal ook in slaapt daar gebruikt.
Eventuele pyama daar gelaten, maar die schijnen mensen vaker te wassen dan hun slaapzak, deken enz.
pi_61851478
Dus kun je beter geen slaapzak / deken meenemen begrijp ik ?
pi_61941896
In november ga ik ook voor een hele hoop maanden
pi_61969425
Ik heb een vraag met betrekking tot het visum.

Ik vertrek in januari voor iets meer dan 3 maanden naar Australie. Het is niet de bedoeling er te gaan werken, maar aangezien je nooit weet wat je tegen komt of overkomt lijkt het me praktisch om wel te mogen werken. Een Working Holiday Visum dus.

Wat ik praktisch wil weten, is of het mogelijk is om bijvoorbeeld over twee jaar wéér een WHV aan te vragen of dat dat slechts gelimiteerd is tot één enkele keer? Wie heeft daar ervaring mee?
  zondag 28 september 2008 @ 14:17:09 #273
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_61969651
Zover ik weet kan je in principe maar 1 keer de WHV aanvragen. Verlenging met een extra jaar is wel mogelijk als je minimaal 3 maanden bepaalde seizoensarbeid hebt verricht (fruit plukken e.d.).
  zondag 28 september 2008 @ 14:24:51 #274
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_61969810
Wat SlamD zegt Kijk anders even hier: http://www.aroundtheglobe(...)tie/australie/6/111/
pi_61976394
Ik wil in Maart naar NZ en aansluitend van April - July naar OZ.

Bestemmingsschema ziet er als volgt uit:

-Amsterdam > Auckland
-rondreis NZ van één maand
-Christchurch > Sydney
-rondreis OZ van drie maanden
-Sydney > Amsterdam

Verder nog een binnenlandse vlucht in OZ namelijk Cairns > Darwin.

Mijn vragen: Waar kan ik het beste/goedkoopste vliegtickets boeken? Waar moet ik op letten?
pi_61987900
Zo,

We zijn net vanuit Broome naar Cairns gereden,
Het was even heet bij de Bungle Bungles, even over de 40 graden,
maar hier aan de kust is het weer beter vertoeven.

Al die hostels zijn nog best prijzig,
gelukkig heb ik een auto waarin ik kan slapen,
al werd het in de buurt van Darwin dermate warm dat we ook maar een tentje hebben gekocht, alleen binnentent, dus dat slaapt prima,
je wordt alleen nogal vroeg wakker door de vogels.
Vooral een groep papagaaien kan erg luidruchtig zijn.

Is er toevallig net iemand naar Cape York gereden?
kan ik zonder snorkel door alle creeks en rivers rijden?
pi_61996055
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat SlamD zegt Kijk anders even hier: http://www.aroundtheglobe(...)tie/australie/6/111/
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef SlamD het volgende:
Zover ik weet kan je in principe maar 1 keer de WHV aanvragen. Verlenging met een extra jaar is wel mogelijk als je minimaal 3 maanden bepaalde seizoensarbeid hebt verricht (fruit plukken e.d.).
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ben er uit. Nog één vraag over een visum; hoe zit het met de geldigheid? Kan/moet ik er nu al één aanvragen voor mijn vertrek van 11 januari 2009? Gaat een visum pas 'in' op het moment dat je het land binnenkomt?
pi_62015702
tvp voor sommige linkjes die hierin staan..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:40:38 #279
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62022378
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:26 schreef Zouter het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ben er uit. Nog één vraag over een visum; hoe zit het met de geldigheid? Kan/moet ik er nu al één aanvragen voor mijn vertrek van 11 januari 2009? Gaat een visum pas 'in' op het moment dat je het land binnenkomt?
Je kunt er nu al een aanvragen inderdaad. Als je hem hebt, moet je binnen een jaar in Australie zitten, dus als je in januari gaat lukt dat prima. En het visum gaat pas in als je Australie binnenstapt, inderdaad. Zie ook http://www.aroundtheglobe(...)tie/australie/6/111/
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:10:57 #280
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_62195388
quote:
Op maandag 29 september 2008 03:01 schreef Soohr het volgende:
Zo,

We zijn net vanuit Broome naar Cairns gereden,
Het was even heet bij de Bungle Bungles, even over de 40 graden,
maar hier aan de kust is het weer beter vertoeven.

Al die hostels zijn nog best prijzig,
gelukkig heb ik een auto waarin ik kan slapen,
al werd het in de buurt van Darwin dermate warm dat we ook maar een tentje hebben gekocht, alleen binnentent, dus dat slaapt prima,
je wordt alleen nogal vroeg wakker door de vogels.
Vooral een groep papagaaien kan erg luidruchtig zijn.

Is er toevallig net iemand naar Cape York gereden?
kan ik zonder snorkel door alle creeks en rivers rijden?

Ik heb het een maand (of 2?) geleden gedaan, toen ging het prima zonder snorkel. Als je nog voor de regen begint gaat kan het dus makkelijk. We hebben zelfs geen zeiltje nodig gehad om voor de radiator te spannen.

Wel eerst alle creeks lopen voordat je rijdt natuurlijk. Wat voor auto heb je?
If you can't beat them, join them.
pi_62277377
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:10 schreef 44pje het volgende:

[..]

Ik heb het een maand (of 2?) geleden gedaan, toen ging het prima zonder snorkel. Als je nog voor de regen begint gaat kan het dus makkelijk. We hebben zelfs geen zeiltje nodig gehad om voor de radiator te spannen.

Wel eerst alle creeks lopen voordat je rijdt natuurlijk. Wat voor auto heb je?
Ik heb een landcruiser uit '85,
we zijn naar cooktown gereden en daar besloten om niet naar cape york te rijden,
het regende elke dag en mensen met nieuwere auto's die ook beter waren uitgerust gingen ook niet,
teveel kans op een kapotte auto.

we zijn maar via de kust naar cape tribulation en port douglas weer naar cairns gereden,
eerste stuk naar cape trip was ook een leuke dirtroad met hellingen iets over de 20%
pi_62292153
Lees onze blog voor foto's en korte verslagen, wij hebben een GEWELDIGE vakantie gehad!!
Met ons schema was het wat nogal doorpezen soms, in 3 weken bijna 4000 km gereden
Maar het was en

De locals zijn schatten, iedereen heeft gewoon nog ouderwets geduld, als is het druk, degenen die gaan, maak je echt nergens druk over, koop een retourticket voor je vlucht en vogel alles uit in een grote plaats.
Alles is voorhanden, te koop en te boeken.

No worries!!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:48:32 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62292876
Geweldige blog

Ik wil elke dag elke minuut wel weer terug
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62293300
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Lees onze blog voor foto's en korte verslagen, wij hebben een GEWELDIGE vakantie gehad!!
Met ons schema was het wat nogal doorpezen soms, in 3 weken bijna 4000 km gereden
Maar het was en

De locals zijn schatten, iedereen heeft gewoon nog ouderwets geduld, als is het druk, degenen die gaan, maak je echt nergens druk over, koop een retourticket voor je vlucht en vogel alles uit in een grote plaats.

No worries!!
Zekers leuk om de blog te bekijken. Zeker als ik bedenk dat ik dezelfde tijd in OZ heb gezeten en op sommige dagen volgens mij in dezelfde plaats . Ben alleen blij dat ik een dag later via de bruce highway ben gegaan, geen files gehad (alleen grote oversize vrachtwagen, die uiteraard voor je zitten als er even geen overtake lane is )
pi_62299321
Oooh irritant is dat he
En die roadworks, die mensen die de hele dag met die bordjes moeten staan
pi_62303564
Wat voor baan heb je dan inderdaad,
in de hete zon en soms ook op de dirtroads waar 1 auto per uur langs komt,

al kom je soms op een dirtroad ook een road plant tegen vlak achter een heuveltje,
gelukkig staan er altijd bordjes bij.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:09:11 #287
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_62416020
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Maar het was en

No worries!!
leuk leuk leuk!! ben vandaag internationaal rijbewijs wezen halen en vast een goed on the road boek. maar jouw post is wel een geruststelling, wij hebben ook 25 dagen om van sydney naar cairns te komen met een campertje maar dat is te doen dus?
en daarvoor zijn we al een maand in het zuiden om een beetje informatie in te winnen dus dat is ook wel prettig

heb er zin in! (haha nog ff paar maandjes wachten alleen maar de tijd vliegt!)
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:28:22 #288
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62503079
Ik ga juni volgend jaar (weer) naar Australia.. Dit keer 2 maanden op een touristenvisum, nu noordelijk vanaf Sydney. Waarschijnlijk in een WICKED van..
pi_62503122
Tof
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:01:44 #290
58125 KamikazeKoe
Hetzelfde maar dan kaal
pi_62505286
Nog 6 weken te gaan
Heeft iemand ervaring met een goeie bank voor zowel Australie als Nieuw Zeeland?
Het liefst wil ik nu al een rekening openen daar zodat ik wat geld kan storten (huiden AUD koers is erg gunstig ). Tips?
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:45:59 #291
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62507550
A.s. Dinsdag vertrek ik voor 8 maanden naar Australie! Ik vind het heeeel spannend!! Vannacht heel slecht geslapen haha, zal de komende 2 nachten niet veel beter worden, poeee! Maar het wordt denk ik echt HEEL tof!!
pi_62507670
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef Eva4Evah het volgende:
A.s. Dinsdag vertrek ik voor 8 maanden naar Australie! Ik vind het heeeel spannend!! Vannacht heel slecht geslapen haha, zal de komende 2 nachten niet veel beter worden, poeee! Maar het wordt denk ik echt HEEL tof!!
Maakt niks uit, je zal in het vliegtuig genoeg tijd hebben om al je slaap in te halen
Alvast heel veel plezier!!! Ga je ook een blog bijhouden of zoiets?
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:55:49 #293
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62509291
Overigens loopt mijn aanvraag voor mijn Permanent Residence Visum voor Australie ook nog..
pi_62524381
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef KamikazeKoe het volgende:
Nog 6 weken te gaan
Heeft iemand ervaring met een goeie bank voor zowel Australie als Nieuw Zeeland?
Het liefst wil ik nu al een rekening openen daar zodat ik wat geld kan storten (huiden AUD koers is erg gunstig ). Tips?
ANZ?
pi_62535255
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef Eva4Evah het volgende:
Haha heel nice. Ik zou wel met je willen ruilen, maar ik ga ook al over drie weken, schiet op. Houd je een blog bij? Ben wel benieuwd hoe het je bevalt en misschien heb je dan nog goede tips. (Of misschien wil je 'm sturen met een pm?)

Have fun en misschien komen we elkaar nog wel tegen
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:26:27 #296
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62535843
OOOOH ik vind het zo spannend!!! Sorry ik ben echt helemaal hyper nu, morgenavond om kwart voor 9 vlieg ik, aaaaah!!!

En jaaa ik hou een blog bij: http://evarood.waarbenjij.nu! Staat nu alleen nog niet zoveel op, dat komt van de week wel!!
pi_62535986
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:26 schreef Eva4Evah het volgende:
OOOOH ik vind het zo spannend!!! Sorry ik ben echt helemaal hyper nu, morgenavond om kwart voor 9 vlieg ik, aaaaah!!!

En jaaa ik hou een blog bij: http://evarood.waarbenjij.nu! Staat nu alleen nog niet zoveel op, dat komt van de week wel!!
* lost95 is jaloers. Ben net weer terug, nu maar weer wachten tot 2010 voor mijn volgende vakantie Down Under. Altijd makkelijk als je er een broer hebt wonen .
pi_62547659
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:28 schreef Oksel het volgende:
Waarschijnlijk in een WICKED van..
Waarom Wicked? Hoor d'r niet veel positiefs over.
It needs be aware of the war being common and justice strife
and everything becoming in accordance with strife and necessity.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:57:29 #299
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62555274
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:47 schreef someyahoo het volgende:

[..]

Waarom Wicked? Hoor d'r niet veel positiefs over.
Goedkoop, en een deukje extra maakt niet uit.

Wat hoor je erover?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:06:29 #300
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62555495
Je hebt natuurlijk altijd alternatieven, zoals backpackercampervans.com, etc.:) Maar dat zie ik dan wel weer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')