Omdat je je meer opensteld voor andere contacten als je alleen bent en bovendien... nog wat dingen.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Smeich het volgende:
Zoveel Nederlanders die hier alleen met elkaar optrekken... wlagh
Het is Cairns.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:42 schreef lunko1979 het volgende:
Same here, ik ga 4 maanden kom 11 december aan in Melbourne en heb dan +/- 4 maanden om in Cairnes te komen. Vanaf Cairnes nog een binnenlandse vlucht terug naar Sydney, verder geen planning behalve dat ik 31 december in Sydney wil zijn.
Lukt prima als je op de Strezelcki Track, Birdsville Track, Tanami Desert, Cape York en in de Kimberleys rondtrekt verder kwam ik regelmatig Nederlanders tegen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:38 schreef appelsientje het volgende:
Idd echt onzin om bewust geen Nederlanders te ontmoeten...
Ik keek wel wie er op mijn pad kwamen, toevallig waren dat wel erg weinig Nederlanders, maar goed. Ik ben wel met een groep vanuit schiphol vertrokken, was gewoon erg gezellig de eerste week en daarna ging iedereen z'n eigen weg... wel grappig als je elkaar dat ergens toevallig tegen het lijf loopt
Ja de verzekering, als je hier een auto huurt (vanuit Nederland een auto via internet/of reisburo), betaal je daar nog je verzekering, welke een aanzienlijk bedrag is... Dus verdiep je ook hier even in..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:14 schreef dikkekaas het volgende:
Ik vertrek begin november met een vriend naar Australië en ben me ook overal al flink in aan het verdiepen, meer enthousiaste mensen hier zie ik al welIk blijf er 6 maanden, en we zijn van plan voor een maand of 2 een auto te huren. Ik heb echter al wel gezien dat je hier vaak 21+ voor moet zijn, maar ik ben 19. Iemand onder de 21 ervaring met het huren van een auto?
Ik heb al gezien dat de kosten op zich niet zo heel hoog zijn, of zitten er nog gekke addertjes onder het gras?
Ben je er al eens geweest? Misschien zou je dat eens moeten doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:35 schreef F04 het volgende:
De één emigreert er naar, de andere loopt er stage voor school, en de ander gaat er op vakantie. Ik vraag me af wat Nederlanders toch eigenlijk met Australie hebben. Waarom helemaal naar de andere kant van de wereld terwijl het wellicht ook dichterbij kan?
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:35 schreef Bluezz het volgende:
It's D-Day mensen, ready for take off![]()
Eigen dekens zijn vaak verboden ivm Bedbugs.. die worden dan vaak in eigen dekens/slaapzakken meegenomen van hostel naar hostel..quote:Op zondag 21 september 2008 20:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik hoorde dat je in veel hostels niet in je eigen slaapzak mag slapen. Om die reden ben ik van plan om ipv een slaapzak een fleecedeken mee te nemen. Mag je dan wel met je eigen deken slapen, zodat je geen dekens hoeft te huren?
En btw, is dit een slim plan?
Noem het dan eigen slaapgerei. Gaat erom dat je niet stof waar je normaal ook in slaapt daar gebruikt.quote:Op maandag 22 september 2008 12:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Dus ik kan beter een eigen slaapzak meenemen dan een deken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |